Pysäköinti ongelmia...

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
"opelman"
OCF Member 2016
Viestit: 60
Liittynyt: 09 Joulu 2005, 10:55
Paikkakunta: Hml

Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja "opelman" »

Löytyisikö keneltäkään mitään hyvää kuvaa/tekstiä jonka voisin laittaa naapurini auton tuulilasiin, kun kyseinen idiootti parkkeeraa katiskansa ihan minne haluaa...
Riisikippo
Minut on bannattu!
Viestit: 5386
Liittynyt: 12 Tammi 2005, 02:00

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

Kuva

Eikös tuo oo se perinteinen? :lol:
"opelman"
OCF Member 2016
Viestit: 60
Liittynyt: 09 Joulu 2005, 10:55
Paikkakunta: Hml

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja "opelman" »

Kiitosta vaan!
Taidanpa joku aamu lätkästä tuon kuvan kaverin lasiin kun lähden töihin! :thumbsup:
Avatar
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4673
Liittynyt: 08 Touko 2003, 03:00
Paikkakunta: LPR

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja Johnny »

^^Tulosta se vielä tarra-arkille niin saa hauskuus kerrointa lisää kun se naapuri repii niitä jämiä irti tuulilasista :wink:
Johnny, la gente esta muy loca.
Verronen
'Senator'
'Senator'
Viestit: 366
Liittynyt: 06 Huhti 2005, 00:11
Paikkakunta: Oulu

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja Verronen »

Jahas, samassa tilanteessa. Joku parkkeerannut mun vuokrapaikalle, tarra-arkkejakin löytyis
Astra 1.8 -98, ex. Corsa B 1.4i -95, Omega B MV6 -95, Vectra B 2.5V6 -96, Kadett 1.3 -89 x2
Avatar
jiivee666
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2121
Liittynyt: 10 Loka 2005, 14:07
Paikkakunta: Vihti

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja jiivee666 »

Ja muistaa viel lätkästä sen tarran kuskin näkökentän kohdille :lollis:
Avatar
Wlle
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 3042
Liittynyt: 16 Loka 2007, 20:27

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja Wlle »

Eikös tää oo kans yks vaihtoehto?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-(z)- Insignia 2.0CDTI 4x4 -11, Frontera 16v 4x4 -95
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Nipe
OCF Member 2015
Viestit: 7364
Liittynyt: 22 Kesä 2005, 13:25
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja Nipe »

^^ :lollis:
Slx
'Senator'
'Senator'
Viestit: 363
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 15:03
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja Slx »

Verronen kirjoitti:Jahas, samassa tilanteessa. Joku parkkeerannut mun vuokrapaikalle, tarra-arkkejakin löytyis
Aika arkista omallakin kohdalla, välillä talon muut asukkaat välillä kauppojen asiakkaat. Keskusta asumisen iloja...
Olen välillä laittanut lappuja mutta kyllästyin siihen nykyisin ajan auton taakse poikittain :D Kuvittelisin että väärin parkkeerannut oppii kerrasta.
Tähän mennessä ovat kaivaneet ilmeisesti rekisterinumeron perusteella numeron ja soitelleet ja pahoitelleet tapahtunutta ja pyydelleet että tulisin siirtämään auton edestä :D
Ford Mondeo 2011
Ex Chevrolet Cruze 2010, Volvo S60 2005, Ford Mondeo 2002, Opel Vectra 1998, Nissan primera 1991
Avatar
hajama
'Senator'
'Senator'
Viestit: 692
Liittynyt: 09 Elo 2007, 11:01
Paikkakunta: TRE

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja hajama »

