Hirveimmät herätykset TOP 3

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Avatar
Diizei_
'Senator'
'Senator'
Viestit: 332
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 16:39
Paikkakunta: Tuusula

Hirveimmät herätykset TOP 3

Viesti Kirjoittaja Diizei_ »

Elikkäs, kerättäisiinkö tänne käyttäjiltä kauheimmat/hirveimmät/ärsyttävimmät TOP3 herätykset/heräämiset.

Oma listani seuraava:

3. Säikähtäminen, eli joku ääni tai ajatus, jonka jälkeen ensimmäiset ajatukset on kuka mä oon, missä mä oon, mikä se oli, olenko mä myöhässä? :o

2. Jokin ärsyttävä ääni, kuten se kun kaksi koiraa ruokailee viereisessä huoneessa kun ovi on auki. Päivälle sellainen äksystartti. :banghead:

1. Lihaskramppi. Kiva yrittää olla huutamatta kun ei ihan varma ole mitä tapahtui, mutta sattuu niin älyttömästi. :(
Insignia 1.6T Executive 2020
Subaru Legacy 1998
Jari79
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3179
Liittynyt: 07 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hirveimmät herätykset TOP 3

Viesti Kirjoittaja Jari79 »

1. Missä vit... mä oon

2. Kuka toi on ??

3. ei hitto! mulla oli aamuvuoro!!
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
jeppe jääkarhu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3855
Liittynyt: 10 Helmi 2005, 02:00
Paikkakunta: Etelä

Re: Hirveimmät herätykset TOP 3

Viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu »

Jari79 kirjoitti:1. Missä vit... mä oon

2. Kuka toi on ??

3. ei hitto! mulla oli aamuvuoro!!
Komppaan!! :D
Kuva
Avatar
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3829
Liittynyt: 07 Tammi 2003, 02:00
Viesti:

Re: Hirveimmät herätykset TOP 3

Viesti Kirjoittaja Megaman »

^ Ei nyt onneksi mitään noin järkkyä...

Viime talvena naapuri pimputti ovikelloa aamu viideltä. Muija meni avaamaan.
Naapuri siellä vaan kyseli, olikohan meidän mönkijä varastettu, olis tuolla 400 metrin päässä ojassa... :lollis:

Oli tyly herätys :yawn: :banghead:
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3463
Liittynyt: 12 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Hirveimmät herätykset TOP 3

Viesti Kirjoittaja jarksi »

1. Puhelin soi aamulla sanotaanko kolmen tunnin unien jälkeen. Sitä on pihalla kuin tamponinnaru alastonuinnilla siitä kuka soittaa ja mitähän helvetin asiaa sillä on. Ja voi että sitä vitutuksen määrää.

2. Herää pikkuhiljaa paskanhajuun ja ihmettelee että mitäs tää nyt on, kunnes lopulta nousee ja tajuaa että koira on paskantanut olkkarin lattialle.

3. Joku naapuri päättää aloittaa moottorisahauksen MM -kilpailuun reenaamisen lauantaina aamukuudelta. "Tauotonta Partnerin pärinää.."
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
Avatar
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3878
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: ...

Re: Hirveimmät herätykset TOP 3

Viesti Kirjoittaja Ioni »

jarksi kirjoitti:1. Puhelin soi aamulla sanotaanko kolmen tunnin unien jälkeen. Sitä on pihalla kuin tamponinnaru alastonuinnilla siitä kuka soittaa ja mitähän helvetin asiaa sillä on. Ja voi että sitä vitutuksen määrää.
Puhelimessa on äänetön -toiminto. Puhelimeen voi myös tehdä soittajaryhmän, jos haluaa että tietyt numerot soivat tilanteessa kuin tilanteessa.
TBD
Avatar
HMS77
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2390
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:48
Paikkakunta: St. Michel

Re: Hirveimmät herätykset TOP 3

Viesti Kirjoittaja HMS77 »

3. Lihaskramppi, voi vittu kun ei tiedä miten päin olis kivun takia.

2. Parin tunnin unien jälkeen herätys.

1. Töihin seittemää, herääminen viiden torkkukellon jälkeen viittä vaille seittemän.. voi sun vittu että vihaan noita herätyksiä..
Ford Mondeo 1.8 STW
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3463
Liittynyt: 12 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Hirveimmät herätykset TOP 3

Viesti Kirjoittaja jarksi »

Ioni kirjoitti:
jarksi kirjoitti:1. Puhelin soi aamulla sanotaanko kolmen tunnin unien jälkeen. Sitä on pihalla kuin tamponinnaru alastonuinnilla siitä kuka soittaa ja mitähän helvetin asiaa sillä on. Ja voi että sitä vitutuksen määrää.
Puhelimessa on äänetön -toiminto. Puhelimeen voi myös tehdä soittajaryhmän, jos haluaa että tietyt numerot soivat tilanteessa kuin tilanteessa.
Ihanko totta... enpä tiennyt tuota... :roll:
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2802
Liittynyt: 25 Huhti 2005, 19:19
Paikkakunta: asdfadfsdasfafdsd

