Kaunis vaimo

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Avatar
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 21201
Liittynyt: 16 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Kaunis vaimo

Viesti Kirjoittaja TJT »

mimmix kirjoitti:Itse en varmaan koskaan tule saamaan osakseni ehdotonta, ulkonäöstä riippumatonta rakkautta. Sekin voisi olla ihan kiva kokemus...
Menepä sanomaan tuo jollekkin rumalle ihmiselle päin naamaa ;)
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Avatar
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3441
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 02:26

Re: Kaunis vaimo

Viesti Kirjoittaja mimmix »

TJT kirjoitti:
mimmix kirjoitti:Itse en varmaan koskaan tule saamaan osakseni ehdotonta, ulkonäöstä riippumatonta rakkautta. Sekin voisi olla ihan kiva kokemus...
Menepä sanomaan tuo jollekkin rumalle ihmiselle päin naamaa ;)
Anteeks? Mistä tiedät miten ruma minä oon?

Ja toisaalta olen ihan oikeassa. Jos joku ihastuu johonkin nättiin tyttöön niin sen kiintymys on aina jollakin tapaa sidonnainen siihen nättiyteen. Siksi olenkin itse pyrkinyt ottamaan fiksuja miehiä jotka osaa arvostaa älykkyyttä. Ei sitten katoa se viehätys niin helposti vaikka ulkonäkö ei aina olisikaan täydellisen huoliteltu.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Saintiel
'Senator'
'Senator'
Viestit: 786
Liittynyt: 01 Heinä 2005, 01:26
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Kaunis vaimo

Viesti Kirjoittaja Saintiel »

Voiko mikään muu naurattaa näin paljon tähän aikaan yöstä :) Oon tota nyt sen 116 sivua lukenu ja kyllä on hauskaa :lollis: :lollis: :lollis:
Avatar
Sami.L
OCF Member 2020
Viestit: 1493
Liittynyt: 22 Marras 2007, 17:38
Paikkakunta: Kajaani

Re: Kaunis vaimo

Viesti Kirjoittaja Sami.L »

mimmix kirjoitti:
TJT kirjoitti:
mimmix kirjoitti:Itse en varmaan koskaan tule saamaan osakseni ehdotonta, ulkonäöstä riippumatonta rakkautta. Sekin voisi olla ihan kiva kokemus...
Menepä sanomaan tuo jollekkin rumalle ihmiselle päin naamaa ;)
Anteeks? Mistä tiedät miten ruma minä oon?

Ja toisaalta olen ihan oikeassa. Jos joku ihastuu johonkin nättiin tyttöön niin sen kiintymys on aina jollakin tapaa sidonnainen siihen nättiyteen. Siksi olenkin itse pyrkinyt ottamaan fiksuja miehiä jotka osaa arvostaa älykkyyttä. Ei sitten katoa se viehätys niin helposti vaikka ulkonäkö ei aina olisikaan täydellisen huoliteltu.
Ethän sinä ruma ole. :o :ruoska:
Opel Signum 2.0T -(z)-
Avatar
koukkula
'Senator'
'Senator'
Viestit: 698
Liittynyt: 19 Touko 2004, 03:00
Paikkakunta: ranua

Re: Kaunis vaimo

Viesti Kirjoittaja koukkula »

aika monikin tuntemani nainen ajattelee juuri samoin. ja yleensä kylän komeimmat kollit eivät ole niitä fiksuimpia
tämmöstä tänään
Avatar
Calsunen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 1831
Liittynyt: 19 Helmi 2008, 18:46
Paikkakunta: KUOPIO

Re: Kaunis vaimo

Viesti Kirjoittaja Calsunen »

Yleensä se on niin että kaikki "muka komeet" on idiootteja ja tuijottavat vaan peiliä koko ajan ja aina on se oma napa ensimmäisenä.. En mie ainakaa jaksa alkaa meikkiä naamalle lätkiä aamusta taikka jos ei tarvi mennä ihmisten ilmoille. Ja viikonloputkin saatan olla vaikka koko päivän yöpuvussa tukka sekasin.. Jos ukko alkas valittamaan ni lentäs pihalle..
Eilenki remppahaalareissa, saappaissa ja sormet mustana rasvasta kävin kaupassa kun autoa rassailin sitä ennen.. Minkäs sille voi ku ei ollu ku 15min enää kaupat auki ni ei ehtiny paljo siistimään itteesä..

Eipä ton miehen tarvi pelätä että akka lähtis muun miehen matkaan.. Todennäköisyys on hyvin pieni :roll:
Kuva
Avatar
Hensku
OCF Member 2015
Viestit: 5076
Liittynyt: 26 Syys 2003, 03:00
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Kaunis vaimo

Viesti Kirjoittaja Hensku »

Nyt vasta luin ajatuksella noita viestejä, mitä tuon linkin takana oli niiden ensijärkytyksen luoneiden kuvien lisäksi. Siis, jätkähän on tosissaan in laav? Sou.. Mitä väliä :lol: Ehkä se on nyt se sisäinen kauneus, kyllähän sen jo vanha sananlaskukin tietää ettei sillä ulkokuorella ole väliä jos sisältö on pelkkää paskaa.
Omalta kohdalta uskon, että monet muutki seikat on taatusti vaikuttanu valintaan kuin joku ulkonäköseikka. En usko kyllä päivääkään että sillä se rakastumaan saadaan, ihastuminen vähän eri asia.