Slx kirjoitti:
Verronen kirjoitti:Jahas, samassa tilanteessa. Joku parkkeerannut mun vuokrapaikalle, tarra-arkkejakin löytyis
Aika arkista omallakin kohdalla, välillä talon muut asukkaat välillä kauppojen asiakkaat. Keskusta asumisen iloja...
Olen välillä laittanut lappuja mutta kyllästyin siihen nykyisin ajan auton taakse poikittain :D Kuvittelisin että väärin parkkeerannut oppii kerrasta.
Tähän mennessä ovat kaivaneet ilmeisesti rekisterinumeron perusteella numeron ja soitelleet ja pahoitelleet tapahtunutta ja pyydelleet että tulisin siirtämään auton edestä :D
Ilmeisesti kävi minulle kerran juuri näin, oli auto oman auton takana enkä päässyt mihinkään. Soitin reksiterin perusteella omistajalle ja pyysin kohteliaasti siirtämään auton edestä. Ei tullut, sanoi vaan tylysti että aamulla lähtee töihin että odottele sen aikaa siinä!

Soitin seuraavaksi poliisille ja kerroin tapahtunneen, meni minuutti ja kaveri tuli siirtämään kärrynsä mitään sanomatta! Jos poliisin olisi tarvinnut tulla paikalle, olisi kuulemma sakon lätkäissyt moisesta touhusta. Laki kieltää auton parkkeeramisen niin että estää toisen poispääsyn. Itse taas en olisi saanut sakkoa koska oli yksityisen taloyhtiön pihasta kysymys. Paikkaa ei oltu edes merkitty varatuksi.

Mutta opin kyllä ettei siihen kannata autoaan jättää.
Slx
'Senator'
'Senator'
Viestit: 363
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 15:03
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja Slx »

Toi sakko homma on kyllä tiedossa...
Täällä on kyllä viralliset kieltomerkit ja ilmoitettu että nämä ovat varatut paikat
Ford Mondeo 2011
Ex Chevrolet Cruze 2010, Volvo S60 2005, Ford Mondeo 2002, Opel Vectra 1998, Nissan primera 1991
Savolainen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2059
Liittynyt: 28 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Mänsesteri

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja Savolainen »

hajama kirjoitti: Ilmeisesti kävi minulle kerran juuri näin, oli auto oman auton takana enkä päässyt mihinkään. Soitin reksiterin perusteella omistajalle ja pyysin kohteliaasti siirtämään auton edestä. Ei tullut, sanoi vaan tylysti että aamulla lähtee töihin että odottele sen aikaa siinä!

Soitin seuraavaksi poliisille ja kerroin tapahtunneen, meni minuutti ja kaveri tuli siirtämään kärrynsä mitään sanomatta! .
TLL 28§ 4.
Pysäköinti on kielletty: siten, että pääsy toiseen ajoneuvoon tai sen kuljettaminen pois paikalta estyy;

Onhan tuo oikeasti aika lapsellista vetää se poikittain siihen taakse, jos kyse on vahingosta. Taas, jos kyseessä on toistuvasti sama auto omalla paikalla vaikka asiasta on jollekin v*ttupäälle sanottukin, niin lähes kaikki keinot ovat sallittuja ;)
keltanokka
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3973
Liittynyt: 12 Touko 2003, 03:00

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja keltanokka »

nuo tarrat kun sais tulostettua läpinäkyvälle muoville ja liimapuolelle ja tuulilasiin kiinni.
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja ata »

Savolainen kirjoitti:
hajama kirjoitti: Ilmeisesti kävi minulle kerran juuri näin, oli auto oman auton takana enkä päässyt mihinkään. Soitin reksiterin perusteella omistajalle ja pyysin kohteliaasti siirtämään auton edestä. Ei tullut, sanoi vaan tylysti että aamulla lähtee töihin että odottele sen aikaa siinä!

Soitin seuraavaksi poliisille ja kerroin tapahtunneen, meni minuutti ja kaveri tuli siirtämään kärrynsä mitään sanomatta! .
TLL 28§ 4.
Pysäköinti on kielletty: siten, että pääsy toiseen ajoneuvoon tai sen kuljettaminen pois paikalta estyy;

