Rocla kirjoitti:Vois varmaan kysyä asianomaiset itseltäänkin, mutta kysytään nyt täällä. Onko Sutii City Kadett enää olemassa?
Se on se auto joka minut sysäsi autoharrastuksen tielle aivan alunperin...
Sitä ei ole käsittääkseni enää olemassa. Kisaurahan sillä päättyi aikoinaan Ahveniston kaiteeseen (olin paikalla...). Ja Marko jatkoi ajamista kullanvärisellä Mantalla, joka taasen on käsittääkseni hänellä edelleenkin.
ei ainakaan "kokonaisena" ole täällä meillä päin nähty muutamia vuosia sitten ainakin yks kappale ovia ja konepelti kummatkin kuituisia kyseisestä autosta.. Legendaarinen peli kyllä... Muutama vuosi sitten tuli markon kanssa poristua citystä ja oli mahtavaa kuuneltavaa kun kertoi vm- tai tm-toimittajaa ajeluttaneen ja oli polkaissut kaikki peliin niin vänkärin penkistä oli kiinnitys pultit leikkautunut poikki pienen repäisyn voimasta ja toimittaja oli keräillyt itseään cityn takaosasta..
Missäs on nykyisin minunkin vanha kameleontti "kyalami flash" a-vectra v6? Oli minun jälkeen ainakin yhdellä ocf henkilön kynsissä joka yritti parsia muiden jättämiä jälkiä ja vikoja. juzzi oli muistaakseni hänen nimimerkki foorumilla.
tt__ kirjoitti:Missäs on nykyisin minunkin vanha kameleontti "kyalami flash" a-vectra v6? Oli minun jälkeen ainakin yhdellä ocf henkilön kynsissä joka yritti parsia muiden jättämiä jälkiä ja vikoja.en vain muista hänen nimimerkkiä.
Se oli broidilla ja se parsi sen kasaan, seuraava omistaja taisi ajaa sillä hirveä päin, eli liekkö sitten purettu. Muistaakseni oli kolarin jäljiltä koko kori notkahtanut.
tt__ kirjoitti:Missäs on nykyisin minunkin vanha kameleontti "kyalami flash" a-vectra v6? Oli minun jälkeen ainakin yhdellä ocf henkilön kynsissä joka yritti parsia muiden jättämiä jälkiä ja vikoja.en vain muista hänen nimimerkkiä.
Se oli broidilla ja se parsi sen kasaan, seuraava omistaja taisi ajaa sillä hirveä päin, eli liekkö sitten purettu. Muistaakseni oli kolarin jäljiltä koko kori notkahtanut.
jos olen samassa autossa niin tuo kone on nykyään yhessä calibrassa iisalmessa. Ja ei vissiin seuraava omistaja ajanut sitä paskaksi vaan sitä seuraava ja tämä edellinen osti sitten sen takas ja otti osia itelleen ja möi loput pois.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Jani kirjoitti:Missähän mahtaa olla, vai onko näistä jo tehty säilykepurkkeja?
- Modena Flash kadett
- Ferrari kadett. Rajusti pellillä levitetty, takapellit C-asconasta.
- 2-oviseksi muutettu A-vectra
- A-corsa jossa reilu 600hv
- Sutiin sininen B-manta 4.0
- A-manta, ahdettu 2.8(tämän omistaja taisi jossain vaiheessa ajaa driftingiä?)
On kai noita muitakin mutta nämä nyt mieleen tuli
Modena flash löytyy minulta nykyään. Viimeisen vuoden aikana hieman "entisöitiin"
Muutama kuva liitteeksi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Pari kysymystä kun en kuvista saa sen vertaa selkoa, eli onko täs vielä se lasikatto? Ja olikos noi takasivulasit silloin alkutaipaleella kokomittaiset ilman noita "tuuletus" räppänä muoveja vai onko tuo niiden osalta ollut aina "orkkis".
Joku opel kärpänen on purassu kun oon jo pidemmän aikaa haaveillu C-asconasta sprintin korisarjalla ja c20xe moottorilla.. Joskus reilu kymmenen vuotta sellainen oli..
jarkkis kirjoitti:Pari kysymystä kun en kuvista saa sen vertaa selkoa, eli onko täs vielä se lasikatto? Ja olikos noi takasivulasit silloin alkutaipaleella kokomittaiset ilman noita "tuuletus" räppänä muoveja vai onko tuo niiden osalta ollut aina "orkkis".
Mäkin muistelin, että tässä ois ollut isot takasivulasit. Ne on ehdottomasti paras korimuutos mitä muna-kadettiin voi tehdä!
Paalojen oranssissa Kadetissa oli isot takasivulasit, mutta en löytänyt siitä pikaetsinnällä fotoa.
Keme kirjoitti:Mäkin muistelin, että tässä ois ollut isot takasivulasit. Ne on ehdottomasti paras korimuutos mitä muna-kadettiin voi tehdä!
Paalojen oranssissa Kadetissa oli isot takasivulasit, mutta en löytänyt siitä pikaetsinnällä fotoa.
Pitkät takasivulasit on tosiaan Paalon turbo-Kadetissa Kadetin lasin muotoisina teetettyinä ja Tiian pinkissä A-Vectra-keulaisessa V6-Kadetissa Escortin laseilla. Modenassa on ollut tuollaiset alkuperäiset aina.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.