Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Lähetetty: 25 Tammi 2014, 16:19
Mites Motorbit?
Vai eikö vakuuttanut dynopäivänä?
Vai eikö vakuuttanut dynopäivänä?
Opel-keskustelufoorumi
https://www.opelclubfinland.fi/keskustelu/
https://www.opelclubfinland.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=217450
Motorbit on se todennäköisin valinta, lähinnä vaihtoehtoja kartoitin.B-Na kirjoitti:Mites Motorbit?
Vai eikö vakuuttanut dynopäivänä?
Boksi sotkee ainakin osittain noita ohjauksia. Lisäksi lisää savutusta, joka ajaa DPF:n loppuun ennen aikojaan.trz kirjoitti:Onko kokemuksia tai tietoa 2.0 CDTI 160hp neliveto automaatin tehopäivityksestä? Kannattaako edes harkita diesel tehobokseja, jolloin moottorinohjaus ei tiedä moottorin tuottamaan oikeata tehoa ja vääntöä? Sotkeeko tämä nelivedon ja automaattivaihteiston ohjaukset?
Onko hyviä suosituksia softasta 4x4 automaattille? Kuinka paljon tehoa ja vääntöä uskaltaa lisätä että voimansiirto vielä kestää? Joutuuko vm. 2011 autosta aina fyysisesti irroittamaan ECU:n ohjelmointia varten?
Maksimitehoja ei ole tarkoitus hakea, vaan pientä teholisää jonka vaihteisto ja voimansiirto vielä luotettavasti kestää.
Onko kenelläkään foorumilaisella omia kokemuksia Insignia CDTI 4x4 automaatin ohjelmoinnista?Mtyy kirjoitti:Boksi sotkee ainakin osittain noita ohjauksia. Lisäksi lisää savutusta, joka ajaa DPF:n loppuun ennen aikojaan.trz kirjoitti:Onko kokemuksia tai tietoa 2.0 CDTI 160hp neliveto automaatin tehopäivityksestä? Kannattaako edes harkita diesel tehobokseja, jolloin moottorinohjaus ei tiedä moottorin tuottamaan oikeata tehoa ja vääntöä? Sotkeeko tämä nelivedon ja automaattivaihteiston ohjaukset?
Onko hyviä suosituksia softasta 4x4 automaattille? Kuinka paljon tehoa ja vääntöä uskaltaa lisätä että voimansiirto vielä kestää? Joutuuko vm. 2011 autosta aina fyysisesti irroittamaan ECU:n ohjelmointia varten?
Maksimitehoja ei ole tarkoitus hakea, vaan pientä teholisää jonka vaihteisto ja voimansiirto vielä luotettavasti kestää.
Ecu on avattava ohjelmointia varten ja auto kyllä kestää ns normaalin käytön, kunhan ei aleta hieromaan mitään "kaikki irti" ohjelmaa.
Astra GTC 2.0cdti vm.2012, ecussa tuoreimmat suojaukset, ei vielä keinoja softata. :/JukeN kirjoitti:Motorbit on se todennäköisin valinta, lähinnä vaihtoehtoja kartoitin.B-Na kirjoitti:Mites Motorbit?
Vai eikö vakuuttanut dynopäivänä?
Kuinka tämä meni, tuliko hyvä?ddude kirjoitti:Huomenna ois oman inkun remap.
Vakio 130hv ja automaatti, toivottavasti piristyy sen verran että tuntee persdynolla.
2009 vm 130 ja 160 erot tietääkseni softassa joten tuo pitäisi olla ihan mahdollista.
Joo homma meni kuten pitikin.jala kirjoitti:Kuinka tämä meni, tuliko hyvä?ddude kirjoitti:Huomenna ois oman inkun remap.
Vakio 130hv ja automaatti, toivottavasti piristyy sen verran että tuntee persdynolla.
2009 vm 130 ja 160 erot tietääkseni softassa joten tuo pitäisi olla ihan mahdollista.
Kyl tuollasen +50hp huomaa varmasti jo persdynossakin.ddude kirjoitti:Joo homma meni kuten pitikin.jala kirjoitti:Kuinka tämä meni, tuliko hyvä?ddude kirjoitti:Huomenna ois oman inkun remap.
Vakio 130hv ja automaatti, toivottavasti piristyy sen verran että tuntee persdynolla.
2009 vm 130 ja 160 erot tietääkseni softassa joten tuo pitäisi olla ihan mahdollista.
~184Hv ja 400nm.
Tuntee ihan persdynollakin.
Laatikko ehkä nyt "heikoin" lenkki kun ei ole sport asentoa tai vastaavaa. ..
Motorbitiä voi kyllä suositella.
Juhannusviikolle varattu aika Seinäjoelle, katotaan saadaanko ohjelmaa sisään.JukeN kirjoitti: Astra GTC 2.0cdti vm.2012, ecussa tuoreimmat suojaukset, ei vielä keinoja softata. :/
Kerroppas sitten miten kävi! Itellä -11 mallin astra 2.0.cdti 118kW ja kiinnostaisi jossakin vaiheessa tuo lastutus.JukeN kirjoitti:Kyl tuollasen +50hp huomaa varmasti jo persdynossakin.ddude kirjoitti:Joo homma meni kuten pitikin.jala kirjoitti:Kuinka tämä meni, tuliko hyvä?ddude kirjoitti:Huomenna ois oman inkun remap.
Vakio 130hv ja automaatti, toivottavasti piristyy sen verran että tuntee persdynolla.
2009 vm 130 ja 160 erot tietääkseni softassa joten tuo pitäisi olla ihan mahdollista.
~184Hv ja 400nm.
Tuntee ihan persdynollakin.
Laatikko ehkä nyt "heikoin" lenkki kun ei ole sport asentoa tai vastaavaa. ..
Motorbitiä voi kyllä suositella.
Juhannusviikolle varattu aika Seinäjoelle, katotaan saadaanko ohjelmaa sisään.JukeN kirjoitti: Astra GTC 2.0cdti vm.2012, ecussa tuoreimmat suojaukset, ei vielä keinoja softata. :/
Ei onnistunut, ei löydy kytkentäkaaviota tuosta ecusta. On siis EDC17, mutta layout on erilainen kuin aiemmissa. 118kw versioon pitäisi onnistua ja niitä on eri puolilla ohjelmoitu. Sen parisataa heppaa lähtee järkevästi.Hemppo kirjoitti:Kerroppas sitten miten kävi! Itellä -11 mallin astra 2.0.cdti 118kW ja kiinnostaisi jossakin vaiheessa tuo lastutus.JukeN kirjoitti:Juhannusviikolle varattu aika Seinäjoelle, katotaan saadaanko ohjelmaa sisään.JukeN kirjoitti: Astra GTC 2.0cdti vm.2012, ecussa tuoreimmat suojaukset, ei vielä keinoja softata. :/