Race: Voimansiirto
-
- OCF Partner
- Viestit: 1419
- Liittynyt: 24 Syys 2009, 16:59
- Paikkakunta: Pornainen
- Viesti:
Race: Voimansiirto
Luistaako kytkin?
Laajasta valikoimastamme löydät kytkimet ja vauhtipyörät aina vakiosta - 2000nm+ väännönkestoihin. Jotta asioiminen verkkokaupassa olisi helpompaa olemme päivittäneet kytkinten haun uudella alasvetovalikolla. Näin löydät oikean kytkimen helposti ajoneuvoosi. Custom kytkinpaketit ja tarvikepuolen kytkintarpeiden suhteen ota yhteyttä myyntiimme puhelimitse tai sähköpostitse.
Valikoimastamme löydät mm. laadukkaat Sachs racing performance, clutchmasters ja Extremeclutch kytkimet.
Verkkokaupastamme löydät kytkimet ja vauhtipyörät:
» Race.fi: Kytkimet ja vauhtipyörät
Kuuletko ääniä? Se on ihan normaalia!
Voimansiirron ääntelystä käydään paljon keskustelua, ja virheellisiäkin vikadiagnooseja on etenkin painelaakeriin liittyen liikkeellä paljon. Painelaakeri painaa kytkinasetelmaa kun painat kytkinpoljinta. Kytkinpoljin ylhäällä painelaakeri ei pyöri eikä siten pidä myöskään ääntä – näin ainankin 99% autoista, poikkeus vahvistaa säännön. Jos rohina alkaa kun painat kytkintä ja loppuu kun nostat kytkimen, on kyseessä painelaakerivika. Jos rohina loppuu kun painat kytkintä, ja alkaa kun nostat kytkimen, on kyseessä laatikon suunnalla oleva vika, koska laatikko saa voiman kun kytkin on ylhäällä ja pyörintä loppuu kun painat kytkintä.
Selvennys: Tämä koskee perinteisiä yksilevyisiä kytkimiä. Rohinalla tarkoitan laakerin oikeaa ääntämistä kun se on paineen alaisena, en vaimeaa luonnollisenkin kuluman piikkiin menevää ääntä joka ilmenee nestekytkimissä laakerin pyöriessä ilman varsinaista kuormaa. Youtube lienee myös hyvä paikka äänien kuunteluun, hivenen vaikea kuvailla sanoin.
Milloin kytkin luistaa, ja miten se voi ilmetä?
Mitä isompi vaihde on käytössä, sitä enemmän vääntöä auton kiihdyttäminen vaatii. Kytkimen väännönkesto loppuu ja kytkin alkaa luistamaan.
Käytännössä moottorin kierrokset siis alkavat nousemaan äkisti vaikka nopeus ei vastaavasti kasvaisikaan – vähän sama kun auto alkaa liukkaalla sutimaan: kierrokset nousevat mutta vauhti ei kiihdy.
Tilaaminen ja lisätiedot
Voit tilata tuotteita verkkokaupastamme, puhelimitse, sähköpostitse tai noutaa myymälästämme Pornaisista. Maksuvälineinä noudettaessa käyvät käteinen ja pankkikortit. Toimitukset tarjoamme postilla ja matkahuollolla edullisilla kiinteillä hinnoilla. Myyntimme auttaa mieluusti lisäkysymysten ja tuotevalintojen kanssa.
Race.Fi Verkkokauppa
Race Performance Oy
Välitie 6, 07170 Pornainen
020 790 2 790 | info@race.fi
www.race.fi
Facebook sivuiltamme näet pikkupäivitykset ja pysyt ajan hermolla
Accralite | ACL | Arp | Arrow | Black Diamond | Bosch | Brisk | Calix | Catco | Clutch Masters | Cobra seats | Cometic | CP Pistons | Cusco | D2 | Eibach | Enem | Evo Corse | FIDANZA | Garrett | Gems | Greddy | Gripper | H&R | HKS | Holset | JUN | K&N | Kaasu Productions | Kent Cams | Lucrestar | Malpass | Martelius | Master Power | Newman Cams | OBP | Promotech | Quaife | Race.Fi | Red Line | Rotawheels | Ruff Motorsports | Sachs SRE | Scangauge | Siemens | Sika | Spare parts | SPM | Spoon | Stri | Supertech | Toda | Tomei | Turbosmart | Uras | Varrstöen | Vems | Walbro | Whiteline | ja monet muut merkit laadukkaaseen harrastamiseen
-
- OCF Partner
- Viestit: 1419
- Liittynyt: 24 Syys 2009, 16:59
- Paikkakunta: Pornainen
- Viesti:
Re: Race.fi: Kytkimet ja vauhtipyörät
Lisätehoa hakemassa?
Virittäessä orkkis kytkin antaa nopeasti periksi ja on syytä päivittää järeämpään pakkaan, jotta ei rupea luistamaan. Laajan valikoiman ansiosta löydät autoon kuin autoon paketin, oli sitten kyseessä pienimuotoinen tehopäivitys tai rankempi ratalelu.
Kauttamme saat aina kytkinpaketit OEM-tasosta sinne 2000nm paremmalle puolelle pitäviin monilevypaketteihin.
SRE:n paineasetelmat
Todella suosittu saksalainen valmistaja Sacsh tekee tarvikepuolen lisäksi myös todella rajuja paineasetelmia levyineen ja painelaakereineen. Suosituimpia asetelmia löytyy meidänkautta mm. ...763 ja ...765 loppuiset Sachs racing performance asetelmat.
Näitä pidämme varastossa, Suomen edullisimmilla hinnoilla sekä nopealla toimituksella.
Sachs SRE 763
SRE tuote: 883082 999763
Levykoolle: 228 mm
Väännönkesto massalevyllä: 430nm
Väännönkesto sintterillä: 505nm
Sachs SRE 765
SRE tuote: 883082 999765
Levykoolle: 240 mm
Väännönkesto massalevyllä: 590nm
Väännönkesto sintterillä: 700nm
Lisätiedot paineasetelmista löydät verkkokaupastamme:
» Race.fi: SRE paineasetelmat
Koko kytkinvalikoimaamme pääset tutustumaan verkkokaupassamme:
» Race.fi: Kytkimet
Tilaaminen ja lisätiedot
Voit tilata tuotteita verkkokaupastamme, puhelimitse, sähköpostitse tai noutaa myymälästämme Pornaisista. Maksuvälineinä noudettaessa käyvät käteinen ja pankkikortit.
Yli 50€ tilaukset toimitamme veloituksetta matkahuollon sekä postin kautta. Myyntimme auttaa mieluusti lisäkysymysten ja tuotevalintojen kanssa.
Race.Fi Verkkokauppa
Race Performance Oy
Välitie 6, 07170 Pornainen
020 790 2 790 | info@race.fi
www.race.fi
Facebook sivuiltamme näet pikkupäivitykset ja pysyt ajan hermolla
-
- OCF Partner
- Viestit: 1419
- Liittynyt: 24 Syys 2009, 16:59
- Paikkakunta: Pornainen
- Viesti:
Re: Race.fi: Kytkimet ja vauhtipyörät
Kytkinvalikoimaa moneen lähtöön
Kauttamme kytkinratkaisut aina vakiotehoisista autoista sinne hurjimpaankin ratahirmuun. Monen erinomaiseksi todetun kytkinvalmistajan kautta saatavilla kytkinpakettia ja vauhtipyörää lähes autoon kuin autoon.
