Manta 1971 + C20XX + TIC

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Avatar
export
OCF Partner
OCF Partner
Viestit: 750
Liittynyt: 22 Huhti 2003, 03:00
Paikkakunta: E-/P-Pohojanmaa

Re: Manta 1971 + C20XX + TIC

Viesti Kirjoittaja export »

Pitäis saada aika monta euroa että kannattais myydä. Oli kuitenki aika kalliit rahdit veroineen jenkeistä...

Kytkimen ilmaukseen tuohon vissiin tarvii jonkinmoisen venttiilin. Näkyy alla olevassa kuvassa

kuvan vasemmassa reunassa

Oisko jollain hajua käytetäänkö jossain muissa vaihteistoissa vastaavan näköistä systeemiä?
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori
Viestit: 4317
Liittynyt: 04 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Manta 1971 + C20XX + TIC

Viesti Kirjoittaja madi »

Nii oli kalliit rahdit :D
kalliimmaksi tulis lähettää matkahuollolla :lollis: :lollis:
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori
Viestit: 4317
Liittynyt: 04 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Manta 1971 + C20XX + TIC

Viesti Kirjoittaja madi »

Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Avatar
Jarno
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 8489
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo

Re: Manta 1971 + C20XX + TIC

Viesti Kirjoittaja Jarno »

GETRAG 260 (M35)
Tipo: tracción trasera, transmisión manual de cinco velocidades
Rango de motor: 2.6L - 3.8L
Máximo par de torsión del motor: 221 lb-pie (300 Nm)
Relación de la caja:
Primera: 3.57
Segunda: 2.04
Tercera: 1.34
Cuarta: 1.00
Quinta: 0.82
Reversa: 3.21
Máximo peso bruto del vehículo declarado: 4696 lb (2130 kg) (con pasajeros y equipaje)
Material de la caja: aluminio
Distancia al centro: 76 mm
Tipo de líquido: DEXRON III
Peso de la transmisión: 77.4 lb (35.1 kg)
Volumen de líquido (aproximado): seco: 1.3L (1.4 cuartos)
Toma de fuerza (PTO): no
Aplicación: Cadillac CTS
Onkohan toi väännönkesto GM:n vai Getragin ilmottama?
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Avatar
export
OCF Partner
OCF Partner
Viestit: 750
Liittynyt: 22 Huhti 2003, 03:00
Paikkakunta: E-/P-Pohojanmaa

Re: Manta 1971 + C20XX + TIC

Viesti Kirjoittaja export »

Jospa sen kesällä näkee mitä se kestää,

villi veikkaus on että kestää jokatapauksessa paremmin mitä 20v. vanhat
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Avatar
Jarno
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 8489
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo

Re: Manta 1971 + C20XX + TIC

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Eikä taida montaa ohc-pikkugetragia saada Suomesta ton laatikon hinnalla?
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori
Viestit: 4317
Liittynyt: 04 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Manta 1971 + C20XX + TIC

Viesti Kirjoittaja madi »

Juu taitaa pussihousuilla jäädä romut myymättä
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Avatar
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 8699
Liittynyt: 16 Joulu 2005, 12:30
Paikkakunta: Heinola

Re: Manta 1971 + C20XX + TIC

Viesti Kirjoittaja telwin »

Jarno kirjoitti:
GETRAG 260 (M35)
Tipo: tracción trasera, transmisión manual de cinco velocidades
Rango de motor: 2.6L - 3.8L
Máximo par de torsión del motor: 221 lb-pie (300 Nm)
Relación de la caja:
Primera: 3.57
Segunda: 2.04
Tercera: 1.34
Cuarta: 1.00
Quinta: 0.82
Reversa: 3.21
Máximo peso bruto del vehículo declarado: 4696 lb (2130 kg) (con pasajeros y equipaje)
Material de la caja: aluminio
Distancia al centro: 76 mm
Tipo de líquido: DEXRON III
Peso de la transmisión: 77.4 lb (35.1 kg)
Volumen de líquido (aproximado): seco: 1.3L (1.4 cuartos)
Toma de fuerza (PTO): no
Aplicación: Cadillac CTS
Onkohan toi väännönkesto GM:n vai Getragin ilmottama?
En tiedä kenen ilmoittama tuo väännönkesto on mutta 3.2V6 koneesta jonka jatkona tuota laatikkoa on ollut ilmoitetaan 296Nm maksimi vääntö.
Keme
OCF Member 2019
Viestit: 2848
Liittynyt: 16 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Rannikko