Mutta..onhan tuolla silti ihan järjettömän hauskaa settiä noilta muilta kirjottajilta ja kuvamanipulaatioita :D
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Avatar
temevee
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 2371
Liittynyt: 26 Kesä 2006, 13:17
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Kaunis vaimo

Viesti Kirjoittaja temevee »

Hensku kirjoitti: Ehkä se on nyt se sisäinen kauneus, kyllähän sen jo vanha sananlaskukin tietää ettei sillä ulkokuorella ole väliä jos sisältö on pelkkää paskaa.
Syyttäkää vaan pinnalliseksi, mutta vaikka miten olisi ensin tutustunut kirjeenvaihdon perusteella ja ihastunut siihen hurmaavaan sisäiseen kauneuteen, niin karkuun olisin juossut tuon näyn edessä :o :D
Kait se sit vaan on niin ihq :lovin:
Avatar
Hensku
OCF Member 2015
Viestit: 5076
Liittynyt: 26 Syys 2003, 03:00
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Kaunis vaimo

Viesti Kirjoittaja Hensku »

^Äh, toivottavasti edes joku huomas pointin. Ulkonäöllä on väliä, mut ainoana kriteerinä sitä ei vois pitää. :lol:
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Avatar
Calsunen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 1831
Liittynyt: 19 Helmi 2008, 18:46
Paikkakunta: KUOPIO

Re: Kaunis vaimo

Viesti Kirjoittaja Calsunen »

^Mutta ulkonäöstä on hyötyä jos aikoo saada huomiota/kiinnostusta osakseen. Vaikka olis kuinka fiksu mutta ulkonäkö ei olisi mikään paras, niin aika harva menee tutustumaan ja katsomaan mitä sen ulkokuoren takana piilee :roll:
Kuva
Avatar
AlpinWeiss
'Senator'
'Senator'
Viestit: 810
Liittynyt: 08 Touko 2006, 11:58

Re: Kaunis vaimo

Viesti Kirjoittaja AlpinWeiss »

Tos koko jutus on niin paljo kaikkee ristiriitasta...
Avatar
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 21201
Liittynyt: 16 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Kaunis vaimo

Viesti Kirjoittaja TJT »

mimmix kirjoitti:
TJT kirjoitti:
mimmix kirjoitti:Itse en varmaan koskaan tule saamaan osakseni ehdotonta, ulkonäöstä riippumatonta rakkautta. Sekin voisi olla ihan kiva kokemus...
Menepä sanomaan tuo jollekkin rumalle ihmiselle päin naamaa ;)
Anteeks? Mistä tiedät miten ruma minä oon?

Ja toisaalta olen ihan oikeassa. Jos joku ihastuu johonkin nättiin tyttöön niin sen kiintymys on aina jollakin tapaa sidonnainen siihen nättiyteen. Siksi olenkin itse pyrkinyt ottamaan fiksuja miehiä jotka osaa arvostaa älykkyyttä. Ei sitten katoa se viehätys niin helposti vaikka ulkonäkö ei aina olisikaan täydellisen huoliteltu.
Vitsi tuossa olikin olevinaan se, että tuo lause kuulosti äkkiseltään luettuna "lievästi" omahyväiseltä ;)

Ensimmäinen tietty mitä ihmisessa näkee on ulkonäkö ja sen perusteella monesti sitten lähdetään ihmistä lähestymään(tai jätetään lähestymättä).
Jos sitten lähemmin tutustuttaessa ilmenee, että järjenjuoksu on jossain kilkin ja järvisimpukan välimaastossa, niin saa jäädä, vaikka kuinka nätti naama olisi...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Avatar
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3441
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 02:26

Re: Kaunis vaimo

Viesti Kirjoittaja mimmix »

TJT kirjoitti:Vitsi tuossa olikin olevinaan se, että tuo lause kuulosti äkkiseltään luettuna "lievästi" omahyväiseltä ;)
No joo kun sanot niin kyllähän siitä tosiaan voi sellasen kuvan saada :-?
Sitä en kuitenkaan tosiaankaan tarkoittanut. Sama lause pätee ihan jokaiseen tämän foorumin naiseen.
Koko juttu kun lähti kuitenkin kuvien rouvasta, jota ei mitenkään päin saa mahtumaan nätin tytön (siis edes normaalin) kriteereiden sisälle... Siihen verrattuna kaikki tuntemani naiset on tosi kauniita...
Väittäisin että kaikki NORMAALIN kauniit naiset on nimenomaan siinä tilanteessa että mies pitää niiden ulkonäöstä. Tuota kuvien naista nyt ei voi kauniiksi sanoa, ja silti siihen on joku rakastunut. Minusta se on tosi hienoa.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Avatar
lepOsimA
'Senator'
'Senator'
Viestit: 768
Liittynyt: 26 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Perthell

Re: Kaunis vaimo

Viesti Kirjoittaja lepOsimA »

mimmix kirjoitti: Mutta toisaalta. Itse en varmaan koskaan tule saamaan osakseni ehdotonta, ulkonäöstä riippumatonta rakkautta. Sekin voisi olla ihan kiva kokemus...
Sokea mies kehiin?
ex: KadettE x3, AstraF x 3, Vectra-A, Corsa-A
Opeleita vaan varaosa-autoina ny :(
Avatar
Mika.L
'Senator'
'Senator'
Viestit: 666
Liittynyt: 12 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: mikkeli

Re: Kaunis vaimo

Viesti Kirjoittaja Mika.L »

lepOsimA kirjoitti:
mimmix kirjoitti: Mutta toisaalta. Itse en varmaan koskaan tule saamaan osakseni ehdotonta, ulkonäöstä riippumatonta rakkautta. Sekin voisi olla ihan kiva kokemus...
Sokea mies kehiin?
meinasin itsekkin ehdottaa tuota....
Frontera A X22XE -96
E39 525 Touring -02
Vastaa Viestiin