Myydyimpiin kytkinmerkkeihimme kuuluu esimerkiksi, Sachsin SRE kytkimet. Asetelmia aina yli 1000nm vääntöön asti. Clutchmasters ja Xtremeclutch ovat myös myydyimpiä merkkejämme ja näillä on varustettu vaikka minkälaista menopeliä.
Kytkinsetit aina yksilevyisistä 3-levyisiin asti, vauhtipyörät muutokset ja alumiini/CrMo teräsvauhtipyörät myös kauttamme. Myös spesiaalimmat tilaukset, aka. custom setit onnistuvat yli 2000nm asti mikäli tarve vaatii.
» Race.fi: Clutchmasters kytkimet
» Race.fi: Xtremeclutch kytkimet
» Race.fi: Sachs SRE kytkimet
» Race.fi: Black Diamond kytkimet
Myös yleisimmät SRE:n paineasetelmat joita on käytetty useasti kytkinpaketin rakentamiseen/soveltamiseen:
» Race.fi: Sachs SRE paineasetelmat
Eikö listoilta löytynyt automalliasi? Ei hätää, ota yhteyttä meihin niin selvitämme kytkinpaketin Sinulle.
» Race.fi: Yhteydenotto lomake
Tilaaminen ja lisätiedot
Toimituskulut ovat postilla tai matkahuollolla yli 100 € tilauksille ilmaiset. Alle 100 € tilausten toimituskulut 7.90 €. Maksutapana tilisiirto on ilmainen, postiennakko 6 € ja matkahuollon jälkivaatimus 6 €. Nouto ja maksu paikan päällä onnistuu myös.
Tilauksen voit halutessasi tehdä soittamalla, sähköpostitse, tai suoraan verkkokaupastamme. Tilaukseen tarvitaan nimi, osoite, puhelinnumero sekä haluamasi toimitus- ja maksutavat.
Race.Fi Verkkokauppa
Race Performance Oy
Välitie 6, 07170 Pornainen
020 790 2 790 | info@race.fi
www.race.fi
Facebook sivuiltamme näet pikkupäivitykset ja pysyt ajan hermolla
-
- OCF Partner
- Viestit: 1419
- Liittynyt: 24 Syys 2009, 16:59
- Paikkakunta: Pornainen
- Viesti:
Re: Race.fi: Kytkimet ja vauhtipyörät
SRE paineasetelmat
Varastontäytteet saapuivat jälleen SRE paineasetelmien puolesta. ..763 ja ..765 paineasetelmia löytyy nyt jälleen ripeällä toimituksella, ehkäpä Suomen edullisimmin hinnoin.
Sachs SRE 763
SRE tuote: 883082 999763
Levykoolle: 228 mm
Väännönkesto massalevyllä: 430nm
Väännönkesto sintterillä: 505nm
Sachs SRE 765
SRE tuote: 883082 999765
Levykoolle: 240 mm
Väännönkesto massalevyllä: 590nm
Väännönkesto sintterillä: 700nm
Paineasetelmat löydät kätevästi verkkokaupastamme:
» Race.fi: SRE paineasetelmat
Rankempaa racea
Kauttamme myös kytkinpaketit ja customkytkimet aina 2000 hevoseen asti. Customtöissä ota yhteyttä myyntiimme.
Kytkimet ja vauhtipyörät verkkokaupasta:
» Race.fi: Kytkimet ja vauhtipyörät
Race.Fi Verkkokauppa
Race Performance Oy
Välitie 6, 07170 Pornainen
020 790 2 790 | info@race.fi
www.race.fi
Facebook sivuiltamme näet pikkupäivitykset ja pysyt ajan hermolla
-
- OCF Partner
- Viestit: 1419
- Liittynyt: 24 Syys 2009, 16:59
- Paikkakunta: Pornainen
- Viesti:
Re: Race.fi: Kytkimet ja vauhtipyörät
Race.fi: Hyllykytkimiä
Sachs SRE kytkimet
ZF-Sachsin kilpaosaston tekemä kytkinmallisto raskaaseen käyttöön ja kilpa-autoihin.
Hyllystä löytyy reilusti 765 ja 763 asetelmia, hintaan 299 €
Väännönkestot ja mitat:
765 halkaisija 240mm, väännönkesto 590nm massalevyllä ja sintterillä 700nm
763 halkaisija 228mm, väännönkesto 430nm massalevyllä ja 505nm sintterillä
» Race.fi: Sachs SRE kytkimet
Clutchmasters kytkimet
Clutch Masters kytkinpaketit tarjoavat järkkymätöntä väännönkestoa, ja ovat laatunsa ja väännönkestonsa ansiosta vallanneet markkinoista ison osan.
Clutchmasters FX200 BMW E28 & E30, hintaan 375 €
FX200 = Ns. Tarvikekytkin korvaamaan vakio. Sopii myös hyvin kevyesti piristettyyn autoon, paketti on kestävämmällä erikoiskytkinlevyllä.
Soveltuu BMW:
E30 - 325E 1982 - 1986 6cylinder - 2.7l
E30 - 325I 1984 - 1991 6cylinder - 2.5l
E30 - 325IC 1986 - 1993 6cylinder - 2.5l
E30 - M3 1988 - 1991 6cylinder - 2.3l
E28 - 528E 1982 - 1986 6cylinder - 2.7L
» Race.fi: Clutchmaster kytkimet
Xtremeclutch kytkimet
Australialainen Xtremeclutch tekee järeitä kytkimiä Eurooppalaisiin ja Japanilaisiin autoihin.
Xtreme clutch kytkinpaketit tarjoavat kovaa väännönkestoa ja ovat laatunsa ja väännönkestonsa ansiosta järkevä valinta, kun haluat piristää menopeliä!
Xtremeclutch kytkinpaketti Nissan S13 CA18DET, hintaan 449 €
Soveltuu: Nissan S13 CA18DET 5-vaihteinen
» Race.fi: Xtremeclutch kytkimet
Black Diamond kytkimet
Black Diamondilta löytyy todella laaja, lähinnä katuautoihin tarkoitettu kytkinmallisto
Hyundai Coupé, Elantra, Lantra BDC1427KVR (215mm / 20hampainen), hintaan 159 €
BMW E30, E36 BDC9533PWR (216mm / 10hampainen), hintaan 275 €
BMW Z3, M3 E36 BDC6714PWR (240mm / 10 hampainen), hintaan 99 €
» Race.fi: Black Diamond kytkimet
Tilaaminen ja lisätiedot
Toimituskulut ovat postilla tai matkahuollolla yli 100 € tilauksille ilmaiset. Alle 100 € tilausten toimituskulut 7.90 €. Maksutapana tilisiirto on ilmainen, postiennakko 6 € ja matkahuollon jälkivaatimus 6 €. Nouto ja maksu paikan päällä onnistuu myös.
Tilauksen voit halutessasi tehdä soittamalla, sähköpostitse, tai suoraan verkkokaupastamme. Tilaukseen tarvitaan nimi, osoite, puhelinnumero sekä haluamasi toimitus- ja maksutavat.
