Sivu 17/19

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 27 Tammi 2017, 14:55
Kirjoittaja Juho M-P
Turbo Calibrasta. Levyssä samat boorit.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 28 Tammi 2017, 06:15
Kirjoittaja mantamane
Turbo calibran asetelma syvempi. Ei käy xe vauhtipyörään?
Tai levy ottaa vauhtipyrään kiinni kun ei ole keskeltä tarpeeksi suora.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 28 Tammi 2017, 08:46
Kirjoittaja ?!
XE asetelma ja levy jostain cihhistä?

Mulla on Kadetissa vakio let vauhtipyörä/kytkin ja ohc getrag,bolt on paketti.

Tuntuis pelittävän hyvin,toistaiseksi luistanut vain rengas.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 28 Tammi 2017, 08:59
Kirjoittaja Sämä
Mulla oli XE vauhtipyörällä LET levy ja XE asetelma, ei ollut ongelmaa sopivuuden kanssa.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 28 Tammi 2017, 09:28
Kirjoittaja ?!
Sämä kirjoitti:Mulla oli XE vauhtipyörällä LET levy ja XE asetelma, ei ollut ongelmaa sopivuuden kanssa.
XE:tä on kahdella vauhtipyörällä,toinen on sama "potero" malli kuin LET.

Mulla ei ole ikinä ollut tuommoista matalaa vauhtista ja oletin kysyjän testanneen jo LET levyn epäsopivaksi.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 28 Tammi 2017, 18:31
Kirjoittaja Sämä
?! kirjoitti:
Sämä kirjoitti:Mulla oli XE vauhtipyörällä LET levy ja XE asetelma, ei ollut ongelmaa sopivuuden kanssa.
XE:tä on kahdella vauhtipyörällä,toinen on sama "potero" malli kuin LET.

Mulla ei ole ikinä ollut tuommoista matalaa vauhtista ja oletin kysyjän testanneen jo LET levyn epäsopivaksi.
Tämä tiedossa, minulla ollut potero ja lättänä vauhtipyörä LET levyllä XE perässä, asetelma pitänyt vain olla sen vauhtipyörän mukaan kun ne ei käy "ristiin".

Samainen LET levy tällähetkellä tuossa XEVssä NEn lättänässä vauhtipyörässä kiinni.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 30 Tammi 2017, 17:40
Kirjoittaja mantamane
Onko paljeväli tärkeä huomioitava seikka tälläistä konetta rakentaessa. Tulee c20let männät.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 30 Tammi 2017, 17:42
Kirjoittaja Juho M-P
Eikös ne männät oo jo suunniteltu tuollaiselle palotilalle.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 31 Tammi 2017, 15:14
Kirjoittaja mantamane
Mistä edullisesti hyvät laakerit alakertaan.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 29 Syys 2017, 09:02
Kirjoittaja teemu____
Löytyykös keltään lohkon vahvike levyjä xe/ne lohkoon?

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 29 Syys 2017, 10:32
Kirjoittaja JokkeJ
Menee kyllä pikkusen väärään ketjuun mutta koska aikaisemminkin ollut samasta asiasta puhetta:

Meinasin tilata lättänän xe:n vauhtipyörän ja siihen ton calibran kytkimen niin onko noilla levyjen halkaisijoilla jotain eroa potero/lättänä vauhtipyörä? Mistä sen erottaa kumpaan tuo sopii? http://www.larkspeed.com/shopper/i/DT84 ... Clutch-Kit Tommosta kattelin.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 29 Syys 2017, 11:56
Kirjoittaja madi
Ainut ero on kytkimen boori XE ja LET kytkilevyssä

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 29 Syys 2017, 12:37
Kirjoittaja JokkeJ
madi kirjoitti:Ainut ero on kytkimen boori XE ja LET kytkilevyssä
Tarkoitat nyt tuota levyn "hammastusta"? 14 hampainen pitäis olla, että sopii pikkuG:n kanssa. Ja tommonen pitäis olla 4x4 let koneen perässä. En vaan aikasemmista viesteistä ymmärtäny sopiiko tuo paketti oli kumpi vauhtipyörä tahansa? Mulla on nyt tommonen xe:n potero vauhtipyörä, mutta noi 3-4kg lättänät pyörät ei montaa sataa maksais.. Lähellä samaa paksuutta taitaa olla tuo lättänä ohc:n etuvedon pyörän kanssa? Mullakun on toi painelaakerin holkki jo ennestään niin vois olettaa ettei muutoksia tarttis tehä senku laittaa paikalleen. Kattelin että Xev koneisissa G astroissa ja B vectroissa jossa F23 laatikko olis myös 14 hampainen levy samalla halkaisijalla, mutta sopiiko asetelma?

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 29 Syys 2017, 14:22
Kirjoittaja Sämä
JokkeJ kirjoitti:
madi kirjoitti:Ainut ero on kytkimen boori XE ja LET kytkilevyssä
Tarkoitat nyt tuota levyn "hammastusta"? 14 hampainen pitäis olla, että sopii pikkuG:n kanssa. Ja tommonen pitäis olla 4x4 let koneen perässä. En vaan aikasemmista viesteistä ymmärtäny sopiiko tuo paketti oli kumpi vauhtipyörä tahansa? Mulla on nyt tommonen xe:n potero vauhtipyörä, mutta noi 3-4kg lättänät pyörät ei montaa sataa maksais.. Lähellä samaa paksuutta taitaa olla tuo lättänä ohc:n etuvedon pyörän kanssa? Mullakun on toi painelaakerin holkki jo ennestään niin vois olettaa ettei muutoksia tarttis tehä senku laittaa paikalleen. Kattelin että Xev koneisissa G astroissa ja B vectroissa jossa F23 laatikko olis myös 14 hampainen levy samalla halkaisijalla, mutta sopiiko asetelma?
Mulla oli XEssä LET kytkinlevy littanapyörällä ja se sama kytkinlevy oli käytössä myös sillä poteropyörällä. Ei mitään ongelmaa. LET konettahan ei ole tainnut saada kuin poteropyörällä, XEtä saanut littanalla ja poterolla.
Asetelma piti vaan vauhtipyörän mukaan olla koska poteropyörän asetelma ei käy littanapyörään syvyyseron takia. Itse kytkinlevy on abaut samassa kohtaa koska samanlaisen painelaakerin holkin tarvitsi kumpaakin vauhtipyörää käytettäessä takavetoasennuksessa.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 30 Syys 2017, 13:08
Kirjoittaja JokkeJ
Okei no sitten tuo paketin asetelma ei littanan pyörän kanssa todennäköisesti sovi. No katotaan rupeenko nuukailee ja laitan sen poteron ton paketin kanssa olis vaan suht halpa.. Toki saa ehdottaa asetelmaa ja levyä littanalle pyörälle.