Opel Omega B projekti
Jos nyt välttämättä haluaa sitä konepeltiä tuhota niinn kannattaa unohtaa scuuppi ja kääntää asia toisin piäin eli tekee ns ison ilmanotto aukon keskelle. Samanlainen jos joku muistaa mikä oli american car shown keltaisessa fiatissa
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
eikös tollanen saintz skuuppi kuitenkin ois aika pyöreämuotoinen tollaisen B ompun muotoihin. siinä mielessä se vaan voisi käydä aika hienosti. ja se on vielä aika hillitty.
http://www.mob-concept.com/images/joni6 ... _tytot.jpg
http://www.mob-concept.com/images/joni6 ... _tytot.jpg
>Kertokaa mielipiteitä ideoistani ja kertokaa mitä te lähtisitte tuossa autossa muuttamaan
3.2 litrainen tehdasuusi alakerta sisään niin ei näytä niin pateettiselta touhulta. Sutiin asentelemat turbosarjat ja Vortex ahtimet eivät myöskään ole paha vaihtoehto saada actionia aikaan. Skuupit ja lervat kyllä sopii snagarin kiertoon mutta hauskuus alkaa g-voimista.
3.2 litrainen tehdasuusi alakerta sisään niin ei näytä niin pateettiselta touhulta. Sutiin asentelemat turbosarjat ja Vortex ahtimet eivät myöskään ole paha vaihtoehto saada actionia aikaan. Skuupit ja lervat kyllä sopii snagarin kiertoon mutta hauskuus alkaa g-voimista.
Blitz Hitsissä oli Calibraan laitettu Omegan 3.2 lohko, tuollainen Vortex-tyyppinen mekaaninen ahdin ("remmiturbo") ja NOS sekä Porschen jarrut BBS:n vanteiden sisällä... aika asiallinen vehje... Auto oli alunperin ollut C25XE V6:lla 170 hv, nyt 500 hv.
Tässä vielä yksi aika asiallinen B-Omegan konehuone:
<font size=-1>[ This Message was edited by: ata on 2002-08-14 14:32 ]</font>
Tässä vielä yksi aika asiallinen B-Omegan konehuone:
<font size=-1>[ This Message was edited by: ata on 2002-08-14 14:32 ]</font>
>3.2 litrainen tehdasuusi alakerta sisään niin ei näytä niin pateettiselta touhulta.
no alkuun koneeseen kyllä on tulossa pientä virityspalikkaa. mantzelin Power Resonatori, remuksen putkisto, peltisarjat ja chippi. noilla irtoaa mantzelin sivujen mukaan reilut parisataa kaakkia. http://www.mantzel.de
ja harkinnassa tosiaankin on tuo 3.2:nen lohko sitten kun tuo entinen on viritetty, auto laitettu ja entinen motti rupeaa antamaan viimeisiään. koska nämä 2.5:en moottorin osathan käy suoraan tuohon 3.2:een mottiin!
no alkuun koneeseen kyllä on tulossa pientä virityspalikkaa. mantzelin Power Resonatori, remuksen putkisto, peltisarjat ja chippi. noilla irtoaa mantzelin sivujen mukaan reilut parisataa kaakkia. http://www.mantzel.de
ja harkinnassa tosiaankin on tuo 3.2:nen lohko sitten kun tuo entinen on viritetty, auto laitettu ja entinen motti rupeaa antamaan viimeisiään. koska nämä 2.5:en moottorin osathan käy suoraan tuohon 3.2:een mottiin!