Ascona B(mw) ”sport”

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Avatar
Ville
OCF Sprinttikunkku 2010
OCF Sprinttikunkku 2010
Viestit: 4371
Liittynyt: 01 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Ville »

Nonni. Sulla palaa kuiteski hihat, myy mulle halvalla koko Ascona :lol: :lol: :lol:
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

Ville kirjoitti:Nonni. Sulla palaa kuiteski hihat, myy mulle halvalla koko Ascona :lol: :lol: :lol:
heh, tekniikan voin myydä jollekki... ei taida palaa enää muutaku takarenkaat ja männät ;)

ahdettua 16v moottoria ootellessa :)
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

nonii vähä täyskaasulla röpöttelee vieläki...

kyllä oli hymyperseessä ku pääs testaileen... 0.3bar ahtoja mut suttaili kyl kivasti kun liukasta 8)

noh jos nostais bensanpaineita ja ostas kaverilta suuttimet nostas puoleen baariin ahdot näin alkuun!

kyllä tästä pitää viel romut ampuu kartanolle :lollis:
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

voisikohan tuo dumppi aiheuttaa sitä rötäämistä?
Todennäköisesti väärässä.
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15816
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Ilmamäärämittari ja dumppi on huono yhdistelmä...
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

Juho M-P kirjoitti:Ilmamäärämittari ja dumppi on huono yhdistelmä...
pitääpä huomenna testata ja ruuvata dumppi kiinni.

mites toi jarrutehostimen alipaine miten nuita on laitettu?
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Avatar
Spikey
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1392
Liittynyt: 28 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Tku/Yk/Lieto

Viesti Kirjoittaja Spikey »

oletkos koskenut tuohon määrämittarin jouseen?
pitää kiristää hieman ahtimen kanssa.
ja paljonko on bensan painetta?

Tehostimen pletku normaalisti kiinni, kunhan siinä on se venttiili kunnossa.
yleensä sitä tulee jarruteltua ilman että kahva on auki...polttoleikit sitten erikseen.
Kuva
URRI
'Agila'
Viestit: 6
Liittynyt: 10 Elo 2007, 19:38

Viesti Kirjoittaja URRI »

iHenkkaZ kirjoitti:nonii vähä täyskaasulla röpöttelee vieläki...

kyllä oli hymyperseessä ku pääs testaileen... 0.3bar ahtoja mut suttaili kyl kivasti kun liukasta 8)

noh jos nostais bensanpaineita ja ostas kaverilta suuttimet nostas puoleen baariin ahdot näin alkuun!

kyllä tästä pitää viel romut ampuu kartanolle :lollis:
ootko kattonut,ettei ilmamäärämittarin piirturi mene täyskaasulla asteikon yli...?joskus omassa mosassa teki samaa oiretta ja siinä juurikin tuo vika...

sen voi joko säätää hieman alemmas tai jos sen jälkeen aiheuttaa muuta häiriötä,niin rajoita se vaikka pultilla...
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

nyt rupes pelaan... ahtoja 0.8bar suhahtaa jo kivasti jos laskis tonne 0.5 nii vois pysyy nipussa kun vakio suuttimetki viel paikallaan :lol:

putkea rupesin tekeen eli 2,5" tulee yhdellä vaimentimella

on se vaan hauska peli 8)
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

iHenkkaZ kirjoitti:nyt rupes pelaan... ahtoja 0.8bar suhahtaa jo kivasti jos laskis tonne 0.5 nii vois pysyy nipussa kun vakio suuttimetki viel paikallaan :lol:

putkea rupesin tekeen eli 2,5" tulee yhdellä vaimentimella

on se vaan hauska peli 8)
Milläs sait ongelman poistumaan?
Todennäköisesti väärässä.
MEga3
'Senator'
'Senator'
Viestit: 594
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 19:32
Paikkakunta: Halsua

Viesti Kirjoittaja MEga3 »

HYVÄ HYVÄ :) onnittelut täältäpäin :peukku:
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
kumimuumi
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 3519
Liittynyt: 01 Maalis 2002, 02:00
Paikkakunta: Keskellä Uuttamaata

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Hyvä että rokkaa -(z)-
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

omega16T kirjoitti:
iHenkkaZ kirjoitti:nyt rupes pelaan... ahtoja 0.8bar suhahtaa jo kivasti jos laskis tonne 0.5 nii vois pysyy nipussa kun vakio suuttimetki viel paikallaan :lol:

putkea rupesin tekeen eli 2,5" tulee yhdellä vaimentimella

on se vaan hauska peli 8)
Milläs sait ongelman poistumaan?
ruiskunlämpötilan anturin nasta oli painunu liittimen sisään eli ei saanu kontaktia. tulppia oon tuos vaihdellu vieläki jotain hämminkiä on ku tahtoo käydä kolmella välillä... eilen ei ollu mitää taas tänää vähä röpötteli välil kun lämpenee nii pelaa paremmin.

minkälaisia tulppia nuissa ootta käyttäny? pitäs hommata semmonen laturi et saa alipaineen tuohon jarrutehostimelle.

ja omegan isot levyt ja satulat eteen hakusella ;)


jotaki taas krapulassa tehty...
putki olis heppailtu läjään... vielä pitäs hukkiksen putki tehdä loppuun on muuten viimesen päälle tiukkasovitteinen toi alkupätkä. kaverilta ostin fk:n rosteri vaimentimen tosin ei oikeen natsaa tommoseen vanhaan autoon pitäs joku tommonen normi 3" pyöreellä päällä oleva vaimennin laittaa. pitää ottaa melkeen kuva tuosta alkuputkesta :lol:
ilmamäärämittarille tein uuden putken nii saa jopa konepellin paikalleen

herätti eilen kivasti hilpeyttä metrin pakoputkella ja ilmankonepeltii ku kävin kurvaileen ja dumppi oli löysällä :)

venakoppa vuotaa öljyä aika reilusti pitäs tiivistää kunnolla tai sit isonnan huohotus reikää tuosta alukopasta

kyllä tästä vielä hyvä tulee jos alakerta kestää tosin niitähän löytyy :lol:
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
janne81
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 37
Liittynyt: 27 Tammi 2007, 17:52

Viesti Kirjoittaja janne81 »

iHenkkaZ kirjoitti:
omega16T kirjoitti:
iHenkkaZ kirjoitti: ? pitäs hommata semmonen laturi et saa alipaineen tuohon jarrutehostimelle.
Laita se takaiskuventtiili siihen tehostimen letkuun niin ei tarvitse laturia hommata. :roll:
Avatar
RV
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1193
Liittynyt: 08 Elo 2005, 23:15
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja RV »

Tai sit laitat jostain dieselistä alipaine pumpun siihen.
Honda Civic 1,6 vtec -01
Mercedes-Benz W210 -01
Vastaa Viestiin