OCF Helsingin tapahtuma 3.8.2002 Kasarmitorilla

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
J Turunen
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 1407
Liittynyt: 29 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Nokia/Toijala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja J Turunen »

Itse en tiedä jatko-ohjelmasta mitään, pieni aavistus saattaa olla, mutta lähes yhtä tietämättömillä teillä sitä ollaan.

Eiköhän Max ja Ari vielä jatkopaikan paljasta alkuviikolla. Joten kyllä sitä vielä myöhemminkin iltapäivällä ehtii tapahtumaan
Jani Mukkala
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 1077
Liittynyt: 23 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Jani Mukkala »

Mihin aikaan olette ajatellut lähteä sieltä Porista kohti Helsinkiä? Että tietäis itse mihin aikaan lähteä täältä,jos lähtis samaa matkaa.
Jartsu
OCF Member
OCF Member
Viestit: 2723
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Jartsu »

No aikaa ei olla päätetty katsotaan nyt tässä viikolla.
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

Raotamme "salaisuuden verhoa" ja siis paikka johon tapahtuma siirtyy ja jatkuu klo 14 alkaen on Metro-Auton yläpiha Helsingin Viikissä.

Tässä vielä kartat Viikkiin:
[img]/kuvat/forum/kartta6.gif[/img]
Kokoontumisen jatkumispaikka Viikissä merkittynä tässä kartassa keltaisella neliöllä, keskustan kokoontumispaikka ympyrällä.

Tässä vielä pari karttaa lähempää Viikkiä:
[img]/kuvat/forum/kartta7.gif[/img]
[img]/kuvat/forum/kartta8.gif[/img]

Kannattaa pyrkiä tulla tuonne keskustaan kuitenkin ensin, sillä esimerkiksi ruokailu tapahtuu tuolla keskustassa.

-Ari
Jartsu
OCF Member
OCF Member
Viestit: 2723
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Jartsu »

No niin Pori/Forssa akselilta menijät. Itse tässä ajattelin aikataulua tällaiseksi. Lähtö Porista klo 7.00, Forssassa noin klo. 8.30 siellä kahvit ym. ja sieltä lähtö klo 9.00, Hesassa noin klo. 10.30 miltä kuulosta??
Ja Poristahan voisimme lähteä Tiilimäen Nesteeltä eli "kespalta" ja Forssassa Autokeitaalla kahvitella.

Minulle voi lähettää sähköpostia asiasta jari-pekka.virtanen@satabaana.net tai soittaa/tekstata 0400636916
Avatar
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 12704
Liittynyt: 13 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Onko tuosta mitään suunnitelmaa mihinkä asti tuolla Viikissä juhlat jatkuvat? Paikalle kun tosiaan pääsee vasta aikaisintaan noin kello 16.00. Onko siellä ohjelmaa, ja mihin asti?

Olisi tosiaan ihan mukava päästä mukaan tapaamiseen ensimmäistä kertaa, kun kuitenkin on tullut oltua OCF:n jäsen ensimmäisestä viikosta...
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Avatar
MAX
OCF Member
OCF Member
Viestit: 2894
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAX »

Tapahtuma päättyy Metro-Auton päähän noin kello 16-17 riippuen kuinka ihmiset siellä viihtyvät. Sen jälkeenhän olisi tarkoitus siirtyä kauppojen kautta telttasaunomaan Hiidenveden rannalle Jokikuntaan( Vihdissä) jossa majoituskin on ilmoittautuneille järjestetty. Telttasaunaan ovat kaikki tervetulleita joko saunomaan tai muuten vain turisemaan makkaranpaiston ohella.

T: MAX
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka
Avatar
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7293
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

Onko pohjoisesta tulossa muita???
-Janne

Corsa E OPC PP 2018
Jani Mukkala
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 1077
Liittynyt: 23 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Jani Mukkala »

Joo eiköhän se 7.00 olisi hyvä aika lähteä ja kespa on hyvä paikka.
Avatar
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 12704
Liittynyt: 13 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Taisi jäädä lauantain ohjelma sitten kokonaan väliin. Työkaveri teloi jalkansa (kaatui cih-kansi varpaalle...), joten iski nakki ja olen töissä iltakymmeneen.

Forssaan kyllä on vielä vakaa aikomus lähteä :smile:
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Jartsu
OCF Member
OCF Member
Viestit: 2723
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Jartsu »

Jani: 7.00 on kai hyvä aika jolloin lähdetään kespalta. Millaisella autolla olette tulossa? Me tulemme liilalla B vectralla. Voitko pistää vaikka tekstaria mulleppäin niin tiedän numerosi ja voin soittaa jos jotain tulee!! Minut saa kiinni numerosta 0400-636916
Jani Mukkala
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 1077
Liittynyt: 23 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Jani Mukkala »

JARTSU:Sinä sait varmaankin minun viestini, lähetin sen eilen illalla ja samalla sait mun numeron,mutta jos et kuitenkaan saanut sitä niin mun numero on tässä: 040-5390185. Älä kirjoita enää tänne,koska en pääse nyt tänään enää tänne nettiin ja foorumiin. Ja me tulemme huomenna 7:00:ksi kespalle keltaiselle e-kadetilla.
santtu
'Senator'
'Senator'
Viestit: 615
Liittynyt: 11 Maalis 2002, 02:00
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja santtu »

hieno tapaaminen oli! kiitos järjestäjille (ja poliiseille :wink: ) hienoa että porukkaa pääs noin paljon!!!!!
Avatar
Vectr@ B
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1587
Liittynyt: 10 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu.

Viesti Kirjoittaja Vectr@ B »

Pyörähin aamulla ohi kun oli kiirus "kaupoille"Autoja oli silloin muutama parikymmentä....kuinka paljon porukkaa oli klo 12 maissa...
santtu
'Senator'
'Senator'
Viestit: 615
Liittynyt: 11 Maalis 2002, 02:00
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja santtu »

ps. sinulle joka kysyit punasen 5d cascona madallusta niin jousina piti olla intax 40mm mutta taitaa olla oikeasti 80mm :smile: maasturi.. :wink:
Vastaa Viestiin