Calibra C20XE(1.3 päivitys)Siirtynyt seuraavalle omistajalle
Perä pysyi omasta mielestä samalla korkeudella kuin vakioiskareillakin ellei jopa vielä hieman madaltunut, saa nähdä miten käy keulan kanssa. Jousethan sen korkeuden lopuksi suurimmaksi osaksi määräävät. Pitää laittaa kuvia ja juttua tuosta "perän korotuksesta" kunhan vain saan serkulta kuvamateriaalin käsiini, siihen kuitenkin liittyy lattarautaa,ruostetta,jousikupit ja hitsaaminen.
No niin, nyt on tullut taas lisättyä tuonne albumiin kuvia lirbasta ja joistakin projekteista. Kylkilistat ja "kattolistat" saivat punaisen värin pintaansa(niistä kuvia tulee piakkoin) ja päivitin vähän myös äänen toistoa vaihtamalla orkkis etukajareiden tilalle laadukkaampaa boston acousticcia ja nyt ääni toistuu jo huomattavasti paremmin, vaikkakin koko hifi puoli on niin vaiheessa että takakontista löytyy 24:sen pätkiä ym. mutta pitää rueta niitä tekemään kunnolla kunhan saa auton taas talviteloille. Ajelen tällä hetkellä takapuskuri irtaallaan kun vähän muokkasin takahelmaa ja katsatelen tilaa/hyvää paikkaa toiselle takapöntölle niin saadaan toivottavasti tulevana v-loppuna nauttia 4:n ulostulon äänistä ja samalla pitää hitsailla uutta putkea alle höystettynä marteliuksen etuvaimentimella.
Powercappikin aivan hyvin vielä murisee pellin alla ja on varmaankin tämän kesän viimeinen "viritys" mitä auto saa putkisto mukaan lukien. Täällä albumi mistä kuvat löytyvät---> http://fotokellari.fujikuvat.fi/album/a ... p?id=62086 , mukana myös pari hämäävää konehuone kuvaa
<font size=-1>[ This Message was edited by: Soiled on 2004-07-20 14:45 ]</font>
Powercappikin aivan hyvin vielä murisee pellin alla ja on varmaankin tämän kesän viimeinen "viritys" mitä auto saa putkisto mukaan lukien. Täällä albumi mistä kuvat löytyvät---> http://fotokellari.fujikuvat.fi/album/a ... p?id=62086 , mukana myös pari hämäävää konehuone kuvaa
<font size=-1>[ This Message was edited by: Soiled on 2004-07-20 14:45 ]</font>
hehe, katoin jo et wtf, mut sit mä tajusinki ;D, btw. mil maalil, toi on vedetty? Ei taida ihan olla opelin orkkis punanen?
Kun itelle on tulos joku just tommonen pirun punanen/kiiltävä musta yhdistelmä niin pitäs vähä saaha vinkkei et mitä punast pistää.
<font size=-1>[ This Message was edited by: datzka on 2004-07-23 00:28 ]</font>
Kun itelle on tulos joku just tommonen pirun punanen/kiiltävä musta yhdistelmä niin pitäs vähä saaha vinkkei et mitä punast pistää.
<font size=-1>[ This Message was edited by: datzka on 2004-07-23 00:28 ]</font>
Taas vähän jotakin uutta on jaksanut värkkäillä. Elikkä tuli vähän tuossa sellaista pientä vitutusta kun takapuskuri sai osumaa ja jouduin sen maalaamaan uudestaan, niin samalla ajattelin hitsata kokonaan uuden putkiston joka haarautuu takana tuplaksi eli kahdella takapöntöllä toteutettuna. Etuvaimentimeksi laitoin marteliuksen pisimmän pyöreän vaimentimen ja loppupää on toteutettu kahdella motonetin pöntöllä. Ei ollut rosteria käsillä niin hitsasin aivan tavallisesta rautaputkesta. Hommaa vaikeuti vähän se kun piti itse tehdä y-haara ja mutkiakaan ei tullut ostettua, mutta vähän itse säveltämällä putki loppujen lopuksi asettui hyvin.
Samalla kun hioin takapuskuria niin ajattelin tehdä takahelmaan pienet kuviot, että erottuu vähän massasta ja ei ole kaikilla samallaista materiaalia alla
Samalla vauhdilla vaihdoin billsteinin iskarit myös eteen.
Tuli myös rakennettua takakonttia uusiksi ja aikaan sain subeille laatikon ja vaiheeseen jääneen vahvistin levyn.
Tässä kuvaa putkistosta:
Iskari vertailua:
Iskaria:
Kuviointi:
Konehuone:
Nykykunto:
Takapuskuria on nyttemmin verkotettu tuosta takahelman keskiosasta ettei putkisto paista niin pahasti silmään ja samalla laitoin verkot noihin kuvioihin.Ja pönttöjä oiottu vähän lisää että ovat oikeassa paikassa, kuten myös kuvioita fiksattu.
Mielipiteitä nykykunnosta kaivataan.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Soiled on 2004-08-16 10:10 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Soiled on 2004-08-16 10:21 ]</font>
Samalla kun hioin takapuskuria niin ajattelin tehdä takahelmaan pienet kuviot, että erottuu vähän massasta ja ei ole kaikilla samallaista materiaalia alla
Samalla vauhdilla vaihdoin billsteinin iskarit myös eteen.
Tuli myös rakennettua takakonttia uusiksi ja aikaan sain subeille laatikon ja vaiheeseen jääneen vahvistin levyn.
Tässä kuvaa putkistosta:
Iskari vertailua:
Iskaria:
Kuviointi:
Konehuone:
Nykykunto:
Takapuskuria on nyttemmin verkotettu tuosta takahelman keskiosasta ettei putkisto paista niin pahasti silmään ja samalla laitoin verkot noihin kuvioihin.Ja pönttöjä oiottu vähän lisää että ovat oikeassa paikassa, kuten myös kuvioita fiksattu.
Mielipiteitä nykykunnosta kaivataan.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Soiled on 2004-08-16 10:10 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Soiled on 2004-08-16 10:21 ]</font>
- |Niksu|
- 'Diplomat'
- Viestit: 1415
- Liittynyt: 27 Syys 2002, 03:00
- Paikkakunta: Ylivieska Finland
- Viesti:
Noi pakoputkenpäät tulee ihan liikaa puskurista ulos Muuten viksun näköinen peli ja millos tulee kuvia kontti asennuksista ?
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
Omastakin mielestä nuo putkenpäät tulevat vähän liian ulos helmasta, mutta ei ollut aikaa enää niiden lyhentämiseen. Tulee nimittäin bensatankki niin lähelle että joutui tekemään vielä tämän ratkaisun. Pitää lyhentää että tulee pari senttiä ulos helmasta niin ei pörise ohjaamossa liikaa
Pitää laittaa kuvaa kontista kun saan otettua uudet kuvat siitä, jotenkin mystisesti oli veljen kamerasta hävinnyt joitakin kuvia....
Pitää laittaa kuvaa kontista kun saan otettua uudet kuvat siitä, jotenkin mystisesti oli veljen kamerasta hävinnyt joitakin kuvia....
Maali on tosiaankin opelin oma orkkis väri, joka tosiaan tuoreena kiiltää aivan kiitettävästi ja maalihan on E547 Magma Rot.On 2004-07-22 18:58, datzka wrote:
hehe, katoin jo et wtf, mut sit mä tajusinki ;D, btw. mil maalil, toi on vedetty? Ei taida ihan olla opelin orkkis punanen?
Kun itelle on tulos joku just tommonen pirun punanen/kiiltävä musta yhdistelmä niin pitäs vähä saaha vinkkei et mitä punast pistää.
<font size=-1>[ This Message was edited by: datzka on 2004-07-23 00:28 ]</font>
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
- Viestit: 3355
- Liittynyt: 26 Marras 2002, 02:00
- Paikkakunta: Gutter
Joops, toi takahelma saa kyllä aika helposti osumaa kuten on todettu
Yks päivä olin menossa glamourin ratapäiville
ja kummastelin kun motarilla auto pitää ihme ääntä--->menin parkkipaikalle ja huomasin että helman liimaukset oli pettäneet ja helma laahas maata... kiva reikä tuli pohjaan, mutta eipä sitä juurikaan huomaa ellei tiedä asiasta tai katso tarkkaan... kyllä silloin vitutti
Ja hiljaa saa ajaa jos tulee parkkipaikoista pois joissa on katukivetykset... kolisee aika helposti
Yks päivä olin menossa glamourin ratapäiville
ja kummastelin kun motarilla auto pitää ihme ääntä--->menin parkkipaikalle ja huomasin että helman liimaukset oli pettäneet ja helma laahas maata... kiva reikä tuli pohjaan, mutta eipä sitä juurikaan huomaa ellei tiedä asiasta tai katso tarkkaan... kyllä silloin vitutti
Ja hiljaa saa ajaa jos tulee parkkipaikoista pois joissa on katukivetykset... kolisee aika helposti
Kyllähän se helma tosiaan maata viistelee tuon tuosta , mutta samalla kun olin maalausurakkaa tekemässä niin valoin reilut kerrokset lasikuitua vahvikkeeksi ja samalla niittasin pari alumiinilevyä tukemaan rakennelmaa. Nyt saa jo vähän raapiakinOn 2004-08-17 23:12, Wannabecalibra wrote:
Joops, toi takahelma saa kyllä aika helposti osumaa kuten on todettu
Yks päivä olin menossa glamourin ratapäiville
ja kummastelin kun motarilla auto pitää ihme ääntä--->menin parkkipaikalle ja huomasin että helman liimaukset oli pettäneet ja helma laahas maata... kiva reikä tuli pohjaan, mutta eipä sitä juurikaan huomaa ellei tiedä asiasta tai katso tarkkaan... kyllä silloin vitutti
Ja hiljaa saa ajaa jos tulee parkkipaikoista pois joissa on katukivetykset... kolisee aika helposti
Autoon pitäisi rueta tekemään helmoja kunhan saisi taas innostusta v-loppuna siihen (muotit tein jo kauan aikaa sitten(E30 BMW) eli ei enää vaikeaa olisi kun vähän pitäisi vaan muokata valmiita kappaleita). Vähän tuo lämpimän tallin puute tekee hommaa vaikeammaksi.
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
- Viestit: 3355
- Liittynyt: 26 Marras 2002, 02:00
- Paikkakunta: Gutter