Race.Fi Verkkokauppa
Race Performance Oy / Riku
Välitie 6, 07170 Pornainen
020 790 2 790 | info@race.fi
www.race.fi
Facebook sivuiltamme näet pikkupäivitykset ja pysyt ajan hermolla
Accralite | ACL | Arp | Arrow | Black Diamond | Bosch | Brisk | Calix | Catco | Clutch Masters | Cobra seats | Cometic | CP Pistons | Cusco | D2 | Eibach | Enem | Evo Corse | FIDANZA | Garrett | Gems | Greddy | Gripper | H&R | HKS | Holset | JUN | K&N | Kaasu Productions | Kent Cams | Lucrestar | Malpass | Martelius | Master Power | Newman Cams | OBP | Promotech | Quaife | Ja monta muuta..
Sachs SRE kytkimet
ZF-Sachsin kilpaosaston tekemä kytkinmallisto raskaaseen käyttöön ja kilpa-autoihin.
Hyllystä löytyy reilusti 765 ja 763 asetelmia, hintaan 299 €
Väännönkestot ja mitat:
765 halkaisija 240mm, väännönkesto 590nm massalevyllä ja sintterillä 700nm
763 halkaisija 228mm, väännönkesto 430nm massalevyllä ja 505nm sintterillä
» Race.fi: Sachs SRE kytkimet
Clutchmasters kytkimet
Clutch Masters kytkinpaketit tarjoavat järkkymätöntä väännönkestoa, ja ovat laatunsa ja väännönkestonsa ansiosta vallanneet markkinoista ison osan.
Clutchmasters FX200 BMW E28 & E30, hintaan 375 €
FX200 = Ns. Tarvikekytkin korvaamaan vakio. Sopii myös hyvin kevyesti piristettyyn autoon, paketti on kestävämmällä erikoiskytkinlevyllä.
Soveltuu BMW:
E30 - 325E 1982 - 1986 6cylinder - 2.7l
E30 - 325I 1984 - 1991 6cylinder - 2.5l
E30 - 325IC 1986 - 1993 6cylinder - 2.5l
E30 - M3 1988 - 1991 6cylinder - 2.3l
E28 - 528E 1982 - 1986 6cylinder - 2.7L
» Race.fi: Clutchmaster kytkimet
Xtremeclutch kytkimet
Australialainen Xtremeclutch tekee järeitä kytkimiä Eurooppalaisiin ja Japanilaisiin autoihin.
Xtreme clutch kytkinpaketit tarjoavat kovaa väännönkestoa ja ovat laatunsa ja väännönkestonsa ansiosta järkevä valinta, kun haluat piristää menopeliä!
Xtremeclutch kytkinpaketti Nissan S13 CA18DET, hintaan 449 €
Soveltuu: Nissan S13 CA18DET 5-vaihteinen
» Race.fi: Xtremeclutch kytkimet
Black Diamond kytkimet
Black Diamondilta löytyy todella laaja, lähinnä katuautoihin tarkoitettu kytkinmallisto
Hyundai Coupé, Elantra, Lantra BDC1427KVR (215mm / 20hampainen), hintaan 159 €
BMW E30, E36 BDC9533PWR (216mm / 10hampainen), hintaan 275 €
BMW Z3, M3 E36 BDC6714PWR (240mm / 10 hampainen), hintaan 99 €
» Race.fi: Black Diamond kytkimet
Tilaaminen ja lisätiedot
Toimituskulut ovat postilla tai matkahuollolla yli 100 € tilauksille ilmaiset. Alle 100 € tilausten toimituskulut 7.90 €. Maksutapana tilisiirto on ilmainen, postiennakko 6 € ja matkahuollon jälkivaatimus 6 €. Nouto ja maksu paikan päällä onnistuu myös.
Tilauksen voit halutessasi tehdä soittamalla, sähköpostitse, tai suoraan verkkokaupastamme. Tilaukseen tarvitaan nimi, osoite, puhelinnumero sekä haluamasi toimitus- ja maksutavat.
Race.Fi Verkkokauppa
Race Performance Oy / Riku
Välitie 6, 07170 Pornainen
020 790 2 790 | info@race.fi
www.race.fi
Facebook sivuiltamme näet pikkupäivitykset ja pysyt ajan hermolla
Accralite | ACL | Arp | Arrow | Black Diamond | Bosch | Brisk | Calix | Catco | Clutch Masters | Cobra seats | Cometic | CP Pistons | Cusco | D2 | Eibach | Enem | Evo Corse | FIDANZA | Garrett | Gems | Greddy | Gripper | H&R | HKS | Holset | JUN | K&N | Kaasu Productions | Kent Cams | Lucrestar | Malpass | Martelius | Master Power | Newman Cams | OBP | Promotech | Quaife | Ja monta muuta..
-
- OCF Partner
- Viestit: 1419
- Liittynyt: 24 Syys 2009, 16:59
- Paikkakunta: Pornainen
- Viesti:
Re: Race.fi: Kytkimet ja vauhtipyörät
Kytkimiä vähän joka lähtöön
Meiltä Racelta löytyvät mm. Sachs SRE, Xtreme Clutch, Clutch Masters ja monet muut kytkimet nopeasti ja järkihinnoin.
Xtreme Clutch ja Clutch Masters linjastot painottuvat kilpureiden ja rankasti viritettyjen autojen voimansiirtimiksi automallien ollessa pääosin Japanilaisia. Sachs SRE puolestaan on yleensä se valinta eurooppalaisten katu- tai rata-autojen kytkimeksi.
Käytännössä kaikilta kolmelta valmistajalta löytyvät myös vauhtipyörät, monilevyversiot ja kaksoismassan muunnossarjat. Ihan tavan katuautoihin löytyy myös Sachs, Valeo ja LUK muutossarjoja hyvinkin edukkaasti alkaen noin 450 eurosta.
Se miksi kytkimistä nyt huudellaan, on pieni katsaus jonka kisakautta silmällä pitäen teimme niiden saatavuuteen. Kattavan rahtisopimuksemme ansiosta käytännössä kaikki merkit on mahdollista ottaa myös UPS pikatoimituksella normaalin toimitusajan ollessa noin viikosta kahteen. Omaakin varastoa kytkimille löytyy, eli ihan pelkkien tukkureiden varastoilla ei meillä Racella elellä.
Järkeville kytkinostoksille pääset tuosta:
»» Race: kytkimet ja vauhtipyörät
Kirjoitus sivuillamme
Meiltä Racelta löytyvät mm. Sachs SRE, Xtreme Clutch, Clutch Masters ja monet muut kytkimet nopeasti ja järkihinnoin.
Xtreme Clutch ja Clutch Masters linjastot painottuvat kilpureiden ja rankasti viritettyjen autojen voimansiirtimiksi automallien ollessa pääosin Japanilaisia. Sachs SRE puolestaan on yleensä se valinta eurooppalaisten katu- tai rata-autojen kytkimeksi.
Käytännössä kaikilta kolmelta valmistajalta löytyvät myös vauhtipyörät, monilevyversiot ja kaksoismassan muunnossarjat. Ihan tavan katuautoihin löytyy myös Sachs, Valeo ja LUK muutossarjoja hyvinkin edukkaasti alkaen noin 450 eurosta.
Se miksi kytkimistä nyt huudellaan, on pieni katsaus jonka kisakautta silmällä pitäen teimme niiden saatavuuteen. Kattavan rahtisopimuksemme ansiosta käytännössä kaikki merkit on mahdollista ottaa myös UPS pikatoimituksella normaalin toimitusajan ollessa noin viikosta kahteen. Omaakin varastoa kytkimille löytyy, eli ihan pelkkien tukkureiden varastoilla ei meillä Racella elellä.
