Alkaa pikku hiljalleen loputki nysväilyt olemaan nysväilty pois
Uudelleen kunnostetut satulat ruuvailin takaisin ja ilmasin imulaitteella takanurkat. Samalla laitoin uudet palat kun ei varmaan hyvää tehnyt tuo laahaus niille, vaikka kaikki palat näytti olleen tasaisesti/saman verran kuluneitä, oiksko ollu joku 2mm pinnasta pois verrattuna uusiin. Levyssä ei ollu vielä uraumaa, niin sai jäädä noi levyt jotka pari vuotta sitten uusin.
Vanteet puhtaiksi
Autolle myös pikainen pesu ulkoo ja sisustalleki.
Käsijarrukenkiä säädin lähemmäs, kahva alhaalla kummatki puolet ekana niin lähelle rumpua että pyörää ei saanu navasta kieputettua ja sitten vähän takaisin että pyörii kevyesti ja muutama veto taas kahvasta ja kokeillen ettei laahaa. Alkuun tuntu että vähän heikosti otti kässäri eli auto kyllä pysyi mäessä paikallaan mutta pyörät ei menny lukkoon, sitten kuitenkin kun auto seisoi yhden yön ja kokeilin niin ottaakin niin jämäkästi että pyörät lukittuvat ja etupää niiaa
No pääasia että pitää
Vaijeri, kengät, jouset, tapit uusittu kahden vuoden sisään toki kaikki.
Nyt noin 100km ajoa takana, tuntuu hyvin toimivan jarrujen puolesta kaikki ja kyyti on tasaista. Onneksi sainkin tämän viimein ajoon, on nimittäin ihan tuskaa ollu ajaa etuvedolla melkein koko kesä, takavetoinen on vaan niin paljon parempi kun se jo kevyt ja miellyttävämpi kääntää sisään ja ohjautuu muutenkin paremmin. Ja tämä Omega on siitäkin mukava käyttöauto näillä helteillä, kun vaalea sisusta ja toimiva ilmastointi