D kadett projekti (Tuhopoltettu)
- KADETT GT/E
- OCF Member 2015
- Viestit: 682
- Liittynyt: 18 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Loimaan kauppala
pistetääs ny yks d kadetti projektikin
tekniikka:
1.8E, kahdesta ehjästä koneesta valittu parhaat osat, laakeroitu, hoonattu/rengastettu, kansi laskettu+ valuröpöt tasoitettu kanavista, venttiilit + seetit hiottu, nokka cat cams 274/11.22mm, säädetty penkissä, ruiskun boxissa lisärikastuksen säätö, imu/haitariletku korvattu silikonisella, 2 litrasen syyläri ja startti,FSE bensanpaineensäädin, paineet 4bar, remontin jälkeen ajettu 5000km.
Green suodatin, 2" putkisto
laatikko f16 5-v mallia aavikko
kaikki voimansiirron osat tarkastettu/huollettu
auton paino n. 850kg.
Kori:
kaikki ruosteet hukattu, hitsattu n.2 neliöö uutta pelliä
turhat lukot ym. pois (mahd. yksinkertainen)
recaron penkit
e-mallin etutolpat
takana prog.jouset
poikkituet
kirkkaat etuvilkut
mustat takavalot ja tummat etu-umpiot
lasit 50%
kaasujouset nokkapellissä
vanteet ronal LS 15" ET15 matalat kumit
Tarkoituksena tehdä saman tyylinen kuin linkin scene mannheim( paitsi tietty hienompi(ainaki omasta mielestä))
Vaihe: bensatankin loiskepurkin duunaus, bensan paineen säätö.
Projektikuvia:
http://www.foto3p.fi/album/albuminfo.php?id=62065
Uusimmat kuvat:
http://www.foto3p.fi/album/albuminfo.php?id=74704
tulossa: varashälytin, keskuslukko,
reilu madallus, lyhyt laatikko F16cr, virtaavampi kansi, sorvattu vauhtipyörä ym.
pistäkää mielipiteitä ja ehdotuksia, kiitos!
_________________
<font size=-1>[ This Message was edited by: kadett gt/e on 2005-02-06 17:20 ]</font>
tekniikka:
1.8E, kahdesta ehjästä koneesta valittu parhaat osat, laakeroitu, hoonattu/rengastettu, kansi laskettu+ valuröpöt tasoitettu kanavista, venttiilit + seetit hiottu, nokka cat cams 274/11.22mm, säädetty penkissä, ruiskun boxissa lisärikastuksen säätö, imu/haitariletku korvattu silikonisella, 2 litrasen syyläri ja startti,FSE bensanpaineensäädin, paineet 4bar, remontin jälkeen ajettu 5000km.
Green suodatin, 2" putkisto
laatikko f16 5-v mallia aavikko
kaikki voimansiirron osat tarkastettu/huollettu
auton paino n. 850kg.
Kori:
kaikki ruosteet hukattu, hitsattu n.2 neliöö uutta pelliä
turhat lukot ym. pois (mahd. yksinkertainen)
recaron penkit
e-mallin etutolpat
takana prog.jouset
poikkituet
kirkkaat etuvilkut
mustat takavalot ja tummat etu-umpiot
lasit 50%
kaasujouset nokkapellissä
vanteet ronal LS 15" ET15 matalat kumit
Tarkoituksena tehdä saman tyylinen kuin linkin scene mannheim( paitsi tietty hienompi(ainaki omasta mielestä))
Vaihe: bensatankin loiskepurkin duunaus, bensan paineen säätö.
Projektikuvia:
http://www.foto3p.fi/album/albuminfo.php?id=62065
Uusimmat kuvat:
http://www.foto3p.fi/album/albuminfo.php?id=74704
tulossa: varashälytin, keskuslukko,
reilu madallus, lyhyt laatikko F16cr, virtaavampi kansi, sorvattu vauhtipyörä ym.
pistäkää mielipiteitä ja ehdotuksia, kiitos!
_________________
<font size=-1>[ This Message was edited by: kadett gt/e on 2005-02-06 17:20 ]</font>
- KADETT GT/E
- OCF Member 2015
- Viestit: 682
- Liittynyt: 18 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Loimaan kauppala
Tarvii tulla juu, kunhan auton saa valmiiksi. Se on ollut kohta vuoden telakalla mutta loppu häämöttää...On 2004-03-21 21:00, Ahnuld wrote:
Uljasta...
Täytynee tulla sinne Loimaan suuntaan kesällä kruisailemaan, niin näkee tuon liikenteessä?
Paas tullen tänne Forssan miitinkeihin käymään? Ei kovin pitkä matka kuitenkaan.
