Uudenkaupungin autotehdas hybridien valmistajaksi

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4124
Liittynyt: 24 Loka 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja Zeni »

ata kirjoitti: Se? Siellähän tehdään kahta mallia, Boxster on halvin ja Cayman on vähän kalliimpi, joten Cayman ei ole halvin malli. Vaikka toki hyvin pitkälle samanlaisia ovatkin, mutta Porsche on kuitenkin ne nimennyt eri malleiksi.
Meinasin tukehtua aamupuuroon silloin kun ekan kerran luin lehdestä tuon mallinimen :lol:

Meitsi on pisnesmies ja hankin just keimänin.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

Zeni kirjoitti:
ata kirjoitti: Se? Siellähän tehdään kahta mallia, Boxster on halvin ja Cayman on vähän kalliimpi, joten Cayman ei ole halvin malli. Vaikka toki hyvin pitkälle samanlaisia ovatkin, mutta Porsche on kuitenkin ne nimennyt eri malleiksi.
Meinasin tukehtua aamupuuroon silloin kun ekan kerran luin lehdestä tuon mallinimen :lol:

Meitsi on pisnesmies ja hankin just keimänin.
No Cayman-saaret on sitten varmaan myös mielestäsi aivan hulvattoman hauska paikannimi? Tai kaimaani-krokotiilin englanninkielinen nimi?

"Meitsi on pisnesmies ja menen käymään keimän-saarilla"?

Itse kyllä lausun Cayman ja gayman aivan eri tavoilla... niinkuin varmaan suurin osa muistakin. Mutta onhan niitä paljon hölmömpiäkin autonnimiä. Ei tartte mainita kuin Mitsubishi Pajero... (espanjaksi Mitsubishi Runkkari)...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4124
Liittynyt: 24 Loka 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja Zeni »

ata kirjoitti:
Zeni kirjoitti: Meinasin tukehtua aamupuuroon silloin kun ekan kerran luin lehdestä tuon mallinimen :lol:

Meitsi on pisnesmies ja hankin just keimänin.
No Cayman-saaret on sitten varmaan myös mielestäsi aivan hulvattoman hauska paikannimi? Tai kaimaani-krokotiilin englanninkielinen nimi?

"Meitsi on pisnesmies ja menen käymään keimän-saarilla ja otan mun keimänin mukaan"?

Itse kyllä lausun Cayman ja gayman aivan eri tavoilla... niinkuin varmaan suurin osa muistakin. Mutta onhan niitä paljon hölmömpiäkin autonnimiä. Ei tartte mainita kuin Mitsubishi Pajero... (espanjaksi Mitsubishi Runkkari)...
Melkein arvasin, mut koitinpa silti :no: Peukeot, sitröen, saappi ja opeli :roll:

Anteeksi jos jälleen loukkasin Teidän korkeuttanne huonolla heitolla :cry:
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Avatar
Killroy
OCF Member 2020
Viestit: 4480
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 11:39
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja Killroy »

jarksi kirjoitti:
Killroy kirjoitti:
Kuvia

En tuhannen votkaletta pihalleni hinuuttaisi....
Nii ennemmin ajelet '88 Asconalla.... :D :lollis:

Ja kuule takuulla. Vertaa vaikka ite! http://irc-galleria.net/view.php?nick=K ... d=83776105
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3463
Liittynyt: 12 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarksi »

Nyt moderaattorin pipoa vähemmän tiukalle ja huumorintajua kehiin.. :-? ;)

Eri asiat naurattavat ihmisiä eri tavalla eikä siitä tarvitse alkaa tuomitsemaan ketään. Varsinkin kun nyt ei ollut kyse mistään mauttomasta "kuollut vauva" -tyyppisestä heitosta.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3463
Liittynyt: 12 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarksi »

Killroy kirjoitti:
jarksi kirjoitti:
Killroy kirjoitti:
Kuvia

En tuhannen votkaletta pihalleni hinuuttaisi....
Nii ennemmin ajelet '88 Asconalla.... :D :lollis:

Ja kuule takuulla. Vertaa vaikka ite! http://irc-galleria.net/view.php?nick=K ... d=83776105
Öh, väitätkö että 88 Ascona on hienompi kuin topikin puheenaiheen auto?

No, makuja on monia... :roll:
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
Avatar
Killroy
OCF Member 2020
Viestit: 4480
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 11:39
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja Killroy »

jarksi kirjoitti:
Killroy kirjoitti:
jarksi kirjoitti:
Killroy kirjoitti:
Kuvia

En tuhannen votkaletta pihalleni hinuuttaisi....
Nii ennemmin ajelet '88 Asconalla.... :D :lollis:

Ja kuule takuulla. Vertaa vaikka ite! http://irc-galleria.net/view.php?nick=K ... d=83776105
Öh, väitätkö että 88 Ascona on hienompi kuin topikin puheenaiheen auto?

