No niinno,poikkituessa 14mm reikä pultille ja 10mm pultti
Kesäauto Omega "3000"
Re: Kesäauto Omega "3000"
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
-
- 'Admiral'
- Viestit: 173
- Liittynyt: 20 Maalis 2013, 12:31
- Paikkakunta: kaustinen
Re: Kesäauto Omega "3000"
Oijoi mulla muistona vaan pultit iskaritorneissa tuollasesta, joku varmasti nuukana ottanu pois ku on myyny auton
rekord coupe 2,5 -70
senator A1 3,0 -78
omega 3000 12v -89
Calibra 4x4 turbo
Omega 3000 24v
senator A1 3,0 -78
omega 3000 12v -89
Calibra 4x4 turbo
Omega 3000 24v
Re: Kesäauto Omega "3000"
Vähän ollut kaikenlaista muuta puuhaa niin ei ole tämän kanssa tullut touhuttua juurikaan.
Viime yönä pannuhuone sai kuitenkin värin.
Imusarjaan tuli tehtyä muutoksia niin pitää sekin vetää vielä ryppyvärillä.
Pikkuhiljaa sitten kasailua.
Viime yönä pannuhuone sai kuitenkin värin.
Imusarjaan tuli tehtyä muutoksia niin pitää sekin vetää vielä ryppyvärillä.
Pikkuhiljaa sitten kasailua.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
-
- 'Admiral'
- Viestit: 173
- Liittynyt: 20 Maalis 2013, 12:31
- Paikkakunta: kaustinen
Re: Kesäauto Omega "3000"
On siisti
rekord coupe 2,5 -70
senator A1 3,0 -78
omega 3000 12v -89
Calibra 4x4 turbo
Omega 3000 24v
senator A1 3,0 -78
omega 3000 12v -89
Calibra 4x4 turbo
Omega 3000 24v
Re: Kesäauto Omega "3000"
"Imusarjaan tuli tehtyä muutoksia niin pitää sekin vetää vielä ryppyvärillä.
Pikkuhiljaa sitten kasailua."
Mitä ryppymaalia olet käyttänyt?
- Jouni
Pikkuhiljaa sitten kasailua."
Mitä ryppymaalia olet käyttänyt?
- Jouni
Commodore GS V6 1974 ja Insignia CT 2.0T 4x4 2018
Re: Kesäauto Omega "3000"
Itse olen hakenut Lensu Power Shopista.
En ole ihan varma onko aina ollut tuota Wrinkle plussaa,mutta VHT kuitenkin.
On erittäin hyvää tavaraa.1-2 ohutta kerrosta ja 2-3 paksumpaa ja sitten kuumailmapuhaltimella rypyt.
Kestää vähintään kohtuullisesti kulutusta/öljyä ja jopa polttoainettakin.Pitää vaan kuivua mielellään ~paripäivää ennen osan asennusta.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Kesäauto Omega "3000"
Konehuone alkaisi olla valmiina moottorin asennukseeen,poikkituen väriä en ole päättänyt.Korin väriin vai mustaksi,punaiseksi tuskin jää.
Taidan laittaa motin/askin paikoilleen vasta keväämmällä,jos vaikka koittaisi saada kaikkia muita viimeistelyjä tehtyä ennen ajokuntoa.
Taidan laittaa motin/askin paikoilleen vasta keväämmällä,jos vaikka koittaisi saada kaikkia muita viimeistelyjä tehtyä ennen ajokuntoa.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Kesäauto Omega "3000"
Takakelkka purettu irti entisöintiä varten.
Puhallus ja pulverilla mustaksi,uudet laakerit,uretaanipuslat tukivarsiin ja kelkkaan,aurauksen säätötangot ja peräksi -89 mallinen jossa 3.28 välläri.
Tarvii katsoa keksiikö jotkut bolt on jarrut,B Omegan olisi ainakin helpot.
Jos jollain löytyy uudet puslat kallistuksenvakaajaan niin kiinnostaa,vanhat on grillattu pilalle.
Meinasin tehdä camber korjauksen apurunkoon,mutta sitten muistin jotta takarenkaat sipsutteli kiinni noihin takapoteroihin jos takapenkki täynnä porukkaa vakio kulmillakin.
Harrastajalta sain lainaan taka-akseliston jolla auton sai rullaavaksi remontin ajaksi,kiitos Keravan suuntaan.
Ostin kolmannet ATS:sät tähän autoon,tällä kertaa EVO 500 orggisvanteet.
Tarvii nuo koittaa myös entisöidä.
Meinasin laittaa B Omega farkun vetarit,mutta on niissä jonkinverran pituus eroa A sedaniin.
En tiedä onko farkun ja sedanin vetareissa pituuseroa.
2.4i Omegan perä,vetarit ja takatukivarret tuli haettua myös varalle hyllyyn perjantaina,ovat vaan ilman abs jarruja olevasta.
Ehkä vetareihin saa tarvittaessa abs kehät naputeltua paikoilleen.
