Kadett D HB & Caravan LET *Farkun uudelleen rakennus s.20->*

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Avatar
jeffgordon
'Senator'
'Senator'
Viestit: 396
Liittynyt: 13 Joulu 2004, 02:00
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja jeffgordon »

JJ kirjoitti:astran kojelauta olisi sopinut tuon kokoluokan autoon paremmin.
Mun mielestä Astran koelauta on rumempi. Eikä tuota vielä kumpaankaan ole asennettu, kunhan kokeiltiin ihan mielenkiinnosta että kuinka lähellä se sinne olisi kun tollanen sattu purku Vectrasta jäämään. Näillä näkymin tulee joku päivä farkkuun muun päivityksen ohella
Kadett D Caravan 16v Turbo
Kadett D Caravan 20XE
Kadett D Caravan Berlina Voyage 1.6S
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
Avatar
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7293
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

no rumempi ja rumempi. Eri kokoluokan auto tuo vectra jokatapauksessa on. Sehän olisi sama ku laittais b-omegan kojelaudan a-corsaan tai toisinpäin.
-Janne

Corsa E OPC PP 2018
Avatar
jeffgordon
'Senator'
'Senator'
Viestit: 396
Liittynyt: 13 Joulu 2004, 02:00
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja jeffgordon »

JJ kirjoitti:no rumempi ja rumempi. Eri kokoluokan auto tuo vectra jokatapauksessa on. Sehän olisi sama ku laittais b-omegan kojelaudan a-corsaan tai toisinpäin.
:D Mielipiteitä nuokin. Jokainen tehköön miten tykkää. Tällaiset pelimerkit nyt sattu valmiina taskussa olemaan ja niillä mennään
Kadett D Caravan 16v Turbo
Kadett D Caravan 20XE
Kadett D Caravan Berlina Voyage 1.6S
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

JJ kirjoitti:no rumempi ja rumempi. Eri kokoluokan auto tuo vectra jokatapauksessa on. Sehän olisi sama ku laittais b-omegan kojelaudan a-corsaan tai toisinpäin.
mitä hiton väliä sillä on minkä kokoluokan autosta niitä sotkee keskenään jos vaan näyttää hyvälle :roll: . kokohan muuttuu väkisin koska tuotakin on kavennettava että saa edes ovet kiinni joten sen jälkeenhän se on tuon kokoluokan autosta.
Todennäköisesti väärässä.
Avatar
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7293
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

omega16T kirjoitti:mitä hiton väliä sillä on minkä kokoluokan autosta niitä sotkee keskenään jos vaan näyttää hyvälle :roll: . kokohan muuttuu väkisin koska tuotakin on kavennettava että saa edes ovet kiinni joten sen jälkeenhän se on tuon kokoluokan autosta.
Sama kai tuo mulle on mitä mieltä sä olet, tuo oli vain MINUN mielipide. Laittakoon jokainen autoonsa vaikka lentokoneen ohjaustaulun jos se tuntuu hyvälle. Kumma ku sitä ollaan heti napisemassa vastaan jos joku laittaa eriävän mielipiteen.
-Janne

Corsa E OPC PP 2018
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

JJ kirjoitti:
Kumma ku sitä ollaan heti napisemassa vastaan jos joku laittaa eriävän mielipiteen.
kuka tässä taas napisee?
Todennäköisesti väärässä.
Avatar
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 8699
Liittynyt: 16 Joulu 2005, 12:30
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja telwin »

:arque:
gse70
OCF Member 2023
OCF Member 2023
Viestit: 633
Liittynyt: 22 Syys 2006, 19:08
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja gse70 »

No johan nyt on perhana, kun D-Kadetteihinkin aletaan tunkemaan LET-patoja! :o :o :o Aina on mielessä pyörinyt, että LETit on sopivia joihinkin isoihin rotjaleisiin, kuten Calibra/Commodore/Vectra.

Mitä lootaa oot tuuminu sinne koneen jatkoks?
Avatar
jeffgordon
'Senator'
'Senator'
Viestit: 396
Liittynyt: 13 Joulu 2004, 02:00
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja jeffgordon »

gse70 kirjoitti:No johan nyt on perhana, kun D-Kadetteihinkin aletaan tunkemaan LET-patoja! :o :o :o Aina on mielessä pyörinyt, että LETit on sopivia joihinkin isoihin rotjaleisiin, kuten Calibra/Commodore/Vectra.

