Vectra C -05 Farkku 2.0T
Lähetetty: 26 Joulu 2016, 09:02
Ajattelin alkaa kirjottelemaan juttua omasta astrasta. Auto ollut mulla kohta 5 vuotta ja näihin päiviin asti menty aikalailla orkkis lookilla ja nyt on syttynyt kipinä alkaa laittelee autoa vähän enemmän omaa silmään miellyttäväksi. Ostaessa auto oli täysin orkinaali, moottorina x16xel. Pois lukien 3M kalvot takalaseissa. Kesäisin alla pyörineet 17" alutecin stormit ja talvisin mentiin peltivanteilla ja pöläreillä. Alutecit myyty tänä syksynä ja talveksikin alle tuli "OEM" vanteet oisko Merivasta kun on 16" ja neljän pultin jaolla.
5 yhteisen vuoden aikana suurin remontti ollut kannentiivisteen vaihto. Syyläri alkoi vuotamaan ja en ollut huomannut joten pääsi käymään vähillä nesteilla ja peli oli selvä. No kansi kävi Heinolassa hemimotorssilla hoidossa ja laitettiin uudet ohjurit ym. romppeet. tänä syksynä alkoi kusta öljyä allensa ja nimpä vaihdettiin nokkien stefat, kampiakselin stefa ja venttiilikopan tiiviste. Ja samaan syssyyn jakohihna romppeineen ja apulaite hihna.
Viime elokuussa innostuin kokeilemaan myllytystä ja niin ajettiin auto kevyesti läpi 2 steppinä ja muutosta kyllä tuli. Pilarit tuli mustaksi ikkunoiden välistä ja valoluomet askartelin keulaan ja maski vaihdettu merkittömään. Lisä pitkät olleet talvisin keulalla.
Takalasin naarmutin sai viikko sitten lähteä. Ja ledit laitoin mittaristoon. Samalla ledit tuli kilven valoihin ja parkkeihin. Parkit sen verran kirkkaat etä toimii melkein päiväajovaloina
Ensi kesäksi tallissa odottelee kiinantinaa 17" Lenson D1R:t
Ja TA-technixin korkeussäädettävä sarja. Tosin takajousiksi tulee todennäköisesti FK:n jouset nuo sarjaan kuuluvat takajouset kun on mitä on.
Virosta sparetolta tilasin "OPC-look" takavalot oli siellä halvemmat kuin ebayssä. Tosin eivät ole vielä saapuneet. Saa kirkkat vilkut taakse niin omasta mielestä paljon siistimpi niin.
Päivitän tanne juttua ja kuvaa kun saadan alustaa alle ja muuta räpellystä tehtyä.
5 yhteisen vuoden aikana suurin remontti ollut kannentiivisteen vaihto. Syyläri alkoi vuotamaan ja en ollut huomannut joten pääsi käymään vähillä nesteilla ja peli oli selvä. No kansi kävi Heinolassa hemimotorssilla hoidossa ja laitettiin uudet ohjurit ym. romppeet. tänä syksynä alkoi kusta öljyä allensa ja nimpä vaihdettiin nokkien stefat, kampiakselin stefa ja venttiilikopan tiiviste. Ja samaan syssyyn jakohihna romppeineen ja apulaite hihna.
Viime elokuussa innostuin kokeilemaan myllytystä ja niin ajettiin auto kevyesti läpi 2 steppinä ja muutosta kyllä tuli. Pilarit tuli mustaksi ikkunoiden välistä ja valoluomet askartelin keulaan ja maski vaihdettu merkittömään. Lisä pitkät olleet talvisin keulalla.
Takalasin naarmutin sai viikko sitten lähteä. Ja ledit laitoin mittaristoon. Samalla ledit tuli kilven valoihin ja parkkeihin. Parkit sen verran kirkkaat etä toimii melkein päiväajovaloina
Ensi kesäksi tallissa odottelee kiinantinaa 17" Lenson D1R:t
Ja TA-technixin korkeussäädettävä sarja. Tosin takajousiksi tulee todennäköisesti FK:n jouset nuo sarjaan kuuluvat takajouset kun on mitä on.
Virosta sparetolta tilasin "OPC-look" takavalot oli siellä halvemmat kuin ebayssä. Tosin eivät ole vielä saapuneet. Saa kirkkat vilkut taakse niin omasta mielestä paljon siistimpi niin.
Päivitän tanne juttua ja kuvaa kun saadan alustaa alle ja muuta räpellystä tehtyä.