Onhan tuo oikeasti aika lapsellista vetää se poikittain siihen taakse, jos kyse on vahingosta. Taas, jos kyseessä on toistuvasti sama auto omalla paikalla vaikka asiasta on jollekin v*ttupäälle sanottukin, niin lähes kaikki keinot ovat sallittuja ;)
Minullehan kävi kerran noin Tampereen hot rod showssa, olin kerhon osastolla edustamassa ja olin jättänyt auton sinne hallin taakse paikalle mikä olikin varattu hallin henkilökunnalle (en ollut edes huomannut sitä kylttiä, eli vahinko kyseessä) ja minun piti lähteä näyttelystä kesken ajamaan pk-seudulle soittamaan häihin. No siihen oli sitten joku hallissa toimivan kioskin työntekijä (ei edes HALLIN työntekijä siis) parkkeerannut poikittain taakse blokaten kaksi autoa, en tiedä oliko se toinen auto edes väärällä paikalla. No rekisterin perusteella sitten otin selville auton omistajan ja soittelin kaikille saman nimisille paikkakunnalla joista kukaan ei ollut kyseinen henkilö, sitten lähdin kyselemään hallin työntekijöiltä kyseisen nimistä henkilöä, suuri osa ei edes tuntenut heppua, koska ei ollut edes hallin henkilökuntaa (olikohan sillä itselläänkään lupaa oikeasti edes pysäköidä juuri sille paikalle...) ja lopulta kun äijän sain kiinni niin olipa tosiaan erittäin vastahakoinen siirtämään autoaan, vaikka selitin että vahinko oli sattunut tuossa ja että ymmärtääkö hän että hän on tässä pilaamassa joidenkin häitä kun häävalssin soittaja ei pääse paikalle tai saapuu paikalle myöhässä. Häntä ei kuulemma kenenkään häät edes kiinnostaneet tai menevätkö ne pilalle kun minä olin parkkeerannut henkilökunnan paikalle (ei ollut mikään henkilökohtainen paikka, eikä edes sen firman paikka missä hän oli työssä)... Lopulta sitten äijä suostui volvonpaskansa siirtämään ja pääsin lähtemään kohti hääpaikkaa ja nippa nappa ehdin paikalle ennen häävalssin soittamista. Voi vee että vitutti tuon äijän toiminta tuolloin, kun paikka ei ollut edes hänen paikkansa... homma olisi ollut vähän erilainen jos hän olisi edes maksanut tuosta paikasta jotain...

Toki sekin otti päähän kun täällä meidän taloyhtiössä oli jollain toinen punainen Calibra jossa oli vielä kerhon tarrat liimattuna ja kyseinen henkilö parkkeerasi sitä Calibraa toisten maksettuihin ruutuihin ja jotkut luulivat että se oli minun autoni (joista jotkut myös valittavat aina välillä vaikka on maksetulla paikalla, kun kuulemma auto muka näyttää "romuautolta" jos renkaassa on ilmat vähissä noiden taloyhtiön muijien mielestä...). Se Calibran omistaja ei ollut edes kirjoilla taloyhtiössä tai edes koko kaupungissa eikä ollut myöskään edes kerhon jäsen...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Slx
'Senator'
'Senator'
Viestit: 363
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 15:03
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja Slx »

Jos hieman puolustaudun kun yleinen mielipide tuntuu olevan "tapaani" vastaan :D
Kyseessä siis talonyhtiön piha ja maksan omasta parkkiruudustani joka kuukausi talonyhtiölle. Kun pihaan tullaan niin ajoluiskassa on kieltomerkit jotka sallii pysäköinnin paikan lunastaneille ja parille asiakaspaikalle. Jokaisen ruudun edessä lukee että se on varattu asukkaalle, pois lukien pari asiakaspaikkaa joissa lukee että ne on sallittu "kaikille". Silti teidän mielestä minä olen "se pahis" kyllä se kummasti tympii kun maksan paikasta joka on merkitty minulle ja silti siinä muut pysäköi. Eikös se muutenkin ole että autoilussa kaikki pahat tavat kasvaa ja lempeäkin ihminen muuttuu "teiden raivoksi" :D
Ford Mondeo 2011
Ex Chevrolet Cruze 2010, Volvo S60 2005, Ford Mondeo 2002, Opel Vectra 1998, Nissan primera 1991
Vastaa Viestiin