Nyt on pari varaperää jos nuo rupeaa yrjöämään,yhdet suoraan paikalleen sopivat varavetarit olisi hyvä vielä hommata.
Ensi kesän jälkeen lienee sitten tiedossa pitääkö puuhastella vahvenpi murikka/vetarit.
Puhallus ja pulverilla mustaksi,uudet laakerit,uretaanipuslat tukivarsiin ja kelkkaan,aurauksen säätötangot ja peräksi -89 mallinen jossa 3.28 välläri.
Tarvii katsoa keksiikö jotkut bolt on jarrut,B Omegan olisi ainakin helpot.
Jos jollain löytyy uudet puslat kallistuksenvakaajaan niin kiinnostaa,vanhat on grillattu pilalle.
Meinasin tehdä camber korjauksen apurunkoon,mutta sitten muistin jotta takarenkaat sipsutteli kiinni noihin takapoteroihin jos takapenkki täynnä porukkaa vakio kulmillakin.
Harrastajalta sain lainaan taka-akseliston jolla auton sai rullaavaksi remontin ajaksi,kiitos Keravan suuntaan.
Ostin kolmannet ATS:sät tähän autoon,tällä kertaa EVO 500 orggisvanteet.
Tarvii nuo koittaa myös entisöidä.
Meinasin laittaa B Omega farkun vetarit,mutta on niissä jonkinverran pituus eroa A sedaniin.
En tiedä onko farkun ja sedanin vetareissa pituuseroa.
2.4i Omegan perä,vetarit ja takatukivarret tuli haettua myös varalle hyllyyn perjantaina,ovat vaan ilman abs jarruja olevasta.
Ehkä vetareihin saa tarvittaessa abs kehät naputeltua paikoilleen.
Nyt on pari varaperää jos nuo rupeaa yrjöämään,yhdet suoraan paikalleen sopivat varavetarit olisi hyvä vielä hommata.
Ensi kesän jälkeen lienee sitten tiedossa pitääkö puuhastella vahvenpi murikka/vetarit.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Kesäauto Omega "3000"
Viikonlopuksi olisi kasattavaa.
Perän hinkutin teräsharjalaikalla ja pensselillä mustaa pintaan,saa välttää.
Perän hinkutin teräsharjalaikalla ja pensselillä mustaa pintaan,saa välttää.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Kesäauto Omega "3000"
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Kesäauto Omega "3000"
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Kesäauto Omega "3000"
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Kesäauto Omega "3000"
Nyt on jonkinverran ajeltukkin.
Ekalla koeajolla ei kulkenut/toiminut oikein mikään.
Jarrut sysipaskat,ohjaustehostin ei pelittänyt ollenkaan,yksikään mittari ei toiminut ja motti ruoesi käymään vajailla kun meni ahdon puolelle.
No jarrut parani kun laittoi tehostimen alipaineputken venttiilin oikein päin,ohjaustehostin rupesi toimimaan kun hio paineenrajoittimen mäntää,kulkupuoli raikastui uusilla tulpilla.
Kahdesta tulpasta posliini halki jostain syystä
Konehuoneesta pitäisi vähän tehdä vielä sähköjuttuja sekä maalata muutama osa.
Likaisilla asfalteilla tuntui talven jälkeen kulkevan vähän liiankin kivasti.1.85bar nelosellakin vaatii vastaohjausta ni otin vähän pois ahtoa.
Jos vielä vähän aikaa laittelis pikkujuttuja ja myisi talviOmegan pois niin sitten olisi pakko ajella tällä
Ekalla koeajolla ei kulkenut/toiminut oikein mikään.
Jarrut sysipaskat,ohjaustehostin ei pelittänyt ollenkaan,yksikään mittari ei toiminut ja motti ruoesi käymään vajailla kun meni ahdon puolelle.
No jarrut parani kun laittoi tehostimen alipaineputken venttiilin oikein päin,ohjaustehostin rupesi toimimaan kun hio paineenrajoittimen mäntää,kulkupuoli raikastui uusilla tulpilla.
Kahdesta tulpasta posliini halki jostain syystä
Konehuoneesta pitäisi vähän tehdä vielä sähköjuttuja sekä maalata muutama osa.
Likaisilla asfalteilla tuntui talven jälkeen kulkevan vähän liiankin kivasti.1.85bar nelosellakin vaatii vastaohjausta ni otin vähän pois ahtoa.
Jos vielä vähän aikaa laittelis pikkujuttuja ja myisi talviOmegan pois niin sitten olisi pakko ajella tällä
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Kesäauto Omega "3000"
Parenee vaan, pannuhuone alkaa näyttämään varsin komeelta.
Kadett C -78 1.3S
Omega A -88 2.0
Omega A 3000 -93 3.0
Omega A -88 2.0
Omega A 3000 -93 3.0
Re: Kesäauto Omega "3000"
On kyllä asiallisen näkönen kampe!
Mistä tuo ohjaustehostimen nestesäiliön kiinnike on peräisin?
Mistä tuo ohjaustehostimen nestesäiliön kiinnike on peräisin?