Diisselistä päästy eroon ja Vectra ollu viikon verran ajossa kun öljyvuotokin selvis. Nokka-akselin stefasta oli jousi pois paikaltaan en kyllä ymmärrä miten oon sen asentaessa saanu meneen
No selvispä tämäkin ja on toiminu toistaiseksi ilman muita vikoja. Bypassin kalvon päälle pistin prikkoja mutta ahdin vaan alko sakkaan matalilla kierroksilla joten otin ne pois sieltä eli bypass toiminnassa niinkun ennenkin ja hyvin pelaa dumpin rinnalla.
Jakolaatikon lämpötilamittari ei toimi ja tosiaan vähän absien kans ongelmaa. Pyöränsuuntauksessa tuli käytyä ja loppupäätelmä on että ylemmäs tars saada. calibran 30mm h&r jousilla tais vähän jopa tippua, eessä camberia 1.54 ja takana 3. Takacambereita ei ees koitettu säätää mun mielestä ne oli jo sellasessa kohtaa että on maksimi, tosin vähän jäi kaduttaan, hätänen luonne.
Uudet kumit tilattu orkkisvanteille, perjantaina käydä hakemassa. Kardaanin kannatinkumet ja laakerit vaihdoin ja A omegasta tuotteilla kasasin. Vielä pitäs modata kumien kiinnikkeet passaamaan noihin kardaanin kiinnitysrautoihin. Aloin tosin vaan miettiin että kun tota camberia on takana niin helvetisti että viittiikö sitä enää edes laittaa kardaania kiinni kun alkuperäisen suunnitelman mukaan piti käydä hakemassa leima ja sitten seisontaan ja kohta on kumminkin jo syyskuu.
Vähän tekis mieli lyödä vaan seisontaan ilman leimaamista ja alkaa purkamaan hylsyks jotta joskus tulis aloitettua tämän läpikäyminen. Pitkä projekti siitä tulee se on varma se eikä se kyllä koskaan valmistukaan jos ei sitä koskaan alota?!
Vois jotain kuvaa käydä räppäsemässä vielä aurinkoisten päivien kunniaksi tältäkin kesältä!