Järkeville kytkinostoksille pääset tuosta:
»» Race: kytkimet ja vauhtipyörät
Kirjoitus sivuillamme
-
- OCF Partner
- Viestit: 1419
- Liittynyt: 24 Syys 2009, 16:59
- Paikkakunta: Pornainen
- Viesti:
Re: Race.fi: Kytkimet ja lukkoperät
Suomen laajin lukkoperävalikoima
Meiltä Racelta löytyy lukkoperä niin herrasmiessporttiin kuin rataraaseriinkin!
Katulukkoperäksi meiltä löytyvät Quaife ATB lukkoperät ja katukilpureihin tietyin varauksin myös Cusco Type-RS lukot.
Quaife on käytökseltään herrasmiesmäinen rataslukko. Se toimii loistavasti yhteen myös ajonvakautuksen kanssa eikä ikinä lukitse pyöriä yhdeksi puuksi.
Cuscon Type-RS on tyypiltään levylukko mutta miedommin esijännitetty ja soveltuu siten levylukoistamme parhaiten myös kadulle. Cusco on kestävyytensä ja laatunsa puolesta kuitenkin pudan pro-luokan tuote, joten se sopii myös miedosti esijännitettynä etenkin soralla käytettäviin kilpa-autoihin.
»» Race: Quaife lukkoperät
»» Race: Cusco lukkoperät
Kilpa-auton lukkoperäksi suosittelemme Japanilaisia edullisemman pään Kaaz levylukkoja, tai Brittiläisiä Tran-X ja Gripper tuotteita joista löytyy etenkin eurooppalaisiin autoihin vanhempaankin kalustoon lukkoa.
Kaaz on perinteinen Japanilainen levylukko, kun taas Gripper ja Tran-X Brittiläisiä yksiköitä joita saa tilattua myös eri esijännityksillä ja ramppikulmilla. Cusco MZ-sarjan lukot on rankemmin esijännitetty, ja ne ovatkin käytännössä paras lukko etenkin asfalttikilpureihin.
Sanomattakin lienee selvää että Racelta löytyvät myös korjaus- ja huoltosarjat kaikkiin myymiimme lukkoperämerkkeihin.
»» Race: Kaaz lukkoperät
»» Race: Tran-X lukkoperät
»» Race: Gripper lukkoperät
»» Race: Cusco lukkoperät
Levylukko vs. torsen
Jos lukkoperien sielunelämä ei ole vielä täysin sisäistetty, kannattaa tutustua kirjoitukseemme eri perätyypeistä:
»» Race: Lyhyt oppimäärä lukkoperistä
Kirjoitus sivuillamme
Meiltä Racelta löytyy lukkoperä niin herrasmiessporttiin kuin rataraaseriinkin!
Katulukkoperäksi meiltä löytyvät Quaife ATB lukkoperät ja katukilpureihin tietyin varauksin myös Cusco Type-RS lukot.
Quaife on käytökseltään herrasmiesmäinen rataslukko. Se toimii loistavasti yhteen myös ajonvakautuksen kanssa eikä ikinä lukitse pyöriä yhdeksi puuksi.
Cuscon Type-RS on tyypiltään levylukko mutta miedommin esijännitetty ja soveltuu siten levylukoistamme parhaiten myös kadulle. Cusco on kestävyytensä ja laatunsa puolesta kuitenkin pudan pro-luokan tuote, joten se sopii myös miedosti esijännitettynä etenkin soralla käytettäviin kilpa-autoihin.
»» Race: Quaife lukkoperät
»» Race: Cusco lukkoperät
Kilpa-auton lukkoperäksi suosittelemme Japanilaisia edullisemman pään Kaaz levylukkoja, tai Brittiläisiä Tran-X ja Gripper tuotteita joista löytyy etenkin eurooppalaisiin autoihin vanhempaankin kalustoon lukkoa.
Kaaz on perinteinen Japanilainen levylukko, kun taas Gripper ja Tran-X Brittiläisiä yksiköitä joita saa tilattua myös eri esijännityksillä ja ramppikulmilla. Cusco MZ-sarjan lukot on rankemmin esijännitetty, ja ne ovatkin käytännössä paras lukko etenkin asfalttikilpureihin.
Sanomattakin lienee selvää että Racelta löytyvät myös korjaus- ja huoltosarjat kaikkiin myymiimme lukkoperämerkkeihin.
»» Race: Kaaz lukkoperät
»» Race: Tran-X lukkoperät
»» Race: Gripper lukkoperät
»» Race: Cusco lukkoperät
Levylukko vs. torsen
Jos lukkoperien sielunelämä ei ole vielä täysin sisäistetty, kannattaa tutustua kirjoitukseemme eri perätyypeistä:
»» Race: Lyhyt oppimäärä lukkoperistä
Kirjoitus sivuillamme
-
- OCF Partner
- Viestit: 1419
- Liittynyt: 24 Syys 2009, 16:59
- Paikkakunta: Pornainen
- Viesti:
Re: Race: Voimansiirto
Lukkoperät ja niiden huoltosarjat joka lähtöön
Sen lisäksi että meiltä saa aika laajan kattauksen eri lukkoperiä, on valmistajilta putkahdellut tasaiseen tahtiin myös paljon uusia malleja. Koska peräkauppa on käynyt melko kuumana, on Cusco, Kaaz ja Gripper huoltosarjojen saatavuuteen niinikään panostettu siten, että kun huoltotarve kesken kauden iskee, ei homma tule ihan yllärinä sitten kellekkään.
Peruskäytössä levylukkoperä kestää moiteetta ainankin kymmenen vuotta. Kisakäytössä levypakat ovat paljon suuremman kuorman alla ja toisaalta vaativat myös lyhempää huoltoväliä jotta ajo-ominaisuudet säilyvät samanlaisina kisasta toiseen.
Huoltosarja kattaa peruslaajuudessaan käytännössä kitkalevyt. Lisäksi ainankin Cuscolta, Kaazilta ja Gripperiltä saa myös kaikki muut osat irtokomponentteina (jos ne jostain syystä sattuu saamaan rikki). Quaifelle ei huoltosarjaa ole tarjolla, mutta Torsenina se ei käytännössä sellaista ikinä tarvitsekkaan ellei voitelua nyt sitten laiminlyödä ihan totaalisesti.
Huollon yhteydessä levylukoissa voi usein säätää esijännitystä (shimmit) ja ihan levyjen määrää (enemmän levyjä = enemmän pitoa levypakassa). Kolmas säätökohde on öljyvalinta, ja silläkin saadaan sekä levylukkoihin että torseneihin aika paljon vaikutusta. Siinä missä Torsen hyötyy kitkasta, on levylukkoihin tarjolla erillinen liukastava lisäaine kuten Red Line Limited Slip Additive. Lisäaineella voidaan liukastaa öljyä ja siten pudottaa perän purevuutta. Liukastavaa lisäainetta on useimmissa lukkoperäöljyissä. Red Linellä perus 75w90 sisältää lisäainetta, ja 75w90NS non-slip taas ei sisällä lisäainetta lainkaan ja on siten oikea valita torsen lukolle. Sama pätee 75w140 öljyihin. Muilla öljymerkeillä merkinnät vaihtelevat, mutta logiikka on pääsääntöisesti sama.
