Ascona B(mw) ”sport”
nonii vähä täyskaasulla röpöttelee vieläki...
kyllä oli hymyperseessä ku pääs testaileen... 0.3bar ahtoja mut suttaili kyl kivasti kun liukasta
noh jos nostais bensanpaineita ja ostas kaverilta suuttimet nostas puoleen baariin ahdot näin alkuun!
kyllä tästä pitää viel romut ampuu kartanolle
kyllä oli hymyperseessä ku pääs testaileen... 0.3bar ahtoja mut suttaili kyl kivasti kun liukasta
noh jos nostais bensanpaineita ja ostas kaverilta suuttimet nostas puoleen baariin ahdot näin alkuun!
kyllä tästä pitää viel romut ampuu kartanolle
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
ootko kattonut,ettei ilmamäärämittarin piirturi mene täyskaasulla asteikon yli...?joskus omassa mosassa teki samaa oiretta ja siinä juurikin tuo vika...iHenkkaZ kirjoitti:nonii vähä täyskaasulla röpöttelee vieläki...
kyllä oli hymyperseessä ku pääs testaileen... 0.3bar ahtoja mut suttaili kyl kivasti kun liukasta
noh jos nostais bensanpaineita ja ostas kaverilta suuttimet nostas puoleen baariin ahdot näin alkuun!
kyllä tästä pitää viel romut ampuu kartanolle
sen voi joko säätää hieman alemmas tai jos sen jälkeen aiheuttaa muuta häiriötä,niin rajoita se vaikka pultilla...
nyt rupes pelaan... ahtoja 0.8bar suhahtaa jo kivasti jos laskis tonne 0.5 nii vois pysyy nipussa kun vakio suuttimetki viel paikallaan
putkea rupesin tekeen eli 2,5" tulee yhdellä vaimentimella
on se vaan hauska peli
putkea rupesin tekeen eli 2,5" tulee yhdellä vaimentimella
on se vaan hauska peli
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
ruiskunlämpötilan anturin nasta oli painunu liittimen sisään eli ei saanu kontaktia. tulppia oon tuos vaihdellu vieläki jotain hämminkiä on ku tahtoo käydä kolmella välillä... eilen ei ollu mitää taas tänää vähä röpötteli välil kun lämpenee nii pelaa paremmin.omega16T kirjoitti:Milläs sait ongelman poistumaan?iHenkkaZ kirjoitti:nyt rupes pelaan... ahtoja 0.8bar suhahtaa jo kivasti jos laskis tonne 0.5 nii vois pysyy nipussa kun vakio suuttimetki viel paikallaan
putkea rupesin tekeen eli 2,5" tulee yhdellä vaimentimella
on se vaan hauska peli
minkälaisia tulppia nuissa ootta käyttäny? pitäs hommata semmonen laturi et saa alipaineen tuohon jarrutehostimelle.
ja omegan isot levyt ja satulat eteen hakusella
jotaki taas krapulassa tehty...
putki olis heppailtu läjään... vielä pitäs hukkiksen putki tehdä loppuun on muuten viimesen päälle tiukkasovitteinen toi alkupätkä. kaverilta ostin fk:n rosteri vaimentimen tosin ei oikeen natsaa tommoseen vanhaan autoon pitäs joku tommonen normi 3" pyöreellä päällä oleva vaimennin laittaa. pitää ottaa melkeen kuva tuosta alkuputkesta
ilmamäärämittarille tein uuden putken nii saa jopa konepellin paikalleen
herätti eilen kivasti hilpeyttä metrin pakoputkella ja ilmankonepeltii ku kävin kurvaileen ja dumppi oli löysällä
venakoppa vuotaa öljyä aika reilusti pitäs tiivistää kunnolla tai sit isonnan huohotus reikää tuosta alukopasta
kyllä tästä vielä hyvä tulee jos alakerta kestää tosin niitähän löytyy
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW