Alkaa uudessa Mokkassa olemaan pari tonnia mittarissa tämän reilun kuukauden ajelun jäljiltä. Kilometrejä kertyy nyt tähän autoon enemmän kun yritetään keskittää ajot mahdollisuuksien mukaan sähkölle, niinpä Mokka kerää mittariin satoja kilometrejä viikossa ja bensa-astra seisoo nykyään aika paljon katoksessa.
Mokka on aikalailla täyttänyt kaikki odotukset jotka meillä oli auton suhteen. Ajaminen on kaikin puolin miellyttävää ja sujuvaa, tehoa on joka tilanteeseen riittävästi, äänieristys on hyvällä tolalla ja valotkin on näin halogeeneihin tottuneelle todella hyvät. Range kasvaa kelien lämmetessä huomattavasti, tammikuun lopussa kun auto tuli oli vielä kunnon pakkasia ja silloin sai 70km ajoilla vedettyä akun noin 40%:iin kun nollakeleillä saman reissun jälkeen akkua on yli 60% jäljellä. Vaimo erityisesti on tyytyväinen kun hänen vanha autonsa vaihtui Mokkaan, kuulemma elämänlaatu parantunut huomattavasti ja nykyään työmatkan ajaminen on jopa mukavaa
Mitään ihmeempiä outouksia ei ole tullut vielä tähän mennessä eteen, ellei sellaiseksi lasketa typerästi toimivaa range-mittaria joka näyttää aina täydellä akulla lähtiessä ilmeisesti täyttä wltp-rangea vaikka ulkona olis -25 pakkasta. Realistisemmat lukemat alkaa tulemaan tauluun vasta kun akku menee johonkin puolilleen. Akusta puheenollen, tuo sisäinen 3-vaihelaturi on kyllä hyvä varuste. Saa aika mukavat lataustehot pienemmälläkin virralla kun saa syöttää kolmesta vaiheesta, ei tule kiire ladata kun joka päivä (tai yö) auto seisoo sen verran että kerkeää saamaan akun täyteen.
Kyllä mä tätä uskallan omien kokemusten pohjalta muillekin suositella, hyvä auto kaikin puolin. Toki kokoluokkaa pienehkö niin perheen ainoaksi autoksi ei välttämättä sovellu.