Lukkoperävalikoima meidän sivustolla löytyy tuosta:
»» Race: Lukkoperät
-Wille
Kirjoitus sivuillamme
Sen lisäksi että meiltä saa aika laajan kattauksen eri lukkoperiä, on valmistajilta putkahdellut tasaiseen tahtiin myös paljon uusia malleja. Koska peräkauppa on käynyt melko kuumana, on Cusco, Kaaz ja Gripper huoltosarjojen saatavuuteen niinikään panostettu siten, että kun huoltotarve kesken kauden iskee, ei homma tule ihan yllärinä sitten kellekkään.
Peruskäytössä levylukkoperä kestää moiteetta ainankin kymmenen vuotta. Kisakäytössä levypakat ovat paljon suuremman kuorman alla ja toisaalta vaativat myös lyhempää huoltoväliä jotta ajo-ominaisuudet säilyvät samanlaisina kisasta toiseen.
Huoltosarja kattaa peruslaajuudessaan käytännössä kitkalevyt. Lisäksi ainankin Cuscolta, Kaazilta ja Gripperiltä saa myös kaikki muut osat irtokomponentteina (jos ne jostain syystä sattuu saamaan rikki). Quaifelle ei huoltosarjaa ole tarjolla, mutta Torsenina se ei käytännössä sellaista ikinä tarvitsekkaan ellei voitelua nyt sitten laiminlyödä ihan totaalisesti.
Huollon yhteydessä levylukoissa voi usein säätää esijännitystä (shimmit) ja ihan levyjen määrää (enemmän levyjä = enemmän pitoa levypakassa). Kolmas säätökohde on öljyvalinta, ja silläkin saadaan sekä levylukkoihin että torseneihin aika paljon vaikutusta. Siinä missä Torsen hyötyy kitkasta, on levylukkoihin tarjolla erillinen liukastava lisäaine kuten Red Line Limited Slip Additive. Lisäaineella voidaan liukastaa öljyä ja siten pudottaa perän purevuutta. Liukastavaa lisäainetta on useimmissa lukkoperäöljyissä. Red Linellä perus 75w90 sisältää lisäainetta, ja 75w90NS non-slip taas ei sisällä lisäainetta lainkaan ja on siten oikea valita torsen lukolle. Sama pätee 75w140 öljyihin. Muilla öljymerkeillä merkinnät vaihtelevat, mutta logiikka on pääsääntöisesti sama.
Lukkoperävalikoima meidän sivustolla löytyy tuosta:
»» Race: Lukkoperät
-Wille
Kirjoitus sivuillamme
-
- OCF Partner
- Viestit: 1419
- Liittynyt: 24 Syys 2009, 16:59
- Paikkakunta: Pornainen
- Viesti:
Re: Race: Voimansiirto
Kytkimet ja vauhtipyöräkonversiot
Koska kytkimet tekevät kauppaansa tasaisen ällistyttävällä tahdilla, tehdään tänään pikku kertaus merkeistä ja tarvikkeista joita meillä on.
Korkeampaa väännönkestoa
Viritettyihin moottoreihin löytyy ratkaisu käytännössä Clutch Masters, Xtreme Clutch tai Sachs SRE linjalta.
Kaikki valmistajat tarjoavat sekä sintteri että massasarjoja ja puristusvoimaltaan jykevämpiä asetelmia. Sarjoja löytyy alkuperäisen vauhtipyörän kaveriksi, ja useimpiin uudempiin autoihin myös ns. kovan vauhtiksen sisältäviä sarjoja joilla kaksoismassan väännönkestosta ei muodostu ongelmaa.
Eroon kaksoismassasta?
Kuten yllä jo sivuttiin, löytyy ylläolevilta valmistajilta myös kovan vauhtipyörän sisältäviä muutossarjoja joilla kaksoismassan kolinoista päästään eroon.
Muunnossarjoja löytyy myös monilta OEM valmistajilta vakiotehojen tuntumassa oleville autoille. OEM valmistaja meinaa siis valmistajaa joka valmistaa osat samojen standardien mukaan kuin alkuperäinen osa, ja käytännössä myös usein toimittaa autovalmistajalle OE osan.
Kauttamme saa muutamaakin eri OEM merkkiä kuten Sachs, Exedy, LUK, Valeo. Aina ei siis tarvitse päivittää kytkintä rankimpaan mahdolliseen vain kovan vauhtipyörän saadakseen.
Huomionarvoista mutossarjoissa on tietenkin se että ainankin kytkinlevy vaihtuu toisenlaiseen. Kaksoismassan kanssa käytetään jousittamatonta levyä, ja muunnossarjassa seuraa aina jousitettu levy ellei toisin mainita.
Monilevyiset sarjat
Kun haetaan todella kovaa väännönkestoa, täytyy katse kääntää monilevyisten sarjojen suuntaan. Väännönkestohan voidaan laskea (yksinkertaistettuna) levyn kitkapinnan pinta-alan, halkaisijan ja kitkakertoimen, asetelman puristusvoiman sekä kitkapintojen lukumäärän perusteella.
Monilevyisiä pakkoja löytyy Clutch Masters, Xtreme Clutch ja Sachs SRE linjalta.
Monilevykytkimiä on saatavana valmiin pulttaa kiinni vauhtipyörän kanssa sekä erikseen mikäli valmista vauhtipyörää ei ole tai sen tahtoo teettää itse.
Vakiokytkin vaihtoon?
Vaikka nimemme mukaisesti pääosin viriosaa myymme, saa meiltä myös ihan tavallisia OEM kytkimiä käyttiksiin. Luotamme näissä OEM valmistajiin kuten Sachs (ei SRE), Luk, Exedy tai Valeo. Merkkeihin jotka tekevät alihankintaa myös autovalmistajille.
Meiltä löytyvät myös painelaakerit, ARP vauhtipyörän pultit, kytkinletkut sekä muut tarvikkeet kuten työ- ja pääsylinterit korjaussarjoineen.
Oli kytkintarve siis mikä tahansa, kannattaa vierailla kaupassa katsomassa kytkimet ja vauhtipyörät -kategoria. Myyntiinkin kannattaa olla yhteydessä, sillä autamme mieluusti mikäli valinta ei ole itsestään selvä!
-Wille
Kirjoitus sivuillamme
Koska kytkimet tekevät kauppaansa tasaisen ällistyttävällä tahdilla, tehdään tänään pikku kertaus merkeistä ja tarvikkeista joita meillä on.
Korkeampaa väännönkestoa
Viritettyihin moottoreihin löytyy ratkaisu käytännössä Clutch Masters, Xtreme Clutch tai Sachs SRE linjalta.
Kaikki valmistajat tarjoavat sekä sintteri että massasarjoja ja puristusvoimaltaan jykevämpiä asetelmia. Sarjoja löytyy alkuperäisen vauhtipyörän kaveriksi, ja useimpiin uudempiin autoihin myös ns. kovan vauhtiksen sisältäviä sarjoja joilla kaksoismassan väännönkestosta ei muodostu ongelmaa.
Eroon kaksoismassasta?
Kuten yllä jo sivuttiin, löytyy ylläolevilta valmistajilta myös kovan vauhtipyörän sisältäviä muutossarjoja joilla kaksoismassan kolinoista päästään eroon.
Muunnossarjoja löytyy myös monilta OEM valmistajilta vakiotehojen tuntumassa oleville autoille. OEM valmistaja meinaa siis valmistajaa joka valmistaa osat samojen standardien mukaan kuin alkuperäinen osa, ja käytännössä myös usein toimittaa autovalmistajalle OE osan.
Kauttamme saa muutamaakin eri OEM merkkiä kuten Sachs, Exedy, LUK, Valeo. Aina ei siis tarvitse päivittää kytkintä rankimpaan mahdolliseen vain kovan vauhtipyörän saadakseen.
Huomionarvoista mutossarjoissa on tietenkin se että ainankin kytkinlevy vaihtuu toisenlaiseen. Kaksoismassan kanssa käytetään jousittamatonta levyä, ja muunnossarjassa seuraa aina jousitettu levy ellei toisin mainita.
Monilevyiset sarjat
Kun haetaan todella kovaa väännönkestoa, täytyy katse kääntää monilevyisten sarjojen suuntaan. Väännönkestohan voidaan laskea (yksinkertaistettuna) levyn kitkapinnan pinta-alan, halkaisijan ja kitkakertoimen, asetelman puristusvoiman sekä kitkapintojen lukumäärän perusteella.
Monilevyisiä pakkoja löytyy Clutch Masters, Xtreme Clutch ja Sachs SRE linjalta.
Monilevykytkimiä on saatavana valmiin pulttaa kiinni vauhtipyörän kanssa sekä erikseen mikäli valmista vauhtipyörää ei ole tai sen tahtoo teettää itse.
Vakiokytkin vaihtoon?
Vaikka nimemme mukaisesti pääosin viriosaa myymme, saa meiltä myös ihan tavallisia OEM kytkimiä käyttiksiin. Luotamme näissä OEM valmistajiin kuten Sachs (ei SRE), Luk, Exedy tai Valeo. Merkkeihin jotka tekevät alihankintaa myös autovalmistajille.
Meiltä löytyvät myös painelaakerit, ARP vauhtipyörän pultit, kytkinletkut sekä muut tarvikkeet kuten työ- ja pääsylinterit korjaussarjoineen.
Oli kytkintarve siis mikä tahansa, kannattaa vierailla kaupassa katsomassa kytkimet ja vauhtipyörät -kategoria. Myyntiinkin kannattaa olla yhteydessä, sillä autamme mieluusti mikäli valinta ei ole itsestään selvä!
-Wille
Kirjoitus sivuillamme
-
- OCF Partner
- Viestit: 1419
- Liittynyt: 24 Syys 2009, 16:59
- Paikkakunta: Pornainen
- Viesti:
Re: Race: Voimansiirto
Lukkoja liukkaille
Kytkinten lisäksi syyspiikissä olennaisena osana ovat lukkoperät. Talvi tulee, ja vaikka drifting ja ratasarjat jäävät tauolle, alkaa rallien talvikausi jo lähestyä. Tehdäänpä siis lukkokuulumisiin pikku katsaus.
Minkälainen lukko?
Kadulle torseni, kisaan levylukko.
Quaifen ATB rataslukko on perusrakenteeltaan torsen, eli aistii vääntöä ja siirtää voimaa sutivatlta pyörältä pitävälle. Quaife toimii myös luistoneston ja ajonvakautuksen kanssa, eikä aiheuta turhia kolinoita tai kanitteluita liikenteessä.
Levylukko puolestaan lukitsee akselin yhdeksi puuksi sitä mukaan kun kaasua painetaan. Mitä enemmän vääntöä lukkoon kohdistuu, sitä kovemmin se puree. Katuajossa tämä kuitenkin tarkoittaa vastaankanittelua ja sitä myötä kolinoita ja paukkeita.
Kirjoitimme viime syksynä pienen selosteen lukkojen eri mallien eroista. Kannatta lukaista: Lukkoperien tyypit
Kummallakin on paikkansa, käyttötarkoitus vain eri. Tässä linkit meidän perävalikoimaan:
»» Quaife (Torsen lukko)
»» Cusco (Levylukko)
»» Kaaz (Levylukko)
»» Gripper (Levylukko)
Huoltosarjat?
Toinen syy miksi levylukko on kilpakäyttöön ja Quaife kadulle, on huolto.
Torsen on käytännössä ikuinen ellei sillä aja ilman öljyä. Levylukko kuitenkin kuluu - siellä on sisällä kytkinlevyjä.
Myynnistämme saat huoltosarjat ja varaosat Gripper, Kaaz ja Cusco levylukkoihin. Huoltosarja sisältää yleistäen kitkalevyt ja muutaman shimmin. Muut osat kuten rattaat, ristit ja puoliskot saa tietenkin myös.
Huolto ei ole ihmeellinen tapahtuma oikeilla työkaluilla, mutta tarvittaessa myös huollamme Cusco, Kaaz tai Gripper levylukon.
Edullinen punta laski hintoja
Brittilukot eli Gripper ja Quaife ovat nyt ennätysedullisia edullisen punnan ansiosta. Hinnoittelupolitiikkamme on se, että hinnan tulee kestää vertailu.
»» Quaife (Torsen lukko)
»» Gripper (Levylukko)
-Ari
Kirjoitus sivuillamme
Kytkinten lisäksi syyspiikissä olennaisena osana ovat lukkoperät. Talvi tulee, ja vaikka drifting ja ratasarjat jäävät tauolle, alkaa rallien talvikausi jo lähestyä. Tehdäänpä siis lukkokuulumisiin pikku katsaus.
Minkälainen lukko?
Kadulle torseni, kisaan levylukko.
Quaifen ATB rataslukko on perusrakenteeltaan torsen, eli aistii vääntöä ja siirtää voimaa sutivatlta pyörältä pitävälle. Quaife toimii myös luistoneston ja ajonvakautuksen kanssa, eikä aiheuta turhia kolinoita tai kanitteluita liikenteessä.
Levylukko puolestaan lukitsee akselin yhdeksi puuksi sitä mukaan kun kaasua painetaan. Mitä enemmän vääntöä lukkoon kohdistuu, sitä kovemmin se puree. Katuajossa tämä kuitenkin tarkoittaa vastaankanittelua ja sitä myötä kolinoita ja paukkeita.
Kirjoitimme viime syksynä pienen selosteen lukkojen eri mallien eroista. Kannatta lukaista: Lukkoperien tyypit
Kummallakin on paikkansa, käyttötarkoitus vain eri. Tässä linkit meidän perävalikoimaan:
»» Quaife (Torsen lukko)
»» Cusco (Levylukko)
»» Kaaz (Levylukko)
»» Gripper (Levylukko)
Huoltosarjat?
Toinen syy miksi levylukko on kilpakäyttöön ja Quaife kadulle, on huolto.
Torsen on käytännössä ikuinen ellei sillä aja ilman öljyä. Levylukko kuitenkin kuluu - siellä on sisällä kytkinlevyjä.
Myynnistämme saat huoltosarjat ja varaosat Gripper, Kaaz ja Cusco levylukkoihin. Huoltosarja sisältää yleistäen kitkalevyt ja muutaman shimmin. Muut osat kuten rattaat, ristit ja puoliskot saa tietenkin myös.
Huolto ei ole ihmeellinen tapahtuma oikeilla työkaluilla, mutta tarvittaessa myös huollamme Cusco, Kaaz tai Gripper levylukon.
Edullinen punta laski hintoja
Brittilukot eli Gripper ja Quaife ovat nyt ennätysedullisia edullisen punnan ansiosta. Hinnoittelupolitiikkamme on se, että hinnan tulee kestää vertailu.
