teukka77 kirjoitti:Mikä ero ng pakosarjalla on tohon?
NG900/9-3/9-3 pakosarja o tämmöne
teukka77 kirjoitti:Onko ng900 imusarja sellainen ylöspäin lähtevä?
Joo.
Turbossa ja vaparissa on samantyyppiset, mutta snadisti erilaiset. Vaparin imusarjalla tulee kuulema johonkin 5000rpm kulmille joku vääntöpiikki, koska siinä on pidemmät runnerit.
Voi olla että tollakin pakosarjalla nappaa vielä johonkin kiinni ahdin. Saako "powercapin" käännettyä 180ast imusrjassa? sojottaa kans väärään suuntaan tuossakin
Edit. Onko Kemellä sähkökaavioita millä ton Trionicin sais pelaamaan? Ilmeisesti map-anturi oli mennyt jotenkin auton omien johtojen kautta ja se johto puuttuu, mutta saa vissiin liitettyä tosta boksin liittimeltä autoon lähteviin johtoihin..?
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Kyllä saa.
Pitää tsekkailla, et onko mulla sitä sähkökaaviota. En ole ihan 100% varma. Kyllä se MAP-anturi menee moottorinohjauksen johtosarjassa, kun T5 moottorinohjauksen johtosarja on aivan irrallinen kokonaisuus.
Kyllä saa.
Pitää tsekkailla, et onko mulla sitä sähkökaaviota. En ole ihan 100% varma. Kyllä se MAP-anturi menee moottorinohjauksen johtosarjassa, kun T5 moottorinohjauksen johtosarja on aivan irrallinen kokonaisuus.
Ok, myyjä vaan puheli että se jäi autoon kiinni ei kai se kummia vaadi et käymään saa, virtaa, maata, herätettä ja varmaan pumpun ohjauskin lähtee tosta nipusta ja mystinen map anturi johto... jos ei tolla käy niin laitetaan Mr-Tech, olis vaan kiva talvellakin saada ajoon
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Keme kirjoitti:Sitten se MAP-johto on varmaankin katkaistu siitä johtosatsista.
Joo pitää siitä nipusta etsiä. värit kumminkin pitäisi olla musta,harmaa ja sin/valkoinen. Se on erillinen johtosarja mutta boksille menevässä johtosarjassa iso liitin mistä haarautuu auton johtosarjaa.. lämmöt yms mittareille
Bensapumpun relette ei muuten osunut silmään, onko edes sellaista?
Saako tohon jostain lyhyempää moniurahihnaa kun lähtee kummin ohjaustehostin yms pois?
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Cih nypätty ylös ja ei taida olla ihan bolt on settiä toi b204 asentaminen
Menee tiukille mahtuuko paikoilleen ettei tarttis kardaania jatkaa jos pitää laatikkoa siirtää eteenpäin ettei kone oo kii tulipellissä.
imusarjan vaihto tai muutos ja vesiputken muutos ainakin edessä, välilaippa tuo hiukan lisää pelivaraa
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
En huomannutkaan et öljy kulkee lohkon ulkopuolellakin... Ei sen puoleen on käynyt jo mielessä b204 laittaminen D:hen ja siitä kone coupeen sen osaa jo kasata silmät kiinni kahdessa tunnissa ja silmät auki tunnissa
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....