Opel Omega B projekti

Keskustelua Opeleista
Avatar
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viestit: 884
Liittynyt: 13 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus_J »

Jos nyt välttämättä haluaa sitä konepeltiä tuhota niinn kannattaa unohtaa scuuppi ja kääntää asia toisin piäin eli tekee ns ison ilmanotto aukon keskelle. Samanlainen jos joku muistaa mikä oli american car shown keltaisessa fiatissa
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com

Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Mrigor
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 164
Liittynyt: 14 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Karkkila

Viesti Kirjoittaja Mrigor »

eikös tollanen saintz skuuppi kuitenkin ois aika pyöreämuotoinen tollaisen B ompun muotoihin. siinä mielessä se vaan voisi käydä aika hienosti. ja se on vielä aika hillitty.

http://www.mob-concept.com/images/joni6 ... _tytot.jpg
Mrigor
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 164
Liittynyt: 14 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Karkkila

Viesti Kirjoittaja Mrigor »

väännähän ata jonkinlainen malli, että onko tossa mun ideassa mitään juonta? 8D
turbobliz
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1044
Liittynyt: 07 Helmi 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja turbobliz »

>Kertokaa mielipiteitä ideoistani ja kertokaa mitä te lähtisitte tuossa autossa muuttamaan


3.2 litrainen tehdasuusi alakerta sisään niin ei näytä niin pateettiselta touhulta. Sutiin asentelemat turbosarjat ja Vortex ahtimet eivät myöskään ole paha vaihtoehto saada actionia aikaan. Skuupit ja lervat kyllä sopii snagarin kiertoon mutta hauskuus alkaa g-voimista.
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

Blitz Hitsissä oli Calibraan laitettu Omegan 3.2 lohko, tuollainen Vortex-tyyppinen mekaaninen ahdin ("remmiturbo") ja NOS sekä Porschen jarrut BBS:n vanteiden sisällä... aika asiallinen vehje... Auto oli alunperin ollut C25XE V6:lla 170 hv, nyt 500 hv.
Kuva

Tässä vielä yksi aika asiallinen B-Omegan konehuone:
Kuva

<font size=-1>[ This Message was edited by: ata on 2002-08-14 14:32 ]</font>
Mrigor
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 164
Liittynyt: 14 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Karkkila

Viesti Kirjoittaja Mrigor »

>3.2 litrainen tehdasuusi alakerta sisään niin ei näytä niin pateettiselta touhulta.

no alkuun koneeseen kyllä on tulossa pientä virityspalikkaa. mantzelin Power Resonatori, remuksen putkisto, peltisarjat ja chippi. noilla irtoaa mantzelin sivujen mukaan reilut parisataa kaakkia. http://www.mantzel.de

ja harkinnassa tosiaankin on tuo 3.2:nen lohko sitten kun tuo entinen on viritetty, auto laitettu ja entinen motti rupeaa antamaan viimeisiään. koska nämä 2.5:en moottorin osathan käy suoraan tuohon 3.2:een mottiin!
Vastaa Viestiin