»» Quaife (Torsen lukko)
»» Gripper (Levylukko)
-Ari
Kirjoitus sivuillamme
-
- OCF Partner
- Viestit: 1419
- Liittynyt: 24 Syys 2009, 16:59
- Paikkakunta: Pornainen
- Viesti:
Re: Race: Voimansiirto
Clutch Masters listaus päivitetty!
Pari päivää tehtiin duunia liki 10000 rivin excelin parissa, ja nyt on uunituore listaus sivuilla. Erityistä huomiota kiinnitetiin ihan käsipelillä yleisimpien virityskohteiden listaukseen. Toisin sanoen niin että ei vaan oksenneta koko listausta kantaan, vaan tehdään se niin että voidaan itsekkin käyttää sitä.
Clutch Masters, eli CM on hyvinkin pätevä kytkinmerkki. Valikoima kattaa yksi- ja monilevyiset kytkinpaketit niin Aasian, Euroopan kuin Amerikankin mantereiden tuotoksiin.
FX100 - FX300 -sarjat käsittävät massakytkimiä joissa FX100 on käytännössä tarvikekytkin, mutta FX300 tarjoaa jo melkoista väännönkestoa ollen kuitenkin luistatettavissa.
FX400 - FX500 -sarjat ovat jousitettuja tai jousittamattomia sintterikittejä joilla käytös on vähän jyrkempää mutta väännönkesto sitäkin reilumpaa.
Tästä ylöspäin löytyy vielä monilevyisiä sarjoja joilla päästään parempaan käytettävyyteen reippaalla väännönkestolla.
Väännönkeston kaava on yksinkertaistettuna aika simppeli: Levyn pinta-ala * levyn materiaalin kitka * asetelman puristusvoima * levyjen määrä. Tästä voi helposti päätellä, että monilevyisessä voidaan käyttää aavistuksen miedompaa asetelmaa/levyä ja saavuttaa silti riittävä väännönkesto ja kohtuullinen ajettavuus.
Lisänä kytkinpaketteihin löytyy listalta tietenkin myös cromo ja alumiini vauhtipyöriä - eli myös kaksoismassan korvaussarjoja.
Cm kytkimet löytyvät tuosta:
»» Race: Clutch Masters kytkimet
-Ari
Kirjoitus sivuillamme
Pari päivää tehtiin duunia liki 10000 rivin excelin parissa, ja nyt on uunituore listaus sivuilla. Erityistä huomiota kiinnitetiin ihan käsipelillä yleisimpien virityskohteiden listaukseen. Toisin sanoen niin että ei vaan oksenneta koko listausta kantaan, vaan tehdään se niin että voidaan itsekkin käyttää sitä.
Clutch Masters, eli CM on hyvinkin pätevä kytkinmerkki. Valikoima kattaa yksi- ja monilevyiset kytkinpaketit niin Aasian, Euroopan kuin Amerikankin mantereiden tuotoksiin.
FX100 - FX300 -sarjat käsittävät massakytkimiä joissa FX100 on käytännössä tarvikekytkin, mutta FX300 tarjoaa jo melkoista väännönkestoa ollen kuitenkin luistatettavissa.
FX400 - FX500 -sarjat ovat jousitettuja tai jousittamattomia sintterikittejä joilla käytös on vähän jyrkempää mutta väännönkesto sitäkin reilumpaa.
Tästä ylöspäin löytyy vielä monilevyisiä sarjoja joilla päästään parempaan käytettävyyteen reippaalla väännönkestolla.
Väännönkeston kaava on yksinkertaistettuna aika simppeli: Levyn pinta-ala * levyn materiaalin kitka * asetelman puristusvoima * levyjen määrä. Tästä voi helposti päätellä, että monilevyisessä voidaan käyttää aavistuksen miedompaa asetelmaa/levyä ja saavuttaa silti riittävä väännönkesto ja kohtuullinen ajettavuus.
Lisänä kytkinpaketteihin löytyy listalta tietenkin myös cromo ja alumiini vauhtipyöriä - eli myös kaksoismassan korvaussarjoja.
Cm kytkimet löytyvät tuosta:
»» Race: Clutch Masters kytkimet
-Ari
Kirjoitus sivuillamme
-
- OCF Partner
- Viestit: 1419
- Liittynyt: 24 Syys 2009, 16:59
- Paikkakunta: Pornainen
- Viesti:
Re: Race: Voimansiirto
Quaifen lukkoperät verkossa
Uusimman listauksen myötä verkkokaupastamme löytyy nyt kaikki Quaifen valikoiman lukkoperät. Uutuutena myös Mercedes Benz lukkoperät, joita ei aikaisemmin verkossa oltu listattuna.
Myös Quaifella itsellään on useita lukkoperiä, tilauksesta tehtäviä. Mikäli listalta ei löydy etsimääsi lukkoperää, ota yhteyttä myyntiimme niin tarkistetaan mikäli näitä saa valmistettua tilauksesta.
Päivitetyn listauksen myötä haku tuotteille on nyt hieman tarkempaa ja fiksumpaa. Markkinoiden yksi parhaista peristä katukäyttöön, toimii myös radalle tarpeen mukaan.
Asiakaspalautteiden kuningas, 100% positiivista palautetta läpi vuosien
Quaifen lukkoperien edut:
- Yhteensopiva luistonestonjärjestelmien kanssa.
- Tarjoaa pitoa sekä loogisuutta kun sitä tarvitaan, eikä vaivaa turhilla ääntelyillä
- Voimansiirto tapahtuu aina pitävämmälle pyörälle, eikä lukitse akselia kokonaisuudessaan
- Bolt-on ratkaisu, poislukien mallit missä alunperin hitsattu tasauspyörästö sekä muutamat Mercedeksen lukot
Tutustu lukkoperiin verkkokaupassamme:
»» Race: Quaife lukkoperät
Uusimman listauksen myötä verkkokaupastamme löytyy nyt kaikki Quaifen valikoiman lukkoperät. Uutuutena myös Mercedes Benz lukkoperät, joita ei aikaisemmin verkossa oltu listattuna.
Myös Quaifella itsellään on useita lukkoperiä, tilauksesta tehtäviä. Mikäli listalta ei löydy etsimääsi lukkoperää, ota yhteyttä myyntiimme niin tarkistetaan mikäli näitä saa valmistettua tilauksesta.
Päivitetyn listauksen myötä haku tuotteille on nyt hieman tarkempaa ja fiksumpaa. Markkinoiden yksi parhaista peristä katukäyttöön, toimii myös radalle tarpeen mukaan.
Asiakaspalautteiden kuningas, 100% positiivista palautetta läpi vuosien
Quaifen lukkoperien edut:
- Yhteensopiva luistonestonjärjestelmien kanssa.
- Tarjoaa pitoa sekä loogisuutta kun sitä tarvitaan, eikä vaivaa turhilla ääntelyillä
- Voimansiirto tapahtuu aina pitävämmälle pyörälle, eikä lukitse akselia kokonaisuudessaan
- Bolt-on ratkaisu, poislukien mallit missä alunperin hitsattu tasauspyörästö sekä muutamat Mercedeksen lukot
Tutustu lukkoperiin verkkokaupassamme:
»» Race: Quaife lukkoperät
-
- OCF Partner
- Viestit: 1419
- Liittynyt: 24 Syys 2009, 16:59
- Paikkakunta: Pornainen
- Viesti:
Re: Race: Voimansiirto
Sachs SRE:n viikkotarjousta on vielä vuorokausi jäljellä!
