juu tuli semmoinen.1-8 vihreä
heti piti purkaa ja madaltaa
vanteet menee vaihtoon
muuten siisti malli sopii hyvin vitriini muiden
noin 60kpl opel kokoelmiin
manta gte norew
Mulla on myös tuo okra, aikas surkea laatuinen.
Peili ja ovenkahva tippu jo paketista otettaessa, vänkärin taka kyljessä hopeinen maalitahra (suht iso, joka tullut ilmeisesti pyöränkaaren listaa maalatessa).
Automodels vastasi reklamaatiooni vähätellen, eikä aikomustakaan vaihtaa priimaan.
No eipä tarvii tilata sieltä enään KOSKAAN!!
Peili ja ovenkahva tippu jo paketista otettaessa, vänkärin taka kyljessä hopeinen maalitahra (suht iso, joka tullut ilmeisesti pyöränkaaren listaa maalatessa).
Automodels vastasi reklamaatiooni vähätellen, eikä aikomustakaan vaihtaa priimaan.
No eipä tarvii tilata sieltä enään KOSKAAN!!
Opel GT 1900 "Steinmetz" 1970
manta
ei kommentti edeliseenGulf69 kirjoitti:Mulla on myös tuo okra, aikas surkea laatuinen.
Peili ja ovenkahva tippu jo paketista otettaessa, vänkärin taka kyljessä hopeinen maalitahra (suht iso, joka tullut ilmeisesti pyöränkaaren listaa maalatessa).
Automodels vastasi reklamaatiooni vähätellen, eikä aikomustakaan vaihtaa priimaan.
No eipä tarvii tilata sieltä enään KOSKAAN!!
helppo madaltaa. vanteet lähtee pienellä ruuvarilla kampee varovasti
vanteet löytyy vanhaa varastoo kun on harrastanut 35vuotta noitaa pienoismalleja
manta
Lyhyt kannanotto Automodels- reklamaatioon.
Kyseisessä tapauksessa tapahtui erittäin valitettava väärinkäsitys, mutta asia on asianomistajan kanssa jo käyty läpi ja vahinko hyvitetty.
Korostaisin kuitenkin vielä sitä, että mikäli asiakas ei koe saaneensa maksamalleen rahalle riittävää vastinetta, olisi hyvä että hän siinä tapauksessa reilusti esittäisi toiveensa mahdollisesta hyvityksestä myyjälle. Myyjän kun on melko vaikea suhtautua reklamaatioon oikein, mikäli selkeää toivetta ei ole esitetty.
Haluan myös vielä esittää julkisen anteeksipyynnön tapahtuneesta, siltikin vaikka anteeksi on jo henkilökohtaisesti pyydetty ja käsittääkseni myös saatu.
Kauppaa toivottavasti tehdään myös jatkossa, sillä Automodels haluaa ennen kaikkea saada asiakkaansa tyytyväisiksi - niin ostettuun tuotteeseen, kuin myös saatuun palveluun.
Tuotteen laatuun ei pysty vaikuttamaan paljoakaan, mutta annettuun palveluun kylläkin.
Ystävällisesti ja pahoitellen,
Markku Raski
Automodels
Kyseisessä tapauksessa tapahtui erittäin valitettava väärinkäsitys, mutta asia on asianomistajan kanssa jo käyty läpi ja vahinko hyvitetty.
Korostaisin kuitenkin vielä sitä, että mikäli asiakas ei koe saaneensa maksamalleen rahalle riittävää vastinetta, olisi hyvä että hän siinä tapauksessa reilusti esittäisi toiveensa mahdollisesta hyvityksestä myyjälle. Myyjän kun on melko vaikea suhtautua reklamaatioon oikein, mikäli selkeää toivetta ei ole esitetty.
Haluan myös vielä esittää julkisen anteeksipyynnön tapahtuneesta, siltikin vaikka anteeksi on jo henkilökohtaisesti pyydetty ja käsittääkseni myös saatu.
Kauppaa toivottavasti tehdään myös jatkossa, sillä Automodels haluaa ennen kaikkea saada asiakkaansa tyytyväisiksi - niin ostettuun tuotteeseen, kuin myös saatuun palveluun.
Tuotteen laatuun ei pysty vaikuttamaan paljoakaan, mutta annettuun palveluun kylläkin.
Ystävällisesti ja pahoitellen,
Markku Raski
Automodels