Viriosien (putkisto, filtteri...) todellinen hyöty?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Tombracer
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 141
Liittynyt: 08 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Haapajärvi

Viesti Kirjoittaja Tombracer »

Tällaista tuli vastaan tuolla http://www.carlton24v.co.uk/m15.htm sivulla (ihan siellä alalaidassa):

"...
the input from the air-flow meter is disregarded during WOT acceleration. The ECU also goes into open loop in such situations so there is no oxygen sensor input. Therefore the ECU has no way of knowing about any nice straight through exhaust you have fitted to improve the air-flow, or nice performance air-filters...not to mention expensive gas-flowed cylinder head.
"

Eli täyskaasulla (kun sitä poweria todellakin tarvittaisiin) ainakaan Motronicci ei ilman uudelleenohjelmointia hirveästi hyödy paremmin virtaavasta filtteristä, putkistosta ja kannesta?
Miksi ostaa hyvää ja halpaa, kun voi ostaa huonoa ja kallista?
Vastaa Viestiin