Oksentaminen

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3926
Liittynyt: 22 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Oksentaminen

Viesti Kirjoittaja m.k »

Rapulassa tahtoo tosiaan olla tiukassa joskus, oikein vituttaa jos on vielä semmonen maalimanluokan jysäri ja pitää pinnistellä ohtasuoni pullollaan että saa tavarat pihalle. Ittellähän on kyllä semmonen että jos tarpeeksi juo sekasin erilaista viinaa niin aina saa oksentaa ennen nukkumaanmenoa. Seisten ei tunnu vielä miltään mutta sänkyyn kun kellauttaa niin samantien on semmonen kierto päällä mahassa ettei mtn rajaa. Sormet kurkkuun vaan ja menoksi!
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 9938
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 21:49
Paikkakunta: Lievestuore

Re: Oksentaminen

Viesti Kirjoittaja Mannion »

Mistä se muuten johtuu et vaikka juo laatikollisen kaljaa, niin ei okseta, mut jos erehtyy ottaa vaikka pari kossubatteryä siihen kylkeen, niin johan irtoo..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Avatar
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3441
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 02:26

Re: Oksentaminen

Viesti Kirjoittaja mimmix »

m.k kirjoitti: Seisten ei tunnu vielä miltään mutta sänkyyn kun kellauttaa niin samantien on semmonen kierto päällä mahassa ettei mtn rajaa.
Tossa on vielä se raja, jonka pystyy pitämään kun heittää jalat sängystä lattialle. Jos kerkee nukahtaa nopeasti, tilanne voi olla pelastettu, mutta valitettavan usein käy niin on pakko käydä kumartamassa sitä posliinialttaria...

Sitä mä en käsitä miten jotkut voi ykäämisen jälkeen jatkaa bileitä kuin mitään ei olis tapahtunut :o Kyllä se mulla on siinä vaiheessa peli menetetty ja aamulla herää siitä pöntön ympäriltä sikiöasennossa.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Avatar
Stobe
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2011
Liittynyt: 26 Heinä 2007, 20:57
Paikkakunta: ESPOO

Re: Oksentaminen

Viesti Kirjoittaja Stobe »

mimmix kirjoitti:
m.k kirjoitti: Seisten ei tunnu vielä miltään mutta sänkyyn kun kellauttaa niin samantien on semmonen kierto päällä mahassa ettei mtn rajaa.
Tossa on vielä se raja, jonka pystyy pitämään kun heittää jalat sängystä lattialle. Jos kerkee nukahtaa nopeasti, tilanne voi olla pelastettu, mutta valitettavan usein käy niin on pakko käydä kumartamassa sitä posliinialttaria...

Sitä mä en käsitä miten jotkut voi ykäämisen jälkeen jatkaa bileitä kuin mitään ei olis tapahtunut :o Kyllä se mulla on siinä vaiheessa peli menetetty ja aamulla herää siitä pöntön ympäriltä sikiöasennossa.
he-hee.....Sää oot vanha pöntönhalija :D
Avatar
zell
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1017
Liittynyt: 30 Syys 2005, 15:25
Paikkakunta: Janakkala

Re: Oksentaminen

Viesti Kirjoittaja zell »

mimmix kirjoitti:Sitä mä en käsitä miten jotkut voi ykäämisen jälkeen jatkaa bileitä kuin mitään ei olis tapahtunut :o Kyllä se mulla on siinä vaiheessa peli menetetty ja aamulla herää siitä pöntön ympäriltä sikiöasennossa.
Se juuri erottaa jyvät akanoista... :)

Asiaan, itellä taitaa olla jo vuoden päivät siitä, kun viimeksi on laatta lentänyt. Mulla on yleensä silleen, että vaikka olisit loppuillasta jo suht selvinpäin ja sit menet illan päätteeksi kebulle, kaikki on vielä nukkumaan mennessä ihan ookoo ja olo hyvä. Parin-kolmen tunnin unien jälkeen herää siihen, että "mitäs vittua tuolla pötsissä elämöidään?", ja sitten saa jo juosta. Toimituksen jälkeen olo on mitä loistavin.

Kävipä kerran niin, että sekalaisten viinaksien nauttiminen uuvutti tämän veikon pötsikän, ja yrjöhän siinä loppuillasta puski parvekkeen kaiteen yli. No, putosipahan sitten siinä kumarrellessa silmälasitkin yhtäkyytiä perään... :lollis: Ei muutakun taskulamppu kauniiseen käteen, ja tuomipuskaa penkomaan...
Superi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1146
Liittynyt: 10 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oksentaminen

Viesti Kirjoittaja Superi »

Mitäs sitä muutakaan voi tehdä kuin laatata, jos kerran on maha täynnä oksennusta :o
Avatar
zell
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1017
Liittynyt: 30 Syys 2005, 15:25
Paikkakunta: Janakkala

Re: Oksentaminen

Viesti Kirjoittaja zell »

Superi kirjoitti:Mitäs sitä muutakaan voi tehdä kuin laatata, jos kerran on maha täynnä oksennusta :o
Juuri viimeksi laivalla, kun yksi tyttö oksensi itteltään aivoja pihalle laivan hytin vessassa, kaveri meni siihen, taputti isällisesti olalle ja sano "Ei ihme että oksettaa, kun näkyy olevan maha ihan täynnä oksua." Repesin ihan täysin... :lol:
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3463
Liittynyt: 12 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Oksentaminen