Mitä lootaa oot tuuminu sinne koneen jatkoks?
Saa tuo F20 ainakin vielä toistaseks yrittää kestää mukana. F28:t on kuitenkin suht arvokkaita. Nelikkohan tästä mahd. vielä jokupäivä tulee jos luvat saadaan kuntoon. Mutta se joskus tulevaisuudessa
Kadett D Caravan 16v Turbo
Kadett D Caravan 20XE
Kadett D Caravan Berlina Voyage 1.6S
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
gse70
OCF Member 2023
OCF Member 2023
Viestit: 633
Liittynyt: 22 Syys 2006, 19:08
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja gse70 »

jeffgordon kirjoitti:Nelikkohan tästä mahd. vielä jokupäivä tulee jos luvat saadaan kuntoon. Mutta se joskus tulevaisuudessa
Heh, jotenkin jo aavistelin tuota nelikko perversiota ahdetussa D-Kadetissa, mutta aattelin jättää kommentoimatta. :D
albertto
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 64
Liittynyt: 05 Syys 2005, 23:24
Paikkakunta: kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja albertto »

mikäs moottorin ohjaus sulla on käytössä??
Avatar
jeffgordon
'Senator'
'Senator'
Viestit: 396
Liittynyt: 13 Joulu 2004, 02:00
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja jeffgordon »

albertto kirjoitti:mikäs moottorin ohjaus sulla on käytössä??
Ei ole vielä suunniteltu niin pitkälle, mutta tod. näk. tullaan aloittamaan vakio LETin ohjauksella, jolla todetaan perusmoottori toimivaksi. Sitten joku ohjelmoitava. Mutta suunnitelmat elää koko ajan..
Kadett D Caravan 16v Turbo
Kadett D Caravan 20XE
Kadett D Caravan Berlina Voyage 1.6S
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
albertto
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 64
Liittynyt: 05 Syys 2005, 23:24
Paikkakunta: kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja albertto »

siis häh oot siis ottanu vakio ruiskulla "(1,1bar) irtosi 238hp/325Nm"???????????????

oliko kansi vakio, kun nuo tehot kävit penkittämässä?
Avatar
jeffgordon
'Senator'
'Senator'
Viestit: 396
Liittynyt: 13 Joulu 2004, 02:00
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja jeffgordon »

albertto kirjoitti:siis häh oot siis ottanu vakio ruiskulla "(1,1bar) irtosi 238hp/325Nm"???????????????

oliko kansi vakio, kun nuo tehot kävit penkittämässä?
Kone oli täysin vakio kun nuo käytiin ottamassa, ainoastaan tuon penkityksen jälkeen piti kansipahvi vaihtaa. :D Mutta siis vakio alakerta, vakio yläkerta, vakio moottorinohjaus... Kertova bensanpaineen säädin, parempi pumppu, 360cc suuttimet, turbo kylkeen, siinä oikeestaan kaikki muutokset. Ja voin sanoa että on kyllä saanut SIKAA, eikä vielä ainakaan hajonnut! Oisko jotain vajaa 2000km ajettu noilla paineilla. Mutta uuteen mottiin tulossa siis aluksi LETin vakio ruuta ja sytkä, onhan sekin jo kappaleen parempi.

Mitehän hyvin esim. Karala saa tuon vakioboksin ohjelmoitua, jos palikkoina esim. 900cc suuttimet, 4bar mappi yms. ja 2bar painetta?
Kadett D Caravan 16v Turbo
Kadett D Caravan 20XE
Kadett D Caravan Berlina Voyage 1.6S
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
Avatar
S.Eskman
OCF Staff
OCF Staff
Viestit: 553
Liittynyt: 12 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Tervakoski
Jäsennumero: 0385

Viesti Kirjoittaja S.Eskman »

Tässä olisi malliksi Ruotsissa tekeillä oleva nelikko Turbo D-Kadetti, very nice!
Corsa a 1.8 16v -90 "Corsikka" , Kadett d GTE -84 "Irmscher",Vivaro a 2.0 cdti -10,
Sisu/Kiitokori asuntobussi -73 "SisuPussi"
Vastaa Viestiin