hello!
bongasin tost ruottin puolelta komian coupe-rekordin vm -73
johon vaihdettu 1,9s moottorin tilalle 85-e-rekun 2.2i+ automaatti.ruotsin leima ookoo
mut mites suomen pikkusieluiset konttoriuunot mahtaa asiaan suhtautua?
kiitoksia tiedoista jo näin etukäteen...
t. -jari
1,9s rekord vm.73-> 2.2i
Re: 1,9s rekord vm.73-> 2.2i
Eikai tossa mitää ongelmaa pitäs olla?
Ei ainakaa oo noussu liikaa tehot tai koneen tilavuus tai paino joten pitäs olla ok jos vain on vastaavuudeltaan 1.9 ja 2.0 samat alustan osat.
Ei ainakaa oo noussu liikaa tehot tai koneen tilavuus tai paino joten pitäs olla ok jos vain on vastaavuudeltaan 1.9 ja 2.0 samat alustan osat.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Re: 1,9s rekord vm.73-> 2.2i
no toi vastaushan selvitti asjaa niiin maan perusteellisesti...
eli olisko ketään joka ois leimannu kyseistä yhdistelmää?
ja eikös tota rekkua tehty vain 1.9 koneella,oisko e-mallis vasta 2,0?
alkais oleen toi auton nouto koht ajankohtasta,siksi vielä kyselen
-jari
eli olisko ketään joka ois leimannu kyseistä yhdistelmää?
ja eikös tota rekkua tehty vain 1.9 koneella,oisko e-mallis vasta 2,0?
alkais oleen toi auton nouto koht ajankohtasta,siksi vielä kyselen
-jari
Re: 1,9s rekord vm.73-> 2.2i
jos tuntuu noin vaikeelta niin kanattaa jättää hakematta
siinä 2.2 lohkossa lukee muuten että 2.0 kun on semmosen lohkoon tehty
siinä 2.2 lohkossa lukee muuten että 2.0 kun on semmosen lohkoon tehty
TOO MUCH POWER, IS ALMOST ENOUGH
Re: 1,9s rekord vm.73-> 2.2i
Opel Rekord II:sta eli D-Rekordia tehtiin 2.0 moottorilla (100 hv) vuodesta 1975 alkaen.rekord85 kirjoitti:eikös tota rekkua tehty vain 1.9 koneella,oisko e-mallis vasta 2,0?
1973 tarjolla oli 1,7 ja 1,9 (66-97 hv).
tjsp.