Re: Manta 1971 + C20XX + TIC

Viesti Kirjoittaja Keme »

telwin kirjoitti:En tiedä kenen ilmoittama tuo väännönkesto on mutta 3.2V6 koneesta jonka jatkona tuota laatikkoa on ollut ilmoitetaan 296Nm maksimi vääntö.
On vaan tarkasti mitotettu, kun jätetty neljä nyyttonmetriä varaa. :D Ebay.comissahan noiden hinnat näyttää olevan uutena 650$. Siihen rahtia ja muita kuluja, niin silti vaikuttaa fiksummalta vaihtoehdolta kuin 25 vuotta vanha käytetty 240Gege.
JEEEEEEEEEEEEE!
Avatar
export
OCF Partner
OCF Partner
Viestit: 750
Liittynyt: 22 Huhti 2003, 03:00
Paikkakunta: E-/P-Pohojanmaa

Re: Manta 1971 + C20XX + TIC

Viesti Kirjoittaja export »

Keme kirjoitti:
telwin kirjoitti:En tiedä kenen ilmoittama tuo väännönkesto on mutta 3.2V6 koneesta jonka jatkona tuota laatikkoa on ollut ilmoitetaan 296Nm maksimi vääntö.
On vaan tarkasti mitotettu, kun jätetty neljä nyyttonmetriä varaa. :D Ebay.comissahan noiden hinnat näyttää olevan uutena 650$. Siihen rahtia ja muita kuluja, niin silti vaikuttaa fiksummalta vaihtoehdolta kuin 25 vuotta vanha käytetty 240Gege.
Sillon ku tehään niin tehään tarkasti! Tuohan on jopa hieman ylimitoitettu laatikko LET:n perään, jää jopa 20Nm pelivaraa!
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Avatar
export
OCF Partner
OCF Partner
Viestit: 750
Liittynyt: 22 Huhti 2003, 03:00
Paikkakunta: E-/P-Pohojanmaa

Re: Manta 1971 + C20XX + TIC

Viesti Kirjoittaja export »

Ensimmäisiä koeajoja päästy vetämään, ahtopaineitaki oli reilut 0.0bar ku ahtoputki pahahti irti eka vedossa
hetken aikaa ihmettelin mikä ihme sitä vaivaa...

todistetusti liikkunu

tuon jälkeen hieman koitettu reilun kilon paineilla mutta ei saatu videopätkää...

Ens viikolla säätöaika Ranacolla jos saa muutamat asiat vielä fiksailtua.
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Avatar
export
OCF Partner
OCF Partner
Viestit: 750
Liittynyt: 22 Huhti 2003, 03:00
Paikkakunta: E-/P-Pohojanmaa

Re: Manta 1971 + C20XX + TIC

Viesti Kirjoittaja export »

Laitetaan nyt pikkuvideopätkä pienillä paineilla kokeiltuna ku piti viedä auto korjaamolle näin juhannusaattona :)

juhannuskruisailua
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Avatar
lowcali
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 1806
Liittynyt: 18 Syys 2005, 20:24
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Manta 1971 + C20XX + TIC

Viesti Kirjoittaja lowcali »

:o Pelottava kampe. :-?
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku

-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Avatar
Ville
OCF Sprinttikunkku 2010
OCF Sprinttikunkku 2010
Viestit: 4371
Liittynyt: 01 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Manta 1971 + C20XX + TIC

Viesti Kirjoittaja Ville »

Onnittelut! Hyvä että sait viimein kasaan :thumbsup:
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Avatar
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 5469
Liittynyt: 15 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Pori

Re: Manta 1971 + C20XX + TIC

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

export kirjoitti:juhannuskruisailua
:thumbsup:

Paljos laitat painetta kattilaan?
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Vastaa Viestiin