Naapurit helvetistä

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Avatar
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3441
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 02:26

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja mimmix »

buctu kirjoitti:
mimmix kirjoitti:Siis kyllä kaikista pahimpia on rivitaloyhtiöt!!!
*wink wink* Ihan vain Mimmix jatkon kannalta elämääsi helpottamaan *wink wink*
Kiitos avusta, mutta en asu enää rivitalossa eikä mulla edellämainitun kaltaisia ongelmia enää ole :)
Kiva, jos teillä sattuu olemaan mukava taloyhtiö, voihan sellasiakin olla. Ja toki vaikka viralliset lakipykälät menis miten, käytännössä jokaisella on se oma piha siinä...

Pisti vaan ärsyttämään vaikkapa se, että jotkut päsmärit siellä vetivät omalta osuudeltaan sen pensasaidan polvenkorkuiseksi ja muitten piti sit vetää samanmittaiseksi. Itse ennemmin olisin kasvattanut vähän näkösuojaa siihen...
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Avatar
Azzyyr
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2238
Liittynyt: 09 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: JKL

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja Azzyyr »

mimmix kirjoitti: Pisti vaan ärsyttämään vaikkapa se, että jotkut päsmärit siellä vetivät omalta osuudeltaan sen pensasaidan polvenkorkuiseksi ja muitten piti sit vetää samanmittaiseksi. Itse ennemmin olisin kasvattanut vähän näkösuojaa siihen...
Ne naapurit halus vaan tiirailla sua, kun otit aurinkoa bikineissä takapihalla.... :yes:
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
Avatar
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3441
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 02:26

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja mimmix »

Tyhmät. Oisin saanu vähän korkeemman aidan ni oisin ottanu sitä aurinkoo yläosattomissa.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Avatar
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3878
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: ...

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja Ioni »

mimmix kirjoitti: Pisti vaan ärsyttämään vaikkapa se, että jotkut päsmärit siellä vetivät omalta osuudeltaan sen pensasaidan polvenkorkuiseksi ja muitten piti sit vetää samanmittaiseksi. Itse ennemmin olisin kasvattanut vähän näkösuojaa siihen...
Ei meillä ainakaan tarvi, se on jokaisen oma asia. Naapuri veti aidan matalemmaksi, niin että pihaan näkee. Tuli sen jälkeen mulle pätemään aidan leikkauksesta. Sanoin vaan että istun iltaisin pihalla saunan jälkeen, munasillaan. Vieläkö tahdot että madalletaan? :lollis:


PS. Aita jäi korkeaksi. :roll:
TBD
Avatar
mikaz
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 206
Liittynyt: 14 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Turku

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja mikaz »

Ioni kirjoitti:
mimmix kirjoitti: Pisti vaan ärsyttämään vaikkapa se, että jotkut päsmärit siellä vetivät omalta osuudeltaan sen pensasaidan polvenkorkuiseksi ja muitten piti sit vetää samanmittaiseksi. Itse ennemmin olisin kasvattanut vähän näkösuojaa siihen...
Ei meillä ainakaan tarvi, se on jokaisen oma asia. Naapuri veti aidan matalemmaksi, niin että pihaan näkee. Tuli sen jälkeen mulle pätemään aidan leikkauksesta. Sanoin vaan että istun iltaisin pihalla saunan jälkeen, munasillaan. Vieläkö tahdot että madalletaan? :lollis:


PS. Aita jäi korkeaksi. :roll:
Aika paha :lollis:

Eipä meilläkään onneks tarvii tapella tosta asiasta. Täällä on kaikilla erilainen aita, tai ainaskin erikorkuinen. Naapuri veti ihan matalaks ja meillä on miehen korkuinen aita. Toinen naapuri taas pisti puska-aidan kokonaan pois ja laitto lauta-aidan tilalle.
Nykyinen Opel Insignia 1,4t -12
EX -04 BMW 520i, EX -07 Vectra C2 wagon 1,8 OPC line, -04 Vectra C 1,8 ,EX -00 Astra G wagon 1,8 ,EX -99 Astra G sedan 1,6
Jaakko.H
OCF Member 2017
Viestit: 1903
Liittynyt: 05 Loka 2005, 21:39

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja Jaakko.H »

mimmix kirjoitti:Siis kyllä kaikista pahimpia on rivitaloyhtiöt!!!
Ihan käsittämätöntä hienostelua aina, valituksia mitä ihmeellisimmistä asioista ja ollaan olevinaan niin hienostopiha että.

"Teidän pihasta leviää meidän puolelle voikukkia, teidän pensasaita on leikattava samaan tasoon meidän aidan kanssa, teidän räystäskourussa on lehtiä, teidän rappurallin alta ei ole lakaistu, lasten polkupyörät on siivottava piiloon pihasta, nurmikko on leikattava joka viikko ja vaikka ei tarttiskaan kun se ei ole ehtinyt kasvaa niin silti leikataan ja kastellaan perään että ensi viikolla kasvais paremmin, teidän vierailla on liian kovaäänisiä autoja...jne"

Siis ihan älytöntä.
21vuotta asunu rivitalossa ja tuommosta en oo kuullu ikinä... ei kannata yleistää
Avatar
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3441
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 02:26

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja mimmix »

^
Ja yhen kivan taloyhtiön perusteella ei kannata tuudittautua siihen uskoon että ne kaikki on kivoja.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Avatar
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 12704
Liittynyt: 13 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Pätee yhtälailla toisinkin päin, yhden huonon esimerkin perusteella ei kannata myöskään tuomita koko asumismuotoa.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Avatar
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3441
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 02:26

Re: Naapurit helvetistä

Viesti Kirjoittaja mimmix »

Mun mielipide perustuu neljään eri taloyhtiöön.
Enkä väitä vastaan etteikö jossain vois ollakin kivoja rentoja paikkoja. Tottakai niitä on erilaisia.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Vastaa Viestiin