Manta 1971 + C20XX + TIC
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Pitäis saada aika monta euroa että kannattais myydä. Oli kuitenki aika kalliit rahdit veroineen jenkeistä...
Kytkimen ilmaukseen tuohon vissiin tarvii jonkinmoisen venttiilin. Näkyy alla olevassa kuvassa
kuvan vasemmassa reunassa
Oisko jollain hajua käytetäänkö jossain muissa vaihteistoissa vastaavan näköistä systeemiä?
Kytkimen ilmaukseen tuohon vissiin tarvii jonkinmoisen venttiilin. Näkyy alla olevassa kuvassa
kuvan vasemmassa reunassa
Oisko jollain hajua käytetäänkö jossain muissa vaihteistoissa vastaavan näköistä systeemiä?
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Nii oli kalliit rahdit
kalliimmaksi tulis lähettää matkahuollolla
kalliimmaksi tulis lähettää matkahuollolla
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
http://kompassi.com/~mad/getrag/DSC_0473.JPG
http://kompassi.com/~mad/getrag/DSC_0474.JPG
http://kompassi.com/~mad/getrag/DSC_0475.JPG
http://kompassi.com/~mad/getrag/DSC_0476.JPG
http://kompassi.com/~mad/getrag/DSC_0477.JPG
http://kompassi.com/~mad/getrag/DSC_0474.JPG
http://kompassi.com/~mad/getrag/DSC_0475.JPG
http://kompassi.com/~mad/getrag/DSC_0476.JPG
http://kompassi.com/~mad/getrag/DSC_0477.JPG
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Onkohan toi väännönkesto GM:n vai Getragin ilmottama?GETRAG 260 (M35)
Tipo: tracción trasera, transmisión manual de cinco velocidades
Rango de motor: 2.6L - 3.8L
Máximo par de torsión del motor: 221 lb-pie (300 Nm)
Relación de la caja:
Primera: 3.57
Segunda: 2.04
Tercera: 1.34
Cuarta: 1.00
Quinta: 0.82
Reversa: 3.21
Máximo peso bruto del vehículo declarado: 4696 lb (2130 kg) (con pasajeros y equipaje)
Material de la caja: aluminio
Distancia al centro: 76 mm
Tipo de líquido: DEXRON III
Peso de la transmisión: 77.4 lb (35.1 kg)
Volumen de líquido (aproximado): seco: 1.3L (1.4 cuartos)
Toma de fuerza (PTO): no
Aplicación: Cadillac CTS
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Jospa sen kesällä näkee mitä se kestää,
villi veikkaus on että kestää jokatapauksessa paremmin mitä 20v. vanhat
villi veikkaus on että kestää jokatapauksessa paremmin mitä 20v. vanhat
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Eikä taida montaa ohc-pikkugetragia saada Suomesta ton laatikon hinnalla?
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Juu taitaa pussihousuilla jäädä romut myymättä
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
En tiedä kenen ilmoittama tuo väännönkesto on mutta 3.2V6 koneesta jonka jatkona tuota laatikkoa on ollut ilmoitetaan 296Nm maksimi vääntö.Jarno kirjoitti:Onkohan toi väännönkesto GM:n vai Getragin ilmottama?GETRAG 260 (M35)
Tipo: tracción trasera, transmisión manual de cinco velocidades
Rango de motor: 2.6L - 3.8L
Máximo par de torsión del motor: 221 lb-pie (300 Nm)
Relación de la caja:
Primera: 3.57
Segunda: 2.04
Tercera: 1.34
Cuarta: 1.00
Quinta: 0.82
Reversa: 3.21
Máximo peso bruto del vehículo declarado: 4696 lb (2130 kg) (con pasajeros y equipaje)
Material de la caja: aluminio
Distancia al centro: 76 mm
Tipo de líquido: DEXRON III
Peso de la transmisión: 77.4 lb (35.1 kg)
Volumen de líquido (aproximado): seco: 1.3L (1.4 cuartos)
Toma de fuerza (PTO): no
Aplicación: Cadillac CTS
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
On vaan tarkasti mitotettu, kun jätetty neljä nyyttonmetriä varaa. Ebay.comissahan noiden hinnat näyttää olevan uutena 650$. Siihen rahtia ja muita kuluja, niin silti vaikuttaa fiksummalta vaihtoehdolta kuin 25 vuotta vanha käytetty 240Gege.telwin kirjoitti:En tiedä kenen ilmoittama tuo väännönkesto on mutta 3.2V6 koneesta jonka jatkona tuota laatikkoa on ollut ilmoitetaan 296Nm maksimi vääntö.
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Sillon ku tehään niin tehään tarkasti! Tuohan on jopa hieman ylimitoitettu laatikko LET:n perään, jää jopa 20Nm pelivaraa!Keme kirjoitti:On vaan tarkasti mitotettu, kun jätetty neljä nyyttonmetriä varaa. Ebay.comissahan noiden hinnat näyttää olevan uutena 650$. Siihen rahtia ja muita kuluja, niin silti vaikuttaa fiksummalta vaihtoehdolta kuin 25 vuotta vanha käytetty 240Gege.telwin kirjoitti:En tiedä kenen ilmoittama tuo väännönkesto on mutta 3.2V6 koneesta jonka jatkona tuota laatikkoa on ollut ilmoitetaan 296Nm maksimi vääntö.
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Ensimmäisiä koeajoja päästy vetämään, ahtopaineitaki oli reilut 0.0bar ku ahtoputki pahahti irti eka vedossa
hetken aikaa ihmettelin mikä ihme sitä vaivaa...
todistetusti liikkunu
tuon jälkeen hieman koitettu reilun kilon paineilla mutta ei saatu videopätkää...
Ens viikolla säätöaika Ranacolla jos saa muutamat asiat vielä fiksailtua.
hetken aikaa ihmettelin mikä ihme sitä vaivaa...
todistetusti liikkunu
tuon jälkeen hieman koitettu reilun kilon paineilla mutta ei saatu videopätkää...
Ens viikolla säätöaika Ranacolla jos saa muutamat asiat vielä fiksailtua.
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Laitetaan nyt pikkuvideopätkä pienillä paineilla kokeiltuna ku piti viedä auto korjaamolle näin juhannusaattona
juhannuskruisailua
juhannuskruisailua
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Pelottava kampe.
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Onnittelut! Hyvä että sait viimein kasaan
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10