Re: Hirveimmät herätykset TOP 3

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

1. Metroasemalta herääminen, viimenen muistikuva baarista toisessa kaupungissa
2. "Mitäs märkää tässä sängyllä on, ai oksennusta kiva"
3. Intissä joku häytys yöllä, hyi saatana

Kai näitä sais lueteltua ihan top kymppiin asti :D
Avatar
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 11068
Liittynyt: 19 Marras 2005, 08:57

Re: Hirveimmät herätykset TOP 3

Viesti Kirjoittaja Veikka »

1. Heräät vapaapäivänä kuuden aikaan aamulla, ja juokset keittiöön ennen kuin tajuaa että ei ollutkaan työpäivä :evil:
2. Dodii, käsi on puutunut tai molemmat ja hirveä kusihätä.
3. Kun puristetaan molemmat sieraimet lyttyyn :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
Käykääs allekirjoittamasssa ---> https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970 :D
Avatar
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3708
Liittynyt: 21 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Lieto

Re: Hirveimmät herätykset TOP 3

Viesti Kirjoittaja =Pasi= »

1. Kuivauskaapin hyllykannakkeiden pettäminen keskellä yötä. Onneksi ei ollut kuin muutama lautanen ja kahvikuppi siellä, mutta hemmetillinen ääni siitä tuli.
2. Palomies rimputtaa ovikelloa noin neljältä aamuyöllä. Naapurin piharakennus paloi ja kehoitti vaan laittamaan mahdollisesti auki olevat ikkunat yms kiinni ettei tuu savua sisälle.
3. Se että on nukkunut kätensä päällä ja kun herää niin se on kuin halvaantunut.
Riisikippo
Minut on bannattu!
Viestit: 5386
Liittynyt: 12 Tammi 2005, 02:00

Re: Hirveimmät herätykset TOP 3

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

Veikka kirjoitti: 3. Kun puristetaan molemmat sieraimet lyttyyn :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
Taidat kuorsata? :lol:
Avatar
M.S.S
'Senator'
'Senator'
Viestit: 938
Liittynyt: 23 Touko 2008, 17:45
Paikkakunta: Muonio

Re: Hirveimmät herätykset TOP 3

Viesti Kirjoittaja M.S.S »

Ittelle tulee mieleen että on raskas työpäivä takana ja otat "vähän" kaljaa ja tiedät että auto pitäsi palauttaa tiettyyn kellonaikaan aamulla, sitten heräät että juuri ehtisit(matkaa 100 km ,menee tunti matkaan) mutta krapulaa pukkaa ja tulee kiire lähteä. Sitte kun juuri pääsee autoon tulee puhelu "joo ei sitä autoa tarvi tuoda" ja kelloa on siiretty tunnilla taaksepäin . Vitutti ja väsytti prkl:eesti!! :x
-(z)- Astra 2.0 cdti Sports Tourer A20DTH 2014

Entiset -(z)- Astra C16NZ & X16XEL -93/95
Avatar
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 11068
Liittynyt: 19 Marras 2005, 08:57

Re: Hirveimmät herätykset TOP 3

Viesti Kirjoittaja Veikka »

Riisikippo kirjoitti:
Veikka kirjoitti: 3. Kun puristetaan molemmat sieraimet lyttyyn :banghead: :banghead:
Taidat kuorsata? :lol:

Minäkö :o No en varmasti :roll: Minähän en edes pierase nukkuessani :roll: (kerrankin olin kuulemma jysäyttänyt unissani ja molemmat kersat oli ruvennu itkemään pienen paukun jälkeen :o :lol: )

Tuo sieraimmet lyttyyn homma oli aika vittumainen, ku samaan aikaan näin unta että olin uimassa, ja meinasin hukkua :evil: Sai vähän aikaa yskiä lattialla ennen kuin tuo herne tuolla kallon sisällä tajus tilanteen :oops:
Käykääs allekirjoittamasssa ---> https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970 :D
Avatar
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5381
Liittynyt: 11 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Hirveimmät herätykset TOP 3

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Emäntä soittaa aamulla että isäntä saanu jonku kohtauksen ja on täysin pihalla maailman menosta ja pitää lähtee viemään pikapikaa sairaalaan. Onneks löyty kohtaukseen syy ja nykyään homma on kondiksessa.

Siinä herää kyl aika ongelmitta :-?

Tämän herätyksen jälkeen aina kun luki puhelimessa Porukat kun puhelin soi aamulla niin syke nousi.
Vastaa Viestiin