Tuossa Insignia 1.6 A turbossa suoritettiin moottorin optimointi. Tehoksi tuli 195Hp ja väännöksi 320Nm.
Kyllähän tuo auttoi. Auto kulkee selvästi paremmin, mutta talvellahan tuo yli 1600Kgn massa tekee autosta aikamoisen pulkan.
Suhteellisen tyytyväinen olen.
Osaako joku arvioida mistä johtuu tuo Inkun hurja paino? Tuntuu että sen painossa on n.100-150kg ylimääräistä.
Inkun moottorin optimointi.
Inkun moottorin optimointi.
Opel Insignia Edition 1.6 turbo 125kW AT6 -2016
Alfa Romeo automaatti 195hp -2016
Alfa Romeo manuaali 195hp -2011
Alfa Romeo automaatti 195hp -2016
Alfa Romeo manuaali 195hp -2011
- Lurttinen
- OCF Member 2018
- Viestit: 7430
- Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
- Paikkakunta: Tampere
- Jäsennumero: 1227
Re: Inkun moottorin optimointi.
Se on iso auto pienillä sisuksilla. Sielä on peltiä ohjaamon ympärillä, kun vertaat vaikkapa C Vectraan. Vectra on aika ruipelo Insigniaan verrattuna.
Insignia kulkee talvellakin vakaasti, jos ei kuljettaja itse halua viedä sitä äärirajoille.
Insignia kulkee talvellakin vakaasti, jos ei kuljettaja itse halua viedä sitä äärirajoille.
prööt
Re: Inkun moottorin optimointi.
Juu onhan se suuntavakaa ja helppo ajettava. Ison auton tuntua.Kyllähän siitä pitää, laadun tuntua. Hyvät istuimet, sellaista saksalaista laatua. Ajattelen että siinä on satsattu turvallisuuteen. Tuossa painossa.
Opel Insignia Edition 1.6 turbo 125kW AT6 -2016
Alfa Romeo automaatti 195hp -2016
Alfa Romeo manuaali 195hp -2011
Alfa Romeo automaatti 195hp -2016
Alfa Romeo manuaali 195hp -2011