Penkitystuloksia
Penkitystuloksia
Hei!
En äkkiseltään löytänyt muita topiceja ko. aiheesta. Eli ideana olisi, että tänne voisi lisätä kaikki penkitystulokset, niin viritettyjen kuin vakioidenkin. Jos on jotakin muutoksia koneessa, niin niistä voisi mainita. Mutta jos tälläinen topic on jo olemassa, niin tämän voi poistaa.
Itse siis käytin 98-vuoden manuaali Omegaa (2.5 v6) penkissä. Tietääkseni auto on täysin vakio. Tulos oli yllätys: 190 hv ja 245 nm vääntöä. Ei voi olla kuin tyytyväinen! Vakioarvot siis 170hv/227nm.
En äkkiseltään löytänyt muita topiceja ko. aiheesta. Eli ideana olisi, että tänne voisi lisätä kaikki penkitystulokset, niin viritettyjen kuin vakioidenkin. Jos on jotakin muutoksia koneessa, niin niistä voisi mainita. Mutta jos tälläinen topic on jo olemassa, niin tämän voi poistaa.
Itse siis käytin 98-vuoden manuaali Omegaa (2.5 v6) penkissä. Tietääkseni auto on täysin vakio. Tulos oli yllätys: 190 hv ja 245 nm vääntöä. Ei voi olla kuin tyytyväinen! Vakioarvot siis 170hv/227nm.
Re: Penkitystuloksia
X20XEV pyöräteho 140hv ja vääntö tais olla 220-240nm. 40mm kaasareilla, 20XE männillä. ite tehty peltisarja.
sytkä oli megasquirtilla.
sytkä oli megasquirtilla.
Re: Penkitystuloksia
(C)20XE peruskoneena kaikissa seuraavissa:
Vakio:
http://keimo.kuvat.fi/#/kuvat/Epämääräs ... elmiä/.pdf
Läppärungoilla:
http://keimo.kuvat.fi/#/kuvat/Epämääräs ... ebaaab.pdf
Z20LET männät, C20LET kansipahvi, Tatech Pro6 moottorinohjaus, IHI VF29 ja ehkä 0.9 ahtoja.
Vakio:
http://keimo.kuvat.fi/#/kuvat/Epämääräs ... elmiä/.pdf
Läppärungoilla:
http://keimo.kuvat.fi/#/kuvat/Epämääräs ... ebaaab.pdf
Z20LET männät, C20LET kansipahvi, Tatech Pro6 moottorinohjaus, IHI VF29 ja ehkä 0.9 ahtoja.
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: Penkitystuloksia
Ei opelissa vaan tos toises harrastusautos.
581hv / 680Nm
581hv / 680Nm
Re: Penkitystuloksia
Omasta kadetista jossa koneena c25xe 195.9 hv @6050rpm ja 241.6nm @5000rpm
Re: Penkitystuloksia
20xev turbo 303hv/434nm-->1,1bar ja lukemat pyöriltä.
Re: Penkitystuloksia
20 xe 523hv/570nm 1,5bar
Re: Penkitystuloksia
mopar 607CID na
Koffels Place USA moottoridyno
955hv@6100 ja 1200Nm@5100
yli 1000Nm 3000-6800
Koffels Place USA moottoridyno
955hv@6100 ja 1200Nm@5100
yli 1000Nm 3000-6800
TOO MUCH POWER, IS ALMOST ENOUGH
Re: Penkitystuloksia
Jauhot suuhunLUMI kirjoitti:mopar 607CID na
Koffels Place USA moottoridyno
955hv@6100 ja 1200Nm@5100
yli 1000Nm 3000-6800
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Re: Penkitystuloksia
^^Pöh, ei edes 100hv/litra. XE:stäkin saa vaparina yli 100hv/litra
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Penkitystuloksia
pitääkö virittää paljon ja paljonko ylivectraTBO kirjoitti:^^Pöh, ei edes 100hv/litra. XE:stäkin saa vaparina yli 100hv/litra
mulla on käyttiksessä yli 100hv litrateho vaparina vakiona mutta noissa kokoluokkaa 500cc sylintereissä on vaan se haittapuoli että ovat aivan liian pieniä
TOO MUCH POWER, IS ALMOST ENOUGH
Re: Penkitystuloksia
Omia autoja tullut aika vähän käytettyä rullilla,mutta muutamia kuitenkin:
-Kadett C 1.2N,tehtaan ilmoittama vakio moottoriteho n.53hv.Klaukkalan Dieselin penkissä mitattuna 38hv pyörätehoa.Wanha penkki,eikä mulla tietoa kuinka nykyään penkittelevät,kaveri hinnalla ja palvelulla toimi homma.