_________________
<font size=-1>[ This Message was edited by: KADETT GT/E on 2004-03-24 22:31 ]</font>
- KADETT GT/E
- OCF Member 2015
- Viestit: 682
- Liittynyt: 18 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Loimaan kauppala
auto on muutos katsastettu 1.8 joskus 97 muistaakseni. Kaikki on kylläkin tehty uudestaan, sähköjä myöten, auto oli 1.5 vuotta sitten käytännössä loppuun ajettu. esim. kojelauta aivan mätä, pohjaa ei ollut, penkit rikki, kaaret, ovet ja takaluukku märäntyneet, vaihdelaatikko loppu, tuulilasi rikki, kone todella laiska ym. ym.
manta b -77
manta a -71 http://i58.photobucket.com/albums/g266/ ... G_1674.jpg
harley davidson xl 1200 http://i58.photobucket.com/albums/g266/ ... vat016.jpg
vw passat 1.8T BSR
manta a -71 http://i58.photobucket.com/albums/g266/ ... G_1674.jpg
harley davidson xl 1200 http://i58.photobucket.com/albums/g266/ ... vat016.jpg
vw passat 1.8T BSR
Vakio nokka?
tekniikka:
1.8E, kahdesta ehjästä koneesta valittu parhaat osat, laakeroitu, hoonattu/rengastettu, kansi laskettu+ valuröpöt tasoitettu kanavista, venttiilit + seetit hiottu, säädetty penkissä, imu/haitariletku korvattu silikonisella, bensanpaineet n. 2,5bar remontin jälkeen ajettu 1000km.
Green suodatin, 2" putkisto
143hp/190Nm, huiput nelosella yli 200kmh
-respect to the man in the ice cream van-
- KADETT GT/E
- OCF Member 2015
- Viestit: 682
- Liittynyt: 18 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Loimaan kauppala
Oho! aina jotain unohtuu.. nokkana cat/crane cams 274/11.22mm.On 2004-05-06 15:10, bone wrote:Vakio nokka?
tekniikka:
1.8E, kahdesta ehjästä koneesta valittu parhaat osat, laakeroitu, hoonattu/rengastettu, kansi laskettu+ valuröpöt tasoitettu kanavista, venttiilit + seetit hiottu, säädetty penkissä, imu/haitariletku korvattu silikonisella, bensanpaineet n. 2,5bar remontin jälkeen ajettu 1000km.
Green suodatin, 2" putkisto
143hp/190Nm, huiput nelosella yli 200kmh
manta b -77
manta a -71 http://i58.photobucket.com/albums/g266/ ... G_1674.jpg
harley davidson xl 1200 http://i58.photobucket.com/albums/g266/ ... vat016.jpg
vw passat 1.8T BSR
manta a -71 http://i58.photobucket.com/albums/g266/ ... G_1674.jpg
harley davidson xl 1200 http://i58.photobucket.com/albums/g266/ ... vat016.jpg
vw passat 1.8T BSR
- KADETT GT/E
- OCF Member 2015
- Viestit: 682
- Liittynyt: 18 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Loimaan kauppala
Toijalan autosähkö/ Harinen. 2-3h säätöä ja useita vetoja ja olisko ollu n.200€, Siinä on erittäin ammattitaitoinen mies! Harmi kun oli säädössä vanha ilmamäärämittari joka oli viallinen, röpötti täyskaasulla, nyt toimii paljon paremmin!On 2004-05-06 21:50, Wilzup wrote:
Missäpäin käytit säädettävänä, ja mitä maksoi??
Itellä sama nokka 18se koneessa E-kadetin keulalla, ja säädättää tarttis...
Joo ja tuu ihmeessä tonne Forssan suuntaan miittinkiin kattoon...
Forssan miitingit saa odottaa vielä... tuntuu taas kestävän niin v..n kauan!
_________________
<font size=-1>[ This Message was edited by: KADETT GT/E on 2004-05-08 01:40 ]</font>
- KADETT GT/E
- OCF Member 2015
- Viestit: 682
- Liittynyt: 18 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Loimaan kauppala
väri on hiukan oranssimpi kuin ajattelin, mutta ompahan yksivärinen
takavalot vaihtoon
nokkapelli auki ja vanteissä hiontapölykakkaa
http://www.foto3p.fi/album/showalbum.ph ... fdc4b4c2dd
<font size=-1>[ This Message was edited by: KADETT GT/E on 2004-06-20 22:42 ]</font>
takavalot vaihtoon
nokkapelli auki ja vanteissä hiontapölykakkaa
http://www.foto3p.fi/album/showalbum.ph ... fdc4b4c2dd
<font size=-1>[ This Message was edited by: KADETT GT/E on 2004-06-20 22:42 ]</font>
-
- 'Agila'
- Viestit: 6
- Liittynyt: 13 Marras 2003, 02:00
- Paikkakunta: kemijärvi
- KADETT GT/E
- OCF Member 2015
- Viestit: 682
- Liittynyt: 18 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Loimaan kauppala
nyt voi toimia, tarvii opetella vielä!
manta b -77
manta a -71 http://i58.photobucket.com/albums/g266/ ... G_1674.jpg
harley davidson xl 1200 http://i58.photobucket.com/albums/g266/ ... vat016.jpg
vw passat 1.8T BSR
manta a -71 http://i58.photobucket.com/albums/g266/ ... G_1674.jpg
harley davidson xl 1200 http://i58.photobucket.com/albums/g266/ ... vat016.jpg
vw passat 1.8T BSR