D kadett projekti (Tuhopoltettu)

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Avatar
KADETT GT/E
OCF Member 2015
Viestit: 682
Liittynyt: 18 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Loimaan kauppala

Viesti Kirjoittaja KADETT GT/E »

pistetääs ny yks d kadetti projektikin

tekniikka:
1.8E, kahdesta ehjästä koneesta valittu parhaat osat, laakeroitu, hoonattu/rengastettu, kansi laskettu+ valuröpöt tasoitettu kanavista, venttiilit + seetit hiottu, nokka cat cams 274/11.22mm, säädetty penkissä, ruiskun boxissa lisärikastuksen säätö, imu/haitariletku korvattu silikonisella, 2 litrasen syyläri ja startti,FSE bensanpaineensäädin, paineet 4bar, remontin jälkeen ajettu 5000km.
Green suodatin, 2" putkisto
laatikko f16 5-v mallia aavikko
kaikki voimansiirron osat tarkastettu/huollettu
auton paino n. 850kg.


Kori:
kaikki ruosteet hukattu, hitsattu n.2 neliöö uutta pelliä :smile:
turhat lukot ym. pois (mahd. yksinkertainen)
recaron penkit
e-mallin etutolpat
takana prog.jouset
poikkituet
kirkkaat etuvilkut
mustat takavalot ja tummat etu-umpiot
lasit 50%
kaasujouset nokkapellissä
vanteet ronal LS 15" ET15 matalat kumit



Tarkoituksena tehdä saman tyylinen kuin linkin scene mannheim( paitsi tietty hienompi(ainaki omasta mielestä))


Vaihe: bensatankin loiskepurkin duunaus, bensan paineen säätö.

Projektikuvia:
http://www.foto3p.fi/album/albuminfo.php?id=62065

Uusimmat kuvat:
http://www.foto3p.fi/album/albuminfo.php?id=74704

tulossa: varashälytin, keskuslukko,
reilu madallus, lyhyt laatikko F16cr, virtaavampi kansi, sorvattu vauhtipyörä ym.

pistäkää mielipiteitä ja ehdotuksia, kiitos!

_________________




<font size=-1>[ This Message was edited by: kadett gt/e on 2005-02-06 17:20 ]</font>
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4124
Liittynyt: 24 Loka 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Oot sitten oikeasti nähnyt vaivaa toin tankinkorkin kanssa :eek: Kyllä näköjään kannattikin.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Avatar
Ahnuld
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2142
Liittynyt: 16 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja Ahnuld »

Uljasta...
Täytynee tulla sinne Loimaan suuntaan kesällä kruisailemaan, niin näkee tuon liikenteessä?
Paas tullen tänne Forssan miitinkeihin käymään? Ei kovin pitkä matka kuitenkaan.
Avatar
KADETT GT/E
OCF Member 2015
Viestit: 682
Liittynyt: 18 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Loimaan kauppala

Viesti Kirjoittaja KADETT GT/E »

On 2004-03-21 21:00, Ahnuld wrote:
Uljasta...
Täytynee tulla sinne Loimaan suuntaan kesällä kruisailemaan, niin näkee tuon liikenteessä?
Paas tullen tänne Forssan miitinkeihin käymään? Ei kovin pitkä matka kuitenkaan.
Tarvii tulla juu, kunhan auton saa valmiiksi. Se on ollut kohta vuoden telakalla mutta loppu häämöttää...

_________________


<font size=-1>[ This Message was edited by: KADETT GT/E on 2004-03-24 22:31 ]</font>
Agi
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 225
Liittynyt: 09 Joulu 2003, 02:00

Viesti Kirjoittaja Agi »

oliks toi valmiina 1.8 vai teitkö ite muutoksen?
Avatar
KADETT GT/E
OCF Member 2015
Viestit: 682
Liittynyt: 18 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Loimaan kauppala

Viesti Kirjoittaja KADETT GT/E »

auto on muutos katsastettu 1.8 joskus 97 muistaakseni. Kaikki on kylläkin tehty uudestaan, sähköjä myöten, auto oli 1.5 vuotta sitten käytännössä loppuun ajettu. esim. kojelauta aivan mätä, pohjaa ei ollut, penkit rikki, kaaret, ovet ja takaluukku märäntyneet, vaihdelaatikko loppu, tuulilasi rikki, kone todella laiska ym. ym.
Jusa T
'Agila'
Viestit: 5
Liittynyt: 22 Huhti 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja Jusa T »

Täytyy kyllä antaa kaverille isot pisteet ja peukalon nostot jos tommosesta paskasta on jaksanut vääntää kunnon tuninki rassin!

