Sivu 6/7
Re: Irmscher Omega C40 V8
Lähetetty: 24 Elo 2019, 12:52
Kirjoittaja Jarno
20190824_103048.jpg
5kpl ikkunannostinohjaimia elvytetty onnistuneesti. 8min@180°C
Re: Irmscher Omega C40 V8
Lähetetty: 24 Elo 2019, 18:16
Kirjoittaja Sportive
Eli ikkunannostinohjaimet vaan uuniin 180C 8minuuttia? Senaattorissa takaikkunat toimii vaan pätkimällä, tällä konstilla saattaisi korjaantua?
Re: Irmscher Omega C40 V8
Lähetetty: 24 Elo 2019, 20:18
Kirjoittaja Jarno
Sulla lienee vanhemman malliset nostimet, niissä erilainen ohjainkortti.
Mutta periaatteessa minkä tahansa piirikortin saattaa saada uunissa elvytettyä.
Re: Irmscher Omega C40 V8
Lähetetty: 05 Tammi 2020, 12:43
Kirjoittaja Jarno
Kesällä rupes kardaanin rättiniveliä hajoamaan niin tuli tilattua kestävämpää tilalle.
IMG-20190715-WA0004.jpeg
20200105_123344.jpg
Uutta alustan osaa tuli muutenkin tilattua, nyt vasta taakse asennettu.
IMG-20190829-WA0005.jpeg
Myös mekaanisia apulaitteita olis tarkoitus poistaa.
20191219_175308.jpg
IMG-20191025-WA0002.jpeg
Re: Irmscher Omega C40 V8
Lähetetty: 05 Tammi 2020, 12:59
Kirjoittaja iHenkkaZ
Mikäs rätti toi on? E34 M5 bemarista ilmeisesti tehokkaampii laittaneet rättejä, liian jäykillä paukkunu sitte kardaaneja
Miettiny mitä laittasin ton 37dz perää, ostin pari b omegan isoa rättiä mut taidan hankkia tommonen m5 rätin viimestää sitte jos slicksejä kokeilen
Re: Irmscher Omega C40 V8
Lähetetty: 05 Tammi 2020, 13:04
Kirjoittaja Jarno
Re: Irmscher Omega C40 V8
Lähetetty: 06 Tammi 2020, 00:52
Kirjoittaja _tomsse_
iHenkkaZ kirjoitti: ↑05 Tammi 2020, 12:59
Mikäs rätti toi on? E34 M5 bemarista ilmeisesti tehokkaampii laittaneet rättejä, liian jäykillä paukkunu sitte kardaaneja
Miettiny mitä laittasin ton 37dz perää, ostin pari b omegan isoa rättiä mut taidan hankkia tommonen m5 rätin viimestää sitte jos slicksejä kokeilen
Itellä ainakin vakio kiekko toiminut myös rättikumeilla
Re: Irmscher Omega C40 V8
Lähetetty: 07 Tammi 2020, 15:38
Kirjoittaja Juzzi
Onko Jarnolla kuvia ohjauslaitteiden toteutuksesta ja pakosarjoista?
Ilmeisesti hammastangolla kuitenkin kun se simpukan kohta rajoittaa aika paljon?
Re: Irmscher Omega C40 V8
Lähetetty: 07 Tammi 2020, 15:47
Kirjoittaja Jarno
Volvo V70 (II-koppasen) hammastanko muutoskatsastettuna.
Kaksi paria kiinalaisia peltisarjoja joutui tilaamaan, toisesta parista sopi toinen toiselle puolelle ja toisesta toiselle.
Pitääpä ottaa räpsyjä kun on valosaa, jos viikonloppuna muistais.
Re: Irmscher Omega C40 V8
Lähetetty: 07 Tammi 2020, 16:02
Kirjoittaja Juzzi
Onko niin että nämä "Ls" koneet on fyysisesti samoja sisäisestä koosta riippumatta? Eli lohko samankorkuinen
Re: Irmscher Omega C40 V8
Lähetetty: 07 Tammi 2020, 17:05
Kirjoittaja Jarno
On mun käsittääkseni.
Re: Irmscher Omega C40 V8
Lähetetty: 07 Tammi 2020, 17:44
Kirjoittaja Keme
Juzzi kirjoitti: ↑07 Tammi 2020, 16:02
Onko niin että nämä "Ls" koneet on fyysisesti samoja sisäisestä koosta riippumatta? Eli lohko samankorkuinen
On juu. Noissa 4.8 ja 5.3 lohkoissa on (ainakin joissain lohkoissa) merkintä 4.8/5.3 eli täsmälleen sama lohko. 6.0 onkin sitten vaan isommalla porauksella ja iskulla, mutta lohkon ulkomitat pysyy silti samoina.
Re: Irmscher Omega C40 V8
Lähetetty: 13 Tammi 2020, 19:03
Kirjoittaja Jarno
20200112_111512.jpg
20200112_111355.jpg
20200112_111441.jpg
Re: Irmscher Omega C40 V8
Lähetetty: 22 Helmi 2020, 17:19
Kirjoittaja Ville
Jokos on kuminpolttovideoita? Pitäähän niitä olla
Re: Irmscher Omega C40 V8
Lähetetty: 16 Loka 2020, 17:04
Kirjoittaja Jarno
Nokka, venttilinjouset, LS6 imusarja ja vesipumppu tuli ainakin vaihdeltua kesällä.
Ohjaustehostin vaihtui myös sähköiseen niin sai kymmenen metrin mittaisen apulaitehihnan hieman lyhyemmäksi kun vesipumppukin vaihtui siis sähköiseen.
20201016.JPG