Maahanmuuttokriitikoiden yhdistys haluaa eduskuntapuolueeksi

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Avatar
gfi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2141
Liittynyt: 09 Heinä 2007, 00:53
Paikkakunta: Kotka

Maahanmuuttokriitikoiden yhdistys haluaa eduskuntapuolueeksi

Viesti Kirjoittaja gfi »

Maahanmuuttokriitikoiden yhdistys haluaa eduskuntapuolueeksi

Maahanmuuttokriitikoiden Muutos 2011 -yhdistys on alkanut kerätä kannattajakortteja. Yhdistys tarvitsee 5 000 allekirjoitusta, jotta se voi rekisteröityä puolueeksi.

Yhdistyksen puheenjohtaja Juha Mäki-Ketelä ja hallituksen jäsen Jiri Keronen käynnistivät nimienkeruun virallisesti Helsingissä keskiviikkona.

Liikkeen keskeisimpiä tavoitteita ovat "Suomen kansalaisten etujen ajaminen" ja "suora demokratia". Jälkimmäistä toteutettaisiin lisäämällä kansanäänestyksiä esimerkiksi EU:sta ja Nato-jäsenyydestä.

Nykyisessä maahanmuuttopolitiikassa liike vastustaa erityisesti humanitaarista maahanmuuttoa. Sen sijaan kiintiöpakolaiset hyväksytään.

Liike tavoittelee 3–5 paikkaa vuoden 2011 eduskuntavaaleissa.

Mäki-Ketelä, 43, sanoo poliittisen uransa käynnistyneen "puolivahingossa" vuosi sitten. Hän perusti maahanmuutto- ja eurooppaministeri Astrid Thorsin (r) ulkomaalaislakiesitystä vastustavan verkkoadressin, johon tuli lopulta 28 000 nimeä.

"Lähdin liikkeelle ihan veronmaksajapohjalta. Ajattelin, että muutama sata nimeä olisi jo saavutus", Mäki-Ketelä kertoo.

Kevään eurovaalien alla Mäki-Ketelä keräsi nimiä kaupunginvaltuutettu Jussi Halla-ahon (sit/perus) mahdollista valitsijamiesyhdistystä varten.

Tempaus poiki ryppyjä Halla-ahon kannattajien ja perussuomalaisten johdon välille sekä lopulta oman puoluehankkeen.
Linkki
Talk to the hand, cause the face isn't listening.
Avatar
:J:J
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1443
Liittynyt: 12 Loka 2007, 18:16
Paikkakunta: K-Uusimaa

Re: Maahanmuuttokriitikoiden yhdistys haluaa eduskuntapuolueeksi

Viesti Kirjoittaja :J:J »

toivottavasti tota ei pilaa sellaset ihmiset jotka vähän turhan kiihkeesti tota asiaa ajaa ettei haukuta koko keksintöä rasistiseksi ja siltä menee sitten uskottavuus.
Avatar
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6208
Liittynyt: 18 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Pöpilä
Viesti:

Re: Maahanmuuttokriitikoiden yhdistys haluaa eduskuntapuolueeksi

Viesti Kirjoittaja Enochian »

http://hommaforum.org/index.php/topic,12363.0.html Tuolta voi tutustua asiaan syvemmin niin ei tarvitse olla hesarin artikkelin varassa.
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4124
Liittynyt: 24 Loka 2002, 03:00

Re: Maahanmuuttokriitikoiden yhdistys haluaa eduskuntapuolueeksi

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Saa nähdä miten käy, täytyy paremmalla ajalla tutustua asiaan enemmän. Todennäköisesti yhdistys/puolue leimataan joka tapauksessa rasistiseksi ennemmin tai myöhemmin ja riippumatta jäsenien mielipiteistä, eiköhän tuo "Maahanmuuttokriitikoiden" jo riitä syyksi :roll: Tai sitten itse esittävät rasistisiksi yltäviä mielipiteitä&ajatuksia.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19322
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Maahanmuuttokriitikoiden yhdistys haluaa eduskuntapuolueeksi

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Tuossa pari linkkiä Hommaforumille Muutos2011-juttuihin.


http://hommaforum.org/index.php/topic,16150.0.html

http://hommaforum.org/index.php/topic,12363.0.html puolueohjelma pdf:nä



Adressi koskien uutta valmisteilla olevaa kansalaisuuslakia...


http://hommaforum.org/index.php/topic,16152.0.html
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Avatar
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 11068
Liittynyt: 19 Marras 2005, 08:57

Re: Maahanmuuttokriitikoiden yhdistys haluaa eduskuntapuolueeksi

Viesti Kirjoittaja Veikka »

Että tämmönen tapaus. Katotaas mitä tästä seuraa, luulen vaan että paljon melua tyhjästä.

Kovat on puheet monilla, mutta sitten kun on mahdollisuus vaikuttaa johonkin, niin ollaan kuin kusisukassa, ja unohdetaan ne asiat, mitä olivat ajamassa.

Näitä samoja paskahousuja on koko hallitus täynnä.

Käykääs allekirjoittamasssa ---> https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970 :D
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19322
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Maahanmuuttokriitikoiden yhdistys haluaa eduskuntapuolueeksi

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Veikka kirjoitti:Että tämmönen tapaus. Katotaas mitä tästä seuraa, luulen vaan että paljon melua tyhjästä.

Kovat on puheet monilla, mutta sitten kun on mahdollisuus vaikuttaa johonkin, niin ollaan kuin kusisukassa, ja unohdetaan ne asiat, mitä olivat ajamassa.

Näitä samoja paskahousuja on koko hallitus täynnä.
Saisikos jonkun esimerkin? Mä en itse muista yhtäkään tuollaista, mut mulla onkin huono muisti... :lollis:
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Avatar
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 21201
Liittynyt: 16 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Maahanmuuttokriitikoiden yhdistys haluaa eduskuntapuolueeksi

Viesti Kirjoittaja TJT »

Timonen kirjoitti:
Veikka kirjoitti:Että tämmönen tapaus. Katotaas mitä tästä seuraa, luulen vaan että paljon melua tyhjästä.

Kovat on puheet monilla, mutta sitten kun on mahdollisuus vaikuttaa johonkin, niin ollaan kuin kusisukassa, ja unohdetaan ne asiat, mitä olivat ajamassa.

Näitä samoja paskahousuja on koko hallitus täynnä.
Saisikos jonkun esimerkin? Mä en itse muista yhtäkään tuollaista, mut mulla onkin huono muisti... :lollis:
Miten olisi vaikka ystävämme kansan suosikki Tony Halme? Kovasti oli kaikkia mamuja ajamassa Suomesta pihalle, mutta paljonkos teki sen, tai minkään muunkaan asian eteen?

Vanhanen kun oli oppositiossa, niin kovasti mouhosi, että polttoaineitten verotusta pitää keventää, mutta mites kävikään, kun päästiin hallitukseen ;)

Näitä esimerkkejä on varmaan yhtä pitkältä ajalta, kuin Suomen itsenäisyyskin...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3926
Liittynyt: 22 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maahanmuuttokriitikoiden yhdistys haluaa eduskuntapuolueeksi

Viesti Kirjoittaja m.k »

^Juu niin se tahtoo olla että oppositiossa höyrytään käpy punasena ja luvataan kaikkia mahollista, vaan kun pitäis lupaukset toteuttaa niin järkiään tulee rahapuoli vastaan...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Vastaa Viestiin