En oikein parempaa aluetta tälle asialle keksinyt joten laitoin tänne, siirtäkää jos kuuluu sittenkin ihan muualla tämä asia.
Mutta asiaan !
Ketkä on vaihdellut järeämpiä kytkimiä C20NE/20NE koneisiin ? Mistä te olette hankkineet levynne ja/tai asetelmanne ?
Kaverilla on suunnitteilla 20NE Turbo kone ja kun tehoa tulossa kuitenkin n.200hv niin minkälainen kytkin ja asetelma tuohon olisi hyvä laittaa ?
Entäs vaihdelaatikko ? Mitä laatikkoa suosittelette noihin tehoihin nähden ? Mieluiten sellainen joka sopisi "suoraan" tuonne, jos tietenkin sellaisia on edes... Ja kyse olisi Opel Vectra A:sta johon kytkin ja laatikko tulisi.
C20NE/20NE vaihdelaatikon ja kytkimen kesto/vaihto ?
Re: C20NE/20NE vaihdelaatikon ja kytkimen kesto/vaihto ?
C/20NE kytkinlevy+20XE asetelma
Vaihdelaatikko F20
Vaihdelaatikko F20
Hevov vittua 24/7
Amatöörit tasentaa.
Amatöörit tasentaa.
Re: C20NE/20NE vaihdelaatikon ja kytkimen kesto/vaihto ?
Ei ole vastaavaa hyötyä tuosta yhdistelmästä koska asetelma ei ota levyyn koko leveydeltään.Jäksteri kirjoitti:C/20NE kytkinlevy+20XE asetelma
Re: C20NE/20NE vaihdelaatikon ja kytkimen kesto/vaihto ?
No laittaa sit Xe:n levynki sinne.
Hevov vittua 24/7
Amatöörit tasentaa.
Amatöörit tasentaa.
Re: C20NE/20NE vaihdelaatikon ja kytkimen kesto/vaihto ?
Vuan ku XE:n levy ei passaa taas kasitappisen vauhtipyörylään...
Re: C20NE/20NE vaihdelaatikon ja kytkimen kesto/vaihto ?
Vähän näyttää sorvia niin menee
Hevov vittua 24/7
Amatöörit tasentaa.
Amatöörit tasentaa.
Re: C20NE/20NE vaihdelaatikon ja kytkimen kesto/vaihto ?
Jep, eipä tuo kauaa vaadi sorvissa pyörittelyä.
Re: C20NE/20NE vaihdelaatikon ja kytkimen kesto/vaihto ?
Mutta kun ei näistä kyselijöistä aina tiedä mitä ne on vailla,onko kyse pulttaa kiinni osista vai onko halua/taitoa/mahdollisuuksia tms tehdä hieman enemmän työtä...