Sivu 2/2

Re: käyttökokemusia eds ipf systeemistä

Lähetetty: 26 Marras 2013, 15:49
Kirjoittaja Jasmack
Moro,

Tämä lastutus on minulle uusi asia. Perjantaina saan alle Astra J GTC:n 1.4T (A14NET) 2013.
Tässä olen tutkiskellut jonkin verran eri vaihtoehtoja.

Yksi olisi tuo bokistyyppinen ratkaisu esim: http://www.racechip.de/chiptuning/opel/ ... /index.php

Tai sitten tämä EDS:n IPF-systeemi.

Mitenkä käy takuun kanssa? Ilmeisesti, jos huoltoon autoa vie, niin parempi laitella takaisin vakio ohjelma?
Vastaako tuo EDS:n vakio ohjelma aina tehdas ohjelmaa?
Näkevätkö Opelin huollossa että ohjelmaa on päivitetty/muutettu vaikka laittaakin vakion takaisin?

Boksi tietysti on aina helppo nypätä irti ennen huoltoa.

Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Re: käyttökokemusia eds ipf systeemistä

Lähetetty: 29 Tammi 2014, 10:26
Kirjoittaja Kridedude
Yllä olevan kanssa samat aatokset, tosin rek otteen mukaan 1.4 Turbo 88kw koneella. Carpassissa sekä huoltovihkosessa kylläkin lukee moottortyyppinä A14NET, joka on 103kw koneen tyyppi.

Sinänsä erikoista, että tuon sivuston www.racechip.de 'lastut' lupaavat eri tehot riippuen onko lähtö 88kw vai 103kw vaikka kyseessä on lukemani mukaan tismalleen sama kone. 88kw on kuristettu tehojen osalta kun kierroksia enemmän, vääntömomentti sama 200nm. Muutama lastuvalmistaja on luvannut samat tehot virityksen jälkeen, oli sitten lähtötilanne 88kw tai 103kw.

Jokos joku on näitä koneita lastuttanut tällä foorumilla?