Michael Jackson on kuollut

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Avatar
HMS77
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2390
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:48
Paikkakunta: St. Michel

Re: Michael Jackson on kuollut

Viesti Kirjoittaja HMS77 »

buctu kirjoitti: HMS77 en tiedä oletko itse isä, mutta otetaan silti pieni mielikuvitus leikki.
Unohtaisitko itse vanhempana muutamalla dollarilla lapsesi hyväksikäytön ja antaisit asian täysin olla?
Kun oikeasti olisit 100% varma, että joku raiskasi ja käytti seksuaalisesti hyväkseen sinun omaa lasta.
Sinua lainatakseni pani pientä poikaasi oikein kunnolla ja veti riemutanssin päälle.
Antaisit vain kyseisen henkilön jatkaa lasten kutsumista huvipuistoihinsa, koteihinsa yöksi ja jatkaa järjestelmällisesti lasten hyväksikäyttämistä.
Itse sulkisit silmät tapahtuneelta ja nauttisit elämästä, saithan oman lapsesi raiskauksesta muutaman kiiltävän kipulantin?

Niin, en uskonutkaan.
Ei ole muksuja, enkä tietenkään asettais rahaa lasteni edelle, koskaan. Mutta koska nyt on kyseessä kuitenkin America, niin uskon että kaikki on mahdollista..
Jackson on itsekin sanonut: "Kun kasvaa 100 miljoonan ihmisen edessä 5-vuotiaasta asti, on pakolla erilainen
Okei, tuo selvensi asiaa. NYT ymmärrän minkä takia aikuisen miehen piti nukkua VIERAIDEN lasten kanssa samassa sängyssä.. tuo tekee senkin asian normaaliksi, muutoin olis aika outoa.. :roll:

Ei mitn enää.. rest my case.
Ford Mondeo 1.8 STW
Avatar
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4200
Liittynyt: 23 Maalis 2006, 23:11
Paikkakunta: Tesoma Tampere
Viesti:

Re: Michael Jackson on kuollut

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

Juu isä olen myös eikä jääny pedofiilia ikävä. Sais toi pappakin jo mennä kun sekin on samaa paskaa näemmä. :evil:
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
Avatar
XciD
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4493
Liittynyt: 09 Elo 2005, 09:47
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Michael Jackson on kuollut

Viesti Kirjoittaja XciD »

Kai menetetty lapsuus ja rankka kasvatus teki jonkinasteen taaantuman Michaeliin. Halus kai vaan auttaa, ja antaa jotain mitä ei itse saanut lapsuudessaan.
Onhan ne rankkoja syytöksiä, mutta onhan jenkeissä melkein tuomittu 4-5 vuotiaita seksuaalisesta ahdistelusta jos ovat halailleet tai pussailleet niinkuin pikkupennut nyt saattaa tehdä.
Siitä voi vetää myös johtopäätöksiä kuinka helppoa Michaelilla on voinut olla Amerikan mantereella tuolla hieman erilaisella asenteella.

Kyllä mä itekkin oon miettiny että onkohan sillä ollu ihan vilpittömät aikeet, mutta kai se oli vaan suurilta osin hysteriaa ja kiristystä.
buctu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1120
Liittynyt: 08 Huhti 2005, 22:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Michael Jackson on kuollut

Viesti Kirjoittaja buctu »

XciD kirjoitti:Kyllä mä itekkin oon miettiny että onkohan sillä ollu ihan vilpittömät aikeet, mutta kai se oli vaan suurilta osin hysteriaa ja kiristystä.
mutta lisättäköön, että vaikka itsekin teoriassa pidän kyseistä henkilö syyttömänä pedofiliaan niin en käytännössä olisi koskaan päästänyt omaa lastani
hänen luokseen. Ristiriitaista, mutta elämä on. Minunkin osalta I leave the case.

Hyvän tavan mukaan kuolleista ei ole tapana puhua enää pahaa. Itse uskon, että he ovat nyt siirtyneet muualle tuomittaviksi...
Space Shuttle
LadyBug <- MYYTÄVÄNÄ
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Michael Jackson on kuollut

Viesti Kirjoittaja ata »

Siihen aikaan nuoruutta eläneenä kun Michael Jackson oli huipulla, näkökulma on takuulla erilainen kuin monilla nuoremmilla jotka ovat henkilöön liittyen enemmän tai ensimmäisenä kohdannut noita paparazzin wacko-jacko-juttuja lehdistössä.

Mutta tuolloin 70-80-lukujen vaihteessa Michael Jackson oli oikeasti todella kova juttu ja aivan huippu musiikissa omalla alallaan. Itsellänikin on mm. alkuperäinen Billie Jean 7-tuumainen single, ostettuna silloin kun se oli kuumin hitti. Ja biisin vetovoima ei ole laimentunut lainkaan tähän päivään mennessä.

