Omega B 97 2.5 -> B234E
Re: Omega B 97 2.5 -> B234E
Puhutaankin tyyppihyväksynnästä eikä mistään katsastuksen höpöhöpötestistä.
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: Omega B 97 2.5 -> B234E
Katos,täällä on saman suuntaisia ajatuksia voimanlähteestä Omegaan kun itselläkin.
Mua ei niinkään kiinnosta tuo katsastus tai sen vaikeus,vaan ihan fyysisesti tuon koneen sopiminen Omegaan.
Koneenkorvat joutuu varmaan tekemään ja muutakin,mutta lähinnä toi öljypohja ja apulaitteet sekä kytkimen säveltäminen...mulla olis tuossa 2.0 16v moottorilla oleva Omega pihassa.
Mua ei niinkään kiinnosta tuo katsastus tai sen vaikeus,vaan ihan fyysisesti tuon koneen sopiminen Omegaan.
Koneenkorvat joutuu varmaan tekemään ja muutakin,mutta lähinnä toi öljypohja ja apulaitteet sekä kytkimen säveltäminen...mulla olis tuossa 2.0 16v moottorilla oleva Omega pihassa.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega B 97 2.5 -> B234E
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... oject.html
Siinä jonkun projekti asiasta
En tiiä onko tästä tiedosta mitään iloa, mutta ainakin tuon uudemman 9-3 (b208) kytkinlevy tuntu olevan samalla boorituksella kuin R25. Sattu levy ja laatikko olemaan sattumalta rinnakkain niin tuli huvikseen kokeiltua.
Siinä jonkun projekti asiasta
im trying to get the 2.016v 4 pot omega sump on as its RWD, by cutting the top off the saab sump and the omega then swapping them over it may just work, ill let you know. but then i have a mate at work who does ally welding for peanuts which will help loads.
Öljypohja ja koneenkorvat täytynee itse tehdä.iv had to cut quite a bit off the sump to get it to fit
En tiiä onko tästä tiedosta mitään iloa, mutta ainakin tuon uudemman 9-3 (b208) kytkinlevy tuntu olevan samalla boorituksella kuin R25. Sattu levy ja laatikko olemaan sattumalta rinnakkain niin tuli huvikseen kokeiltua.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe