Keskustelua kaikenlaisesta moottoriurheilusta.
-
Jarno
- OCF Member 2022
- Viestit: 8489
- Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Sipoo
Viesti
Kirjoittaja Jarno »
Mitäs Bemarille kuuluu?
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
-
rallisprint
- 'Kadett'
- Viestit: 28
- Liittynyt: 01 Kesä 2008, 20:51
- Paikkakunta: Tuusula
Viesti
Kirjoittaja rallisprint »
Pientä tekniikka päivitystä kuulluu...
6-vaihteinen m-sportin laatikko, sykepakosarja, jne..
Auto penkitetään Turbotecissä pe. Nähdään mitä pakosarjalla on vaikutusta.
Su ajamaan kemoraan..
-
TobyR
- OCF Member 2022
- Viestit: 1836
- Liittynyt: 23 Touko 2002, 03:00
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja TobyR »
Jaahas miltäs kuulostaa 527 nm. 0,8 bar ahdoilla
-
gse70
- OCF Member 2023
- Viestit: 633
- Liittynyt: 22 Syys 2006, 19:08
- Paikkakunta: Kankaanpää
Viesti
Kirjoittaja gse70 »
TobyR kirjoitti:Jaahas miltäs kuulostaa 527 nm. 0,8 bar ahdoilla
Kuulostaa siltä, että pulssisarja on varsin onnistunut.
-
Jerzey
- 'Diplomat'
- Viestit: 1678
- Liittynyt: 07 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Lievestuore
Viesti
Kirjoittaja Jerzey »
TobyR kirjoitti:Jaahas miltäs kuulostaa 527 nm. 0,8 bar ahdoilla
toby unohti 300kw
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
-
gse70
- OCF Member 2023
- Viestit: 633
- Liittynyt: 22 Syys 2006, 19:08
- Paikkakunta: Kankaanpää
Viesti
Kirjoittaja gse70 »
Ilmeisesti käytössä on ihan XE:n vakionokat?
-
rallisprint
- 'Kadett'
- Viestit: 28
- Liittynyt: 01 Kesä 2008, 20:51
- Paikkakunta: Tuusula
Viesti
Kirjoittaja rallisprint »
Vakio nokat, sädettävät nokkapyörät.... siksi teho tippuu ylhäällä.
-
TobyR
- OCF Member 2022
- Viestit: 1836
- Liittynyt: 23 Touko 2002, 03:00
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja TobyR »
Äsken tuli Orbinskilta viestiä.
573nm ja 311kw viimeisimmäässä penkityksessä.
-
Jussi V
- 'Senator'
- Viestit: 666
- Liittynyt: 09 Huhti 2007, 11:58
- Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja Jussi V »
Ihan on kunnioitettavat luvut kun huomioi, ettei paineita ole tuon enempää, eikä koneelle muutenkaan ilmeisesti mitään ihan ihmeitä ole tehty.
-
omega16T
- 'Diplomat'
- Viestit: 7179
- Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
- Paikkakunta: Mikkeli
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja omega16T »
rallisprint kirjoitti:Vakio nokat, sädettävät nokkapyörät.... siksi teho tippuu ylhäällä.
Tuota en ihan helposti usko syyksi vaan luulen että syy on jossakin muualla.
Todennäköisesti väärässä.
-
jariz
- 'Diplomat'
- Viestit: 3634
- Liittynyt: 21 Heinä 2002, 03:00
- Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja jariz »
TobyR kirjoitti:Äsken tuli Orbinskilta viestiä.
573nm ja 311kw viimeisimmäässä penkityksessä.
Onko paineet vielä 0.8baria?
-
TobyR
- OCF Member 2022
- Viestit: 1836
- Liittynyt: 23 Touko 2002, 03:00
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja TobyR »
jariz kirjoitti:TobyR kirjoitti:Äsken tuli Orbinskilta viestiä.
573nm ja 311kw viimeisimmäässä penkityksessä.
Onko paineet vielä 0.8baria?
Paineita oli 0,95 bar , nokkien ajotuksia muutettu ja nykyisin käy ihan normi bensalla 98e.
-
Keme
- OCF Member 2019
- Viestit: 2848
- Liittynyt: 16 Huhti 2002, 03:00
- Paikkakunta: Rannikko
Viesti
Kirjoittaja Keme »
rallisprint kirjoitti:
6-vaihteinen m-sportin laatikko
Onko tuo välilaipalla vai uusiksi tehdyllä kytkinkopalla?
JEEEEEEEEEEEEE!