Ei Elviksestäkään kaikki pitäneet. Tai John Lennonista.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Avatar
XciD
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4493
Liittynyt: 09 Elo 2005, 09:47
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Michael Jackson on kuollut

Viesti Kirjoittaja XciD »

buctu kirjoitti:
XciD kirjoitti:Kyllä mä itekkin oon miettiny että onkohan sillä ollu ihan vilpittömät aikeet, mutta kai se oli vaan suurilta osin hysteriaa ja kiristystä.
mutta lisättäköön, että vaikka itsekin teoriassa pidän kyseistä henkilö syyttömänä pedofiliaan niin en käytännössä olisi koskaan päästänyt omaa lastani
hänen luokseen.
Samoilla linjoilla.. Miksi esimerkiksi minun lapseni pitäisi olla jonkin poptähden luona -ajatus.. Tosin ei muksua ole mutta silti..
Avatar
HMS77
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2390
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:48
Paikkakunta: St. Michel

Re: Michael Jackson on kuollut

Viesti Kirjoittaja HMS77 »

Eipä sitten menny montaa päivää pieleen tämä juttu:

http://www.stara.fi/2009/01/09/lehti-mi ... -vuodessa/
Ford Mondeo 1.8 STW
Avatar
iso.kunkku
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4472
Liittynyt: 26 Marras 2007, 14:24
Paikkakunta: Kannus

Re: Michael Jackson on kuollut

Viesti Kirjoittaja iso.kunkku »

Semmosta :bye:

Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Avatar
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4716
Liittynyt: 22 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Michael Jackson on kuollut

Viesti Kirjoittaja tursas »

|777| kirjoitti:Semmosta :bye:

Mitäpä tähän lisäämään...
-RK-
'Senator'
'Senator'
Viestit: 802
Liittynyt: 12 Touko 2005, 01:02
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Michael Jackson on kuollut

Viesti Kirjoittaja -RK- »

|777| kirjoitti:Semmosta :bye:
:hypocrite: Michael "Wacko" Jackson :hypocrite:
Jari79
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3179
Liittynyt: 07 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Michael Jackson on kuollut

Viesti Kirjoittaja Jari79 »

tätäkin alkaa ymmärtää vasta kun kaveri on jo pois..
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
Avatar
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7293
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Re: Michael Jackson on kuollut

Viesti Kirjoittaja JJ »

ata kirjoitti:Siihen aikaan nuoruutta eläneenä kun Michael Jackson oli huipulla, näkökulma on takuulla erilainen kuin monilla nuoremmilla jotka ovat henkilöön liittyen enemmän tai ensimmäisenä kohdannut noita paparazzin wacko-jacko-juttuja lehdistössä.

Mutta tuolloin 70-80-lukujen vaihteessa Michael Jackson oli oikeasti todella kova juttu ja aivan huippu musiikissa omalla alallaan. Itsellänikin on mm. alkuperäinen Billie Jean 7-tuumainen single, ostettuna silloin kun se oli kuumin hitti. Ja biisin vetovoima ei ole laimentunut lainkaan tähän päivään mennessä.

Ei Elviksestäkään kaikki pitäneet. Tai John Lennonista.
Näinpä näin, itsekkin muistan paremmin MJ:n tuolta musiikin puolelta ja yleinen mielipidekkin tulee sitä kautta, ihan mahtavaa settiä teki, Popin Kuningas. Aina kun kuulee niin kyllä ne biisit lämmittää mieltä, Billie Jean, Smooth Criminal, Beat It, Black or White...ja monet muut, ja tubesta kun kattoo noita livesettejä niin harmittaa kyllä kun koskaan en miestä livenä nähnyt.
-Janne

Corsa E OPC PP 2018
Avatar
Sami.L
OCF Member 2020
Viestit: 1493
Liittynyt: 22 Marras 2007, 17:38
Paikkakunta: Kajaani

Re: Michael Jackson on kuollut

Viesti Kirjoittaja Sami.L »

Opel Signum 2.0T -(z)-
Avatar
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4200
Liittynyt: 23 Maalis 2006, 23:11
Paikkakunta: Tesoma Tampere
Viesti:

Re: Michael Jackson on kuollut

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

Mitä noissa linkeissä on kun en pääse luurilla kattoon niitä?
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
Avatar
Sami.L
OCF Member 2020
Viestit: 1493
Liittynyt: 22 Marras 2007, 17:38
Paikkakunta: Kajaani

Re: Michael Jackson on kuollut

Viesti Kirjoittaja Sami.L »

In 1993, Chandler told a psychiatrist and police that he and Jackson had engaged in sexual acts that included oral sex, the boy gave detailed description of Jackson’s genitals. The case was settled out of court for a reported $22 million, but the strain led Jackson to begin taking painkillers. Eventually he became addicted.

Now maybe for the remorse of his death Chandler decides to tell us the chandlertruth. ” I never meant to lie and destroy Michael Jackson but my father made me to tell only lies. Now i can’t tell Michael how much i’m sorry and if he will forgive me ”. Evan Chandler was tape-recorded saying amongst other things, “If I go through with this, I win big-time. There’s no way I lose. I will get everything I want and they will be destroyed forever…

Under the influence of a controversial father (Evan Chandler) told his son to tell that Jackson had touched his penis.Evan Chandler then told a psychiatrist and later police that he and Jackson had engaged in acts of kissing, masturbation and oral sex, as well as giving a detailed description of what he alleged were the singer’s genitals.
” Now for the first time i can’t bear to lie anymore. Michael Jackson didn’t do anything to me, all was my father lies to escape from being poor.”

Tunnustavat sen missä michaelia syytettiin lapsiin sekaantumisesta että se oli valetta.
Opel Signum 2.0T -(z)-
Vastaa Viestiin