No, makuja on monia... :roll:

Siis kyse on linkissä olevasta akskoonasta, ei mistä tahansa opelista.... :D

No eiku ihan oikeesti sitä huumoria nyt kehiin.... Ainaki mä vedän kyl koko ajan ihan huumorilla ja kohdistan sen jopa tällä hetkellä itseeni!!!
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3463
Liittynyt: 12 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarksi »

Jorinaa jos jonkinlaista


Siis kyse on linkissä olevasta akskoonasta, ei mistä tahansa opelista.... :D

No eiku ihan oikeesti sitä huumoria nyt kehiin.... Ainaki mä vedän kyl koko ajan ihan huumorilla ja kohdistan sen jopa tällä hetkellä itseeni!!!
No niin niin :D Ei sitä katto voi tietää näin pelkän tekstin välityksellä et onko tosissaan vai ei jos ei sitä varsinaisesti sano. :D ..Sorry, my bad. :)
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

jarksi kirjoitti:Nyt moderaattorin pipoa vähemmän tiukalle ja huumorintajua kehiin.. :-? ;)

Eri asiat naurattavat ihmisiä eri tavalla eikä siitä tarvitse alkaa tuomitsemaan ketään. Varsinkin kun nyt ei ollut kyse mistään mauttomasta "kuollut vauva" -tyyppisestä heitosta.
Ei se ollut mikään moderaattorimielipide, sen kyllä kirjotan viestiin jos siinä moderaattorin ominaisuudessa joistain huomautan, tuo oli ihan vain oma henkilökohtainen mielipiteeni enkä itse ole siis yhdistänyt Caymania ja gay man:ia toisiinsa. Eri asiat naurattavat ihmisiä eri tavalla eikä siitä tarvitse alkaa tuomitsemaan ketään.

Joka tapauksessa tuo Fiskerin maski ainakin on lievästi sanottuna omituinen ja siitä tulee itselleni mieleen 2 kalafilettä vastakkain.

Tämäkin viesti on ihan omaa jaskan pauhantaa eikä mitään moderointia tai "totuuksien laukomista". On se nyt kumma kun ylläpidon jäsenet eivät saisi enää keskustella "omalla" foorumilla... Eli minun kirjoitukseni ovat ihan niin vittumaisia tai ärsyttäviä kun vaan ovat ja edustavat vain ja ainoastaan omia mielipiteitäni ellei toisin mainita, sen takia tuolla sigussakin joutuu pitämään disclaimeria eikä sekään tehoa.

Pistetään vaan käymään käymään käymään-saarilla ja laitetaan sen käymäänin kone käymään siellä käymään-saarilla kun käymään on kyydissä. Käymään vaan tänne tullaan eikä olemaan... (lohkolämmittimellä lähtee käymään paremmin talvellakin)

:bonk:
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Avatar
F40
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 293
Liittynyt: 26 Marras 2004, 02:00

Viesti Kirjoittaja F40 »

Subaru forester XT 2,5 07
Avatar
iso.kunkku
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4473
Liittynyt: 26 Marras 2007, 14:24
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja iso.kunkku »

ata kirjoitti:Joka tapauksessa tuo Fiskerin maski ainakin on lievästi sanottuna omituinen ja siitä tulee itselleni mieleen 2 kalafilettä vastakkain.
Mulle tuli heti mieleen tosta keulasta Aston Martin... eikös tuo maski oo ainaski vähä sinnepäin.
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Avatar
Killroy
OCF Member 2020
Viestit: 4480
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 11:39
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja Killroy »

jarksi kirjoitti:
Jorinaa jos jonkinlaista


Siis kyse on linkissä olevasta akskoonasta, ei mistä tahansa opelista.... :D

No eiku ihan oikeesti sitä huumoria nyt kehiin.... Ainaki mä vedän kyl koko ajan ihan huumorilla ja kohdistan sen jopa tällä hetkellä itseeni!!!
No niin niin :D Ei sitä katto voi tietää näin pelkän tekstin välityksellä et onko tosissaan vai ei jos ei sitä varsinaisesti sano. :D ..Sorry, my bad. :)
Jeah duud. Nou haard fiilinks :peukku:
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Avatar
Wesku79
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3590
Liittynyt: 15 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Wesku79 »

F40 kirjoitti:Fisker:in versio johtotähdestä.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Other-Ma ... 0272263119
Muuten ihan tyylikäs, mutta jotenkin silmä sairastaa tuota bilteman diskodatsun maskiverkkoa :lollis:
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
opel07
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 126
Liittynyt: 16 Touko 2007, 19:11
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja opel07 »

Zeni kirjoitti:
ata kirjoitti: Se? Siellähän tehdään kahta mallia, Boxster on halvin ja Cayman on vähän kalliimpi, joten Cayman ei ole halvin malli. Vaikka toki hyvin pitkälle samanlaisia ovatkin, mutta Porsche on kuitenkin ne nimennyt eri malleiksi.
Meinasin tukehtua aamupuuroon silloin kun ekan kerran luin lehdestä tuon mallinimen :lol:

Meitsi on pisnesmies ja hankin just keimänin.
Juuh, eihän niissä paljon muuta eroa ulkoisesti ole kuin että Caymanissa on kunnon katto! Ja toi possun nimi pitäis ilmeisesti lausua Kaiman...
Vectra B 2.6 V6 Sport 5d A -01
NOesc
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 1102
Liittynyt: 05 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Kauhajoki - FIN

Viesti Kirjoittaja NOesc »

make_k kirjoitti:Vähän epäilevällä kannalla olen tämän jutun suhteen. Saa nähdä kaatuuko homma johonkin patentti-rikkomuksiin tai komponettien kestävyyteen.

No yrityksen puutteesta ei voi ainakaan syyttää :o
Samoin, itse olisin toivonut jotain tunnettua valmistajaa (vaikka opel..) uuteenkaupunkiin. tämmöisillä "aloittelijoilla" on taipumus kaatua kesken kaiken, mutta jos kaikki toimii niin hienoa että toiminta jatkuu.. -(z)-
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
Vastaa Viestiin