klate kirjoitti:eli siis vakio jarrut ja muut riittää sellaisinaan?
tämähän alakaa jo kuulostaa järkevältä..kerranki..
ei tarvi ei
mutta tosiaankin kun ne vakiot ei riitä edes 110 hepalle niin kannattaa oman turvallisuuden takia miettiä vielä jarrujenkin päivitystä, tai no ehkä ne vakiot vielä sille 150hvlle riittää
klate kirjoitti:niinja asiasta saappaaseen mitkä/minkä olis hyvät jarrut sovittaa mantaan?
siis semmoset jokka menis senpuolen että vanteitten eetee passaa edelleen ja muutenki olis bolt-on tyyppinen ratkaisu..??
tuossa yksi vaihtoehto Seat Cupran Brembot ja Omegan 296mm levy
ei vielä mitkään toooosi hyvät mutta paremmat kun orkkikset
ja kaikki Omagan satulat on pulttaa kiinni Mantaan
mikä muuten mahtaa olla ton gsi-mantan suuttimien impedanssi?
ja tossa kun tutkailin tota ruiskun johtosatsia niin onko se tosiaan niin että nuo kaikki 4 suutinta on kytketty rinnakkain ja poksi ohjaa periaatteessa niitä kaikkia samallalailla ja samaan aikaan? eli yks johto on haarotettu kaikkiin 4-suuttimeen?
ja onkos senyt sitte LE- vai L-jetronikki joka näis asustaa?
Ooppelijanne kirjoitti:Milläs pulttijaolla mahtaa cupran satulat olla?
Mitenkäs nuo muuten istuu paikalleen omegan levyn kanssa?
Pitääkö sitä ostaa sorvi...
ei sorvi riitä tarvii jo jyrsiäkin eli Brembot on yleensä päätykiinnitteiset ja tarvivat siis adapterin