Viesti Kirjoittaja jarksi »

mannion kirjoitti:Mistä se muuten johtuu et vaikka juo laatikollisen kaljaa, niin ei okseta, mut jos erehtyy ottaa vaikka pari kossubatteryä siihen kylkeen, niin johan irtoo..
Mulla just päinvastoin. Olutta ei mene paria tuoppia/pulloa enempää kun alkaa olla paha olo, mutta teräviä energiajuomalla lantrattuna pystyy kyllä kiskoon vaikka kuinka paljon. Ei sillä, on tästä jo varmaan 7 vuotta kun olen viimeks päissään oksennellut. Paha olo on kyllä ollut monesti.. :D Krapulaoksennus taas tuli viimeksi juhannuksena.

Muutoin taas olen oksentanut viimeksi ehkä vuosi sitten. Heräsin keskellä yötä kun mahassa kiersi, kerkesin nousta apinanraivolla sängystä ja ottaa makkarista keittiöön kolme askelta että kerkesin lavuaarin päälle ja siihen karmea huutokorkeapaineoksennus. Tuli nenästä makkaranpaloja ja muuta kivaa. yöh.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
Avatar
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 11068
Liittynyt: 19 Marras 2005, 08:57

Re: Oksentaminen

Viesti Kirjoittaja Veikka »

En ole muistaakseni ikinä oksentanut rapulassa, mutta monastikkin sitten ennen nukumaan menoa :lol: . Soon aika vittumaista kun menee sänkyyn ja rupeaa koko vitun tupa pyörimään ympäri ja ämpäri, ja sama toistuu joka hemmetin asennossa. Sormia en ole kurkkuun työntänyt enkä työnnä, kyllä se puklu tulee muutaman itse aiheutetun yökkäämisen jälkeen. Ja tuo huoneen pyöriminenkin loppuu useimmiten siihen kun käy norjalaisessa karaoke baarissa, eli halaamassa posliini pönttöä :lollis:

Ootte työ taas topicin kehittänyt :peukku: , kumma kun öhöm, kukaan ei ole vielä tullut murisemaan että tämä on autoihin liittyvä foorumi
Käykääs allekirjoittamasssa ---> https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970 :D
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19322
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Oksentaminen

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Kyllä se kummasti auttaa tuo ees toisen jalan lattialle laittaminen, mut se tarttee tehdä samalla hetkellä, ku heittää levyksi. Loppuu hätäseen se pyöriminen ajukopassa. Mut jos sitä pyörimistä on jo hetken ehtiny mennä, ei enää välttämättä auta.

Kai se jotenkin auttaa tasapainoaistia?

Ja en kyllä tunge sormia kurkkuuni minäkään! En ikuna! :lol:
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Avatar
Stobe
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2011
Liittynyt: 26 Heinä 2007, 20:57
Paikkakunta: ESPOO

Re: Oksentaminen

Viesti Kirjoittaja Stobe »

En ole laatannu vuosiin kun en suostu heittää spyttaa. "pakko koputtaa puuta". Eukolle heitin kerran ku se spyttas oikeen kunnolla et anna tulla pois kaikki paha neste ni otetaan kaapista uutta.Ei herunu vähään aikaan....
Avatar
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6208
Liittynyt: 18 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Pöpilä
Viesti:

Re: Oksentaminen

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Jotenkin tuo kännissä oksentaminen jäi 90-luvulle...kannattaisi muidenkin jo lopettaa se kun ei se enää ole muodissa. Nykyään on ilta pilalla jos joutuu oksentamaan.
Avatar
barbou
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 3482
Liittynyt: 05 Marras 2004, 02:00
Paikkakunta: Savikoski City

Re: Oksentaminen

Viesti Kirjoittaja barbou »

Oksentaa aina voi, mutta ripuli ei sovi kovikselle... :oops:
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
Avatar
AlpinWeiss
'Senator'
'Senator'
Viestit: 810
Liittynyt: 08 Touko 2006, 11:58

Re: Oksentaminen

Viesti Kirjoittaja AlpinWeiss »

Toi noro on kyllä tautien mersu, jos elämässä on liian kivaa tai jotain niin suosittelen lämpimästi!
marqus
OCF Member 2017
Viestit: 3381
Liittynyt: 13 Touko 2004, 03:00
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: Oksentaminen

Viesti Kirjoittaja marqus »

Oksentaminen tietää meikäläisen viihde-illan loppumista. Mutta se on kumma juttu et kun perheessä oli vatsa- ja paskatauti niin minä sain sen viimeseks ja homma meni ohi yhdellä oksentamisella. Oli vaan kauhea paineen tunne mahassa ja kun sen sai pois niin avot 8)

Oksentamaan en pysty hiljaa. Sitä kouristaa mahassa niin hemmetisti ettei sitä voi tehdä hiljaa ja tulee nenästä asti. :no:
Karmeeta hommaa, mut pakkotoimi! Vissiin sunnuntaina seuraavan kerran kokeiltava toimenpidettä.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Vastaa Viestiin