Pienten kysymysten ketjut joka alueelle?

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
Avatar
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7293
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Re: kysymys vastuu henkilöille

Viesti Kirjoittaja JJ »

Ei olla.
-Janne

Corsa E OPC PP 2018
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7958
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: kysymys vastuu henkilöille

Viesti Kirjoittaja Woody »

JJ kirjoitti:Ei olla.
Ei niin, mutta jotkuthan täälä on aina samaa mieltä kun jotkut on. :lol:
Avatar
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7293
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Re: kysymys vastuu henkilöille

Viesti Kirjoittaja JJ »

Woody kirjoitti:
JJ kirjoitti:Ei olla.
Ei niin, mutta jotkuthan täälä on aina samaa mieltä kun jotkut on. :lol:
Totta, olen huomannut saman monesti. Jonku mielipide on hyvin sanottu ja ehkä perusteltu hyvin niin siihen on helppo yhtyä. Kaikki muutos kun on pahasta. :)
-Janne

Corsa E OPC PP 2018
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7958
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: kysymys vastuu henkilöille

Viesti Kirjoittaja Woody »

JJ kirjoitti:
Woody kirjoitti:
JJ kirjoitti:Ei olla.
Ei niin, mutta jotkuthan täälä on aina samaa mieltä kun jotkut on. :lol:
Totta, olen huomannut saman monesti. Jonku mielipide on hyvin sanottu ja ehkä perusteltu hyvin niin siihen on helppo yhtyä. Kaikki muutos kun on pahasta. :)
"Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen lampaani ja ne tuntevat minut."

Joh. 10: 14
Avatar
iso.kunkku
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4472
Liittynyt: 26 Marras 2007, 14:24
Paikkakunta: Kannus

Re: kysymys vastuu henkilöille

Viesti Kirjoittaja iso.kunkku »

Woody kirjoitti:
JJ kirjoitti:
Woody kirjoitti:
JJ kirjoitti:Ei olla.
Ei niin, mutta jotkuthan täälä on aina samaa mieltä kun jotkut on. :lol:
Totta, olen huomannut saman monesti. Jonku mielipide on hyvin sanottu ja ehkä perusteltu hyvin niin siihen on helppo yhtyä. Kaikki muutos kun on pahasta. :)
"Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen lampaani ja ne tuntevat minut."

Joh. 10: 14
Voi vittu...
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: kysymys vastuu henkilöille

Viesti Kirjoittaja ata »

No onhan tuolla Opel-keskustelualueella tuo tuollainen "pikkukysymystopicci" joka ainakin minun osaltani on lähinnä sellainen, että mitä tahansa siellä joku kysyykin, niin tieto katoaa sinne. En sitä itse juuri seuraa edes. En itse näe että vastaavanlaiset topicit muillakaan alueilla juuri asiaa auttaisivat. Ei sellaisten tekoa tietenkään kielletty ole, minua eivät sellaiset itseäni kiinnosta ja tuskin sellaisia aktiivisesti seuraisinkaan.

Voisihan sitä tietysti koko foorumin korvata yhdellä alueella ja sinne laittaa yhden topicin aiheena "keskustelua"... :) (vitsivitsi...)

Tästä "yleistopic-asiastakin" olisi voinut tehdä oman topicin tuonne nettisivupalaute-alueelle. Taidankin jakaa tämän ketjun.
Avatar
Jarno
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 8489
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo

Re: Pienten kysymysten ketjut joka alueelle?

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Ei noi viritysketjutkaan toimi niin miksi sama ratkaisu toimisi muuallakaan.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Avatar
unique
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6619
Liittynyt: 22 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pienten kysymysten ketjut joka alueelle?

Viesti Kirjoittaja unique »

Se olis IMO siitä hyvästä kätevä sellanen pikkutopic ettei tarvis esmes kori-puolelle tehdä erillistä topickia siitä "Miten saan pyyhkijän sulat vaihdettua" ja samalla painaa niitä "tärkeämpiä" topickeja alaspäin :peukku:
Vaihdetaan H1 xenon-sarja, H7 sarjaan.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?f=15&t=239737
HerraIhme
'Senator'
'Senator'
Viestit: 503
Liittynyt: 16 Syys 2008, 17:43
Paikkakunta: Oulu

Re: Pienten kysymysten ketjut joka alueelle?

Viesti Kirjoittaja HerraIhme »

googlella löytää ocf: sivuja paremmin kuin ocf omalla haulla. Syynä mielestäni että haussa ei oteta 3 kirjaimisia(tai lyhyempiä) sanoja huomioon... Mites etsit kaikki artikkelit vaikka vectra c opc???
Avatar
Jarno
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 8489
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo

Re: Pienten kysymysten ketjut joka alueelle?

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Siitä syystä myös kenenkään ei pitäisi käyttää kaksi kirjaimisia lyhenteitä joita esim rompetorilla näkee paljon.
Ne ei löydy haulla.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Avatar
urjaman
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 542
Liittynyt: 15 Elo 2009, 19:36
Paikkakunta: Kouvola

Re: Pienten kysymysten ketjut joka alueelle?

Viesti Kirjoittaja urjaman »

Mun mielipide on että nämä pienten kysymysten ketjut on ihan hyvä idea, mutta en ole ihan varma onko niitä pieniä kysymyksiä niin paljon että tarvitaan erikseen ketju joka alueelle (se sitten hautautuisi jonnekkin ellei sitä pinnattaisi jolloin se taas veisi vaan turhaa tilaa ensimmäilsellä sivulla kun siihen postattaisiin harvoin).

Tuosta opel-keskustelun puolella olevassa ketjussa olen myös huomannut sen verran että mun mielestä ihan kaikki sinne tulevat kysymykset ei ole tarpeeksi pieniä... Siis jos tarvitsee ruveta tekemään monta vastakysymystä kysymykseen niin silloin mun mielestä sille pitäisi olla oma ketjunsa. Eli (mun mielestä) pienet kysymykset ovat semmoisia joihin voi vastata ... no ei ihan kyllä/ei mutta lyhyesti ja kysymys sisältää "kaiken" vastaamiseen tarvittavan tiedon (olettaen että vastaaja on asiassa vähän kokeneempi kuin kysyjä tietenkin... muuten kysyjä voisi vastata omaan kysymykseensä) ilman että tarvitsee ruveta arvailemaan tai tekemään vastakysymyksiä / jonkun auton vian diagnoosia jota sitten setvitään eestaas seuraavat n sivua. (Vähän oli vaikea pukea näitä mun ajatuksia sanoiksi mutta...)
Vectra merit -95 C18NZ ja Vectra GL -90 C20NE
Avatar
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 7430
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Tampere
Jäsennumero: 1227

Re: Pienten kysymysten ketjut joka alueelle?

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Mene ja tee.
Se joko pysyy pinnalla tai hukkuu viestien sekaan.
prööt
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 9938
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 21:49
Paikkakunta: Lievestuore

Re: Pienten kysymysten ketjut joka alueelle?

Viesti Kirjoittaja Mannion »

Joskus muutama vuosi sitten (2009) tein Subaruclubille tuollaisen yleiskysymystopicin. Siellä oli muutamat myös sitä mieltä ettei se tule toimimaan. Äsken sit piruttani katoin että kuinka kauas se on vajonnu, ni siinähän se oli heti ensimmäisenä topickina ja melkei pari tuhatta viestiä tullut siihen ketjuun. Ja ottaen huomioon miten paljon vähemmän käyttäjiä sillä foorumilla on..

Kokeilemalla se selviää miten se lähtee rullaamaan :ruoska:
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Avatar
jarkkis
OCF Member 2021
Viestit: 12740
Liittynyt: 27 Heinä 2008, 20:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Pienten kysymysten ketjut joka alueelle?

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Ainahan täällä on ollut tapana lytätä kaikki uudet ideat mitkä jollain tavalla palvelis kaikkia, ja varsinkin jos ehdotus on jonkun tavipentin ehdottama.
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pienten kysymysten ketjut joka alueelle?

Viesti Kirjoittaja ata »

Eihän sitä ole lytätty, Opel-keskustelualueella sellainen ketju on olemassa ja käytössäkin, eikä kukaan ole kieltänyt sellaisia tekemästä jos siltä tuntuu.

Minä itse en vain näe sellaiselle tarvetta mutta voihan sille jollain muulla olla suurikin tarve kirjoittaa sellaiseen "pienten kysymysten ketjuun". Mutta kun niin paljon porukka kyselee ihan asiallisia Opel-aiheisia tekniikkakysymyksiäkin jossain yleisen topicissa tai jossain "ei opel-kysymyksiä"-topiceissakin... :) Samaten kuin aikoinaan sivuilla olleessa vieraskirjassa...
Vastaa Viestiin