manta gsi -86 turbotuksen leimaaminen ja vähä muutaki?

Keskustelua ahdetuista moottoreista ja moottoreiden ahtamisesta
klate
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 17
Liittynyt: 17 Huhti 2008, 17:53

manta gsi -86 turbotuksen leimaaminen ja vähä muutaki?

Viesti Kirjoittaja klate »

noniin eli mitä muutoksia, papereita ja muita juttuja tarvittee konttorille tehrä/hankkia että saa vm.-86 "2.0"(2.2) gsi mantan leimattua turbolle?

ja mikä se tehoraja on tuolle kyseiselle vehkeelle? :roll:

ja oon seartsilla yrittäny kattella mutta se on nii hakuammuntaa ku ei hommaa hallitte... :no:

-Lauri
LUMI
'Senator'
'Senator'
Viestit: 735
Liittynyt: 06 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja LUMI »

ei mitään muita papereita tai lupia kun dynolappu jossa alle 150 heppaa joka on siis se B Mantan tehoraja (verrokkina 125hv i200 johon 20% lisää)
TOO MUCH POWER, IS ALMOST ENOUGH
klate
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 17
Liittynyt: 17 Huhti 2008, 17:53

Viesti Kirjoittaja klate »

eli siis vakio jarrut ja muut riittää sellaisinaan?

tämähän alakaa jo kuulostaa järkevältä..kerranki.. :wink:
Seal
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 168
Liittynyt: 03 Syys 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja Seal »

klate kirjoitti:...vakio jarrut...

kuulostaa järkevältä..kerranki.. :wink:
Toi ei kuulosta ikinä järkevältä. Varsinkaan silloin, kun puhutaan Mantan vakio jarruista.
LUMI
'Senator'
'Senator'
Viestit: 735
Liittynyt: 06 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja LUMI »

klate kirjoitti:eli siis vakio jarrut ja muut riittää sellaisinaan?

tämähän alakaa jo kuulostaa järkevältä..kerranki.. :wink:
ei tarvi ei

mutta tosiaankin kun ne vakiot ei riitä edes 110 hepalle niin kannattaa oman turvallisuuden takia miettiä vielä jarrujenkin päivitystä, tai no ehkä ne vakiot vielä sille 150hvlle riittää :wink:
TOO MUCH POWER, IS ALMOST ENOUGH
klate
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 17
Liittynyt: 17 Huhti 2008, 17:53

Viesti Kirjoittaja klate »

joo siis kyllä ne jarrut tuloo vaihtumaan.. mutta sitä vaan meinasin järkeväksi ettei leimalle niitä vaadita muuttelemaan..

-Lauri
klate
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 17
Liittynyt: 17 Huhti 2008, 17:53

Viesti Kirjoittaja klate »

niinja asiasta saappaaseen mitkä/minkä olis hyvät jarrut sovittaa mantaan?

siis semmoset jokka menis senpuolen että vanteitten eetee passaa edelleen ja muutenki olis bolt-on tyyppinen ratkaisu..??
LUMI
'Senator'
'Senator'
Viestit: 735
Liittynyt: 06 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja LUMI »

klate kirjoitti:niinja asiasta saappaaseen mitkä/minkä olis hyvät jarrut sovittaa mantaan?

siis semmoset jokka menis senpuolen että vanteitten eetee passaa edelleen ja muutenki olis bolt-on tyyppinen ratkaisu..??
tuossa yksi vaihtoehto Seat Cupran Brembot ja Omegan 296mm levy
ei vielä mitkään toooosi hyvät mutta paremmat kun orkkikset 8)
ja kaikki Omagan satulat on pulttaa kiinni Mantaan

Kuva
TOO MUCH POWER, IS ALMOST ENOUGH
ascona77
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1170
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 03:00
Paikkakunta: Suomi Finland

Viesti Kirjoittaja ascona77 »

Täällä päin pitäis saada jotkut jarruja enemmän muistuttavat 13" vanteen sisälle. Ja mielellään bolt on :P
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
Avatar
Realsanta
OCF Member 2016
Viestit: 10874
Liittynyt: 29 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

Kuva
mitenkäs tää 2litrasen omegan satulat+levy kyllä tuo 6zyl noilla pysähtyy jo
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori
Viestit: 4317
Liittynyt: 04 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja madi »

taida etes lähtä nuilla satuloilla liikkeelle ku ne o aina jumissa
Avatar
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3878
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: ...

Viesti Kirjoittaja Ioni »

madi kirjoitti:taida etes lähtä nuilla satuloilla liikkeelle ku ne o aina jumissa
:lollis:

(muistelee Opelin omistajan arkea)
Avatar
Ooppelijanne
'Senator'
'Senator'
Viestit: 948
Liittynyt: 22 Syys 2003, 03:00
Paikkakunta: HML
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ooppelijanne »

Milläs pulttijaolla mahtaa cupran satulat olla?
Mitenkäs nuo muuten istuu paikalleen omegan levyn kanssa?
Pitääkö sitä ostaa sorvi...
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
klate
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 17
Liittynyt: 17 Huhti 2008, 17:53

Viesti Kirjoittaja klate »

mikä muuten mahtaa olla ton gsi-mantan suuttimien impedanssi?


ja tossa kun tutkailin tota ruiskun johtosatsia niin onko se tosiaan niin että nuo kaikki 4 suutinta on kytketty rinnakkain ja poksi ohjaa periaatteessa niitä kaikkia samallalailla ja samaan aikaan? eli yks johto on haarotettu kaikkiin 4-suuttimeen?

ja onkos senyt sitte LE- vai L-jetronikki joka näis asustaa? :roll:


-Lauri
LUMI
'Senator'
'Senator'
Viestit: 735
Liittynyt: 06 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja LUMI »

Ooppelijanne kirjoitti:Milläs pulttijaolla mahtaa cupran satulat olla?
Mitenkäs nuo muuten istuu paikalleen omegan levyn kanssa?
Pitääkö sitä ostaa sorvi...
ei sorvi riitä tarvii jo jyrsiäkin eli Brembot on yleensä päätykiinnitteiset ja tarvivat siis adapterin
TOO MUCH POWER, IS ALMOST ENOUGH
Vastaa Viestiin