Mulla on itelläkin d-kadetti ja se lähtee kokonaan uuteen uskoon ens kesänä kun osatkin on jo hankittu mutta se ei kyllä oo yhtä paskassa kunnossa ollu!
bone
'Senator'
'Senator'
Viestit: 803
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja bone »


tekniikka:
1.8E, kahdesta ehjästä koneesta valittu parhaat osat, laakeroitu, hoonattu/rengastettu, kansi laskettu+ valuröpöt tasoitettu kanavista, venttiilit + seetit hiottu, säädetty penkissä, imu/haitariletku korvattu silikonisella, bensanpaineet n. 2,5bar remontin jälkeen ajettu 1000km.
Green suodatin, 2" putkisto
143hp/190Nm, huiput nelosella yli 200kmh
Vakio nokka?
-respect to the man in the ice cream van-
Avatar
KADETT GT/E
OCF Member 2015
Viestit: 682
Liittynyt: 18 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Loimaan kauppala

Viesti Kirjoittaja KADETT GT/E »

On 2004-05-06 15:10, bone wrote:

tekniikka:
1.8E, kahdesta ehjästä koneesta valittu parhaat osat, laakeroitu, hoonattu/rengastettu, kansi laskettu+ valuröpöt tasoitettu kanavista, venttiilit + seetit hiottu, säädetty penkissä, imu/haitariletku korvattu silikonisella, bensanpaineet n. 2,5bar remontin jälkeen ajettu 1000km.
Green suodatin, 2" putkisto
143hp/190Nm, huiput nelosella yli 200kmh
Vakio nokka?
Oho! aina jotain unohtuu.. nokkana cat/crane cams 274/11.22mm.
Wilzup
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 202
Liittynyt: 19 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Tammela/Letku

Viesti Kirjoittaja Wilzup »

Missäpäin käytit säädettävänä, ja mitä maksoi??
Itellä sama nokka 18se koneessa E-kadetin keulalla, ja säädättää tarttis...
Joo ja tuu ihmeessä tonne Forssan suuntaan miittinkiin kattoon...
"Mikäs tähän nyt... voi voi, sehän lähti irti..."
Avatar
KADETT GT/E
OCF Member 2015
Viestit: 682
Liittynyt: 18 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Loimaan kauppala

Viesti Kirjoittaja KADETT GT/E »

On 2004-05-06 21:50, Wilzup wrote:
Missäpäin käytit säädettävänä, ja mitä maksoi??
Itellä sama nokka 18se koneessa E-kadetin keulalla, ja säädättää tarttis...
Joo ja tuu ihmeessä tonne Forssan suuntaan miittinkiin kattoon...
Toijalan autosähkö/ Harinen. 2-3h säätöä ja useita vetoja ja olisko ollu n.200€, Siinä on erittäin ammattitaitoinen mies! Harmi kun oli säädössä vanha ilmamäärämittari joka oli viallinen, röpötti täyskaasulla, nyt toimii paljon paremmin!
Forssan miitingit saa odottaa vielä... tuntuu taas kestävän niin v..n kauan!

_________________


<font size=-1>[ This Message was edited by: KADETT GT/E on 2004-05-08 01:40 ]</font>
Avatar
KADETT GT/E
OCF Member 2015
Viestit: 682
Liittynyt: 18 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Loimaan kauppala

Viesti Kirjoittaja KADETT GT/E »

väri on hiukan oranssimpi kuin ajattelin, mutta ompahan yksivärinen

Kuva
takavalot vaihtoon

Kuva
nokkapelli auki ja vanteissä hiontapölykakkaa

Kuva

Kuva


http://www.foto3p.fi/album/showalbum.ph ... fdc4b4c2dd


<font size=-1>[ This Message was edited by: KADETT GT/E on 2004-06-20 22:42 ]</font>
Avatar
Jube-setä
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2677
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 03:00
Paikkakunta: Ylämylly

Viesti Kirjoittaja Jube-setä »

Hyvä! D-kaput kunniaan! Good work!
Astra F
Golf III
HD ratikka
alkava_thyynari
'Agila'
Viestit: 6
Liittynyt: 13 Marras 2003, 02:00
Paikkakunta: kemijärvi

Viesti Kirjoittaja alkava_thyynari »

ääk kuvat ei toimi
Avatar
KADETT GT/E
OCF Member 2015
Viestit: 682
Liittynyt: 18 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Loimaan kauppala

Viesti Kirjoittaja KADETT GT/E »

nyt voi toimia, tarvii opetella vielä!
Vastaa Viestiin