Sachsin tuotteissa on vielä vuorokauden verran -10% alennus kattaen kaikki Sachs SRE:n kytkintuotteet pakettina tai erikseen. Uutuutena Sachsin tuotesivulle on tullut "vapaahaku", eli tuotteen saa haettua alasvetovalikkoon kirjoittamalla esimerkiksi 883082 999763 paineasetelmasta vaikka kolme viimeistä numeroa tai halkaisijan "228"(mm).
Sachs SRE on yksi niistä merkeistä joita ei saa listattua automalleittain mitenkään järkevästi verkkokaupan puolelle - sen takia tämä haku helpottaa etsimistä ja tilaamista huomattavasti kun ei tarvitse selata kaikkia alasvetovalikossa olevia tuotteita läpi, varsinkin kun tiedetään mitä halutaan. Tietenkin sopivuus ja väännönkesto listaukset löytyvät tuoteselosteesta pdf-muodossa, niin sopivaa kytkintä ei tarvitse lähteä arvailemaan.
Vapaahakuun ja Sachs SRE tuotteisiin pääsee tutustumaan tästä:
»» Race: Sachs SRE tuotteet + vapaasanahaku
-Race.fi / Riku
Sachsin tuotteissa on vielä vuorokauden verran -10% alennus kattaen kaikki Sachs SRE:n kytkintuotteet pakettina tai erikseen. Uutuutena Sachsin tuotesivulle on tullut "vapaahaku", eli tuotteen saa haettua alasvetovalikkoon kirjoittamalla esimerkiksi 883082 999763 paineasetelmasta vaikka kolme viimeistä numeroa tai halkaisijan "228"(mm).
Sachs SRE on yksi niistä merkeistä joita ei saa listattua automalleittain mitenkään järkevästi verkkokaupan puolelle - sen takia tämä haku helpottaa etsimistä ja tilaamista huomattavasti kun ei tarvitse selata kaikkia alasvetovalikossa olevia tuotteita läpi, varsinkin kun tiedetään mitä halutaan. Tietenkin sopivuus ja väännönkesto listaukset löytyvät tuoteselosteesta pdf-muodossa, niin sopivaa kytkintä ei tarvitse lähteä arvailemaan.
Vapaahakuun ja Sachs SRE tuotteisiin pääsee tutustumaan tästä:
»» Race: Sachs SRE tuotteet + vapaasanahaku
-Race.fi / Riku
-
- OCF Partner
- Viestit: 1419
- Liittynyt: 24 Syys 2009, 16:59
- Paikkakunta: Pornainen
- Viesti:
Re: Race: Voimansiirto
Kytkinuudistusta
CM listauksen päivityksen myötä erityisesti Clutch Masters kytkinten menekki kasvoi reilusti - lienee siis ihan onnistunut päivitys. SRE listaus on edelleen PDF -tasolla, sillä Sachsin kokoisesta putiikista ei fiksua taulukko/excel listaa tunnu löytyvän =) Tai sanotaanko ennemmin että varmasti löytyy, mutta oikean ihmisen löytäminen niin isosta putkasta tuottaa vähän hankaluuksia.
Ei se mitään. Kehitettiin ainankin tuotekoodien osalle Sachs SRE listaukseen ihan toimiva hakusysteemi: tekstikenttään vaan tuotenumero tai sen osa niin listalta suodattuu muut pois. Pdf siitä mikä kytkin sopii mihinkin autoon löytyy uuteen välilehteen avautuvana tuotesivulta.
Paras mahdollinen tapa tää ei tuotevalintaan ole, mutta helpottaapa hommaa jo huomattavasti.
Sachs SRE saatavuus on Saksalaisena merkkinä 1-3pv tehtaalta, tai 763, 765 ym. viriviri- ja hittituotteiden osalta suoraan hyllystä. Clutch Masters kulkee reilusta viikosta kahteen, ja on tarvittaessa saatavana myös pikana.
Jos kytkimen valinta tuntuu vaikealta, kannattaa meille vaikka soittaa tai pistää mailia niin valitaan yhteistuumin passeli väännönsiirrin.
»» Race: Kytkimet
-Wille
Kirjoitus sivuillamme
CM listauksen päivityksen myötä erityisesti Clutch Masters kytkinten menekki kasvoi reilusti - lienee siis ihan onnistunut päivitys. SRE listaus on edelleen PDF -tasolla, sillä Sachsin kokoisesta putiikista ei fiksua taulukko/excel listaa tunnu löytyvän =) Tai sanotaanko ennemmin että varmasti löytyy, mutta oikean ihmisen löytäminen niin isosta putkasta tuottaa vähän hankaluuksia.
Ei se mitään. Kehitettiin ainankin tuotekoodien osalle Sachs SRE listaukseen ihan toimiva hakusysteemi: tekstikenttään vaan tuotenumero tai sen osa niin listalta suodattuu muut pois. Pdf siitä mikä kytkin sopii mihinkin autoon löytyy uuteen välilehteen avautuvana tuotesivulta.
Paras mahdollinen tapa tää ei tuotevalintaan ole, mutta helpottaapa hommaa jo huomattavasti.
Sachs SRE saatavuus on Saksalaisena merkkinä 1-3pv tehtaalta, tai 763, 765 ym. viriviri- ja hittituotteiden osalta suoraan hyllystä. Clutch Masters kulkee reilusta viikosta kahteen, ja on tarvittaessa saatavana myös pikana.
Jos kytkimen valinta tuntuu vaikealta, kannattaa meille vaikka soittaa tai pistää mailia niin valitaan yhteistuumin passeli väännönsiirrin.
»» Race: Kytkimet
-Wille
Kirjoitus sivuillamme
-
- OCF Partner
- Viestit: 1419
- Liittynyt: 24 Syys 2009, 16:59
- Paikkakunta: Pornainen
- Viesti:
Re: Race: Voimansiirto
Quaife lukkokauppa käy kuumana ja varsinkin nyt kun uudet listaukset saatiin valmiiksi!
Quaife on peränä hiljainen ja varsin herrasmieskäytöksinen, eli kaikkea sitä mitä katulukolta pitäisi odottaa ja enemmänkin, sillä tietenkin Quaifella pärjää myös radalla!
Isoin muutos Quaifen listauksessa tapahtui Mercedes-Benzin kohdalla, eli jokainen mersun Quaife perä löytyy nyt meidän verkkosivuilta kohdasta Quaife lukkoperät. Quaifen lukot on nyt myös viikkotarjouksessa, eli lukkojen päälle tulee öljyt messiin Red Lineltä tai Castrolilta!
Tutustu Quaifeen verkkokaupassamme:
»» Race: Quaife lukkoperät
Kirjoitus sivuillamme
Quaife on peränä hiljainen ja varsin herrasmieskäytöksinen, eli kaikkea sitä mitä katulukolta pitäisi odottaa ja enemmänkin, sillä tietenkin Quaifella pärjää myös radalla!
Isoin muutos Quaifen listauksessa tapahtui Mercedes-Benzin kohdalla, eli jokainen mersun Quaife perä löytyy nyt meidän verkkosivuilta kohdasta Quaife lukkoperät. Quaifen lukot on nyt myös viikkotarjouksessa, eli lukkojen päälle tulee öljyt messiin Red Lineltä tai Castrolilta!
Tutustu Quaifeen verkkokaupassamme:
»» Race: Quaife lukkoperät
Kirjoitus sivuillamme