-Astra F 1.8 16v,tehtaan ilmoittama moottoriteho 115hv.Klaukkalan Dieselissä mitattu pyöräteho 115hv.
-Manta B 2.2i.Klaukkalan dieselissä mitattua moottoritehoa 125hv
-Manta B 2.4i Cih.Klaukkalan Dieselin penkissä 136hv moottoritehoa...Myöhemmin motronicin säädön jälkeen Karalan (Turbotec)toimesta mitattiin 156hv moottoritehoa.Karala oli pätevä kaveri,mutta montaa sanaa ei puhunut.
-Ascona B "2.5" 6syl. Klaukkalan dieselin penkissä n.150hv moottoritehoa ja sytkän säädön jälkeen 170hv.
-Kadett C 2.4 webruilla.Tuning World 187hv/235nm moottoritehoa,asiallinen säätäjä joka tietää mitä tekee.
-Omega A 4.0 24v,Tuning World 283hv/432nm moottoritehoa
-Nissan Skyline R33 GT-R,tehtaan ilmoittama moottoriteho 280hv.Mitattu 280hv moottoritehoa,mutta veto jäi kesken kun nopeudenrajoitin tuli päälle ,paikkana SS-Motors Vihdin suunnalla.Voi todellakin suositella,tietotaitoa paljon ja erittäin pätevä,useita lähipiirin autoja mittailtu.
-Kadett C 1.2N,tehtaan ilmoittama vakio moottoriteho n.53hv.Klaukkalan Dieselin penkissä mitattuna 38hv pyörätehoa.Wanha penkki,eikä mulla tietoa kuinka nykyään penkittelevät,kaveri hinnalla ja palvelulla toimi homma.
-Astra F 1.8 16v,tehtaan ilmoittama moottoriteho 115hv.Klaukkalan Dieselissä mitattu pyöräteho 115hv.
-Manta B 2.2i.Klaukkalan dieselissä mitattua moottoritehoa 125hv
-Manta B 2.4i Cih.Klaukkalan Dieselin penkissä 136hv moottoritehoa...Myöhemmin motronicin säädön jälkeen Karalan (Turbotec)toimesta mitattiin 156hv moottoritehoa.Karala oli pätevä kaveri,mutta montaa sanaa ei puhunut.
-Ascona B "2.5" 6syl. Klaukkalan dieselin penkissä n.150hv moottoritehoa ja sytkän säädön jälkeen 170hv.
-Kadett C 2.4 webruilla.Tuning World 187hv/235nm moottoritehoa,asiallinen säätäjä joka tietää mitä tekee.
-Omega A 4.0 24v,Tuning World 283hv/432nm moottoritehoa
-Nissan Skyline R33 GT-R,tehtaan ilmoittama moottoriteho 280hv.Mitattu 280hv moottoritehoa,mutta veto jäi kesken kun nopeudenrajoitin tuli päälle ,paikkana SS-Motors Vihdin suunnalla.Voi todellakin suositella,tietotaitoa paljon ja erittäin pätevä,useita lähipiirin autoja mittailtu.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Penkitystuloksia
2.2 cih, kaverin vinguttama 2.0 kansi vakio venttiilein, rempattu (vakio)alakerta, hiottu nokka, 40mm weberit ja martelius xl-peltisarja
163hv/217nm ST-Heikkilä/Kalajoki
163hv/217nm ST-Heikkilä/Kalajoki