Sivu 1/1

c16se:stä c18se???

Lähetetty: 22 Loka 2013, 20:20
Kirjoittaja OCF2945
onnistuiskohan tuota porata noin isoksi tai sopiikohan tuo "gsi" kansi uudempien pikkulohko 1.8sien lohkon päälle???

Re: c16se:stä c18se???

Lähetetty: 23 Loka 2013, 07:57
Kirjoittaja hukkis
On tehty.Porattu 16SE lohkoon x18xe1 kamat ja kairattu 16se kansi päälle + isompi nokka=>hyvin tulee voimaa.Eka versiosta pasko männät pätkivän puolan takia,mut sen verran kerkes ajella et seuraava versio samasta asiasta on tekeillä.Ei tietenkään oo bolt-on,joutuu säveltämään öljypumppua,puristuksia ym. asioita.Tuo oli 16SE ruiskulla ja xev suuttimilla toteutettu,polttoainaana e85/98 sekotus.

Re: c16se:stä c18se???

Lähetetty: 26 Loka 2013, 20:52
Kirjoittaja OCF2945
mistäs opelista näihin C16SE sai vakio seeteihin sopivat isommat imuvenat?

Re: c16se:stä c18se???

Lähetetty: 26 Loka 2013, 22:37
Kirjoittaja Juho M-P
Eihän seetiin sopivaa isompaa venttiiliä olekkaan. Seetihän on samankokoinen kuin venttiili.

Sitäpaitsi venttiilin isontaminen ei tule kovin äkkiä eteen.

Re: c16se:stä c18se???

Lähetetty: 27 Loka 2013, 03:22
Kirjoittaja OCF2945
pitäs vissiin joo ajatella ennenku miettii ääneen.... :lollis:

eipä tuosta toki vielä oo kun kantta laskettu ja kanavat siistitty,putki tulee 2" öljypohjan kohdasta taa päin ja joku nokka pitäs ostaa ja vauhtipyörä kevenee runsaasti.

mitäs haitta vaikutuksia isommilla venoilla on?

Re: c16se:stä c18se???

Lähetetty: 27 Loka 2013, 13:59
Kirjoittaja Juho M-P
Iso venttiili ei ole avain onneen. Hyvin virtaavia kansia on tehty vakioventtiileillä ja ne toimii jouheemmin leveällä kierrosalueella.
Ja C16SE:ssä on aika isot venat muutenkin ja liian virtaava pakopuoli(kansigurun mukaan).

Re: c16se:stä c18se???

Lähetetty: 27 Loka 2013, 16:55
Kirjoittaja OCF2945
Ok. Täytyy perehtyä lisää.