Ascona B(mw) ”sport”

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Avatar
Ville
OCF Sprinttikunkku 2010
OCF Sprinttikunkku 2010
Viestit: 4371
Liittynyt: 01 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Ville »

Ei oo todellista :D Sullahan ahistaa välillä jopa enemmän ku mulla :lol: :lol: Hyvä siitä tulee 8)
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

iHenkkaZ kirjoitti: rupesin kokeileen nii lähti vauhtipyörästä startin kehä irti!
kannattaa varmaan purkaa vähän muutakin irti kuin laatikko...ton täytyy liittyä jotenkin siihen ettei kone pyöri kunnolla.
Todennäköisesti väärässä.
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

omega16T kirjoitti:
iHenkkaZ kirjoitti: rupesin kokeileen nii lähti vauhtipyörästä startin kehä irti!
kannattaa varmaan purkaa vähän muutakin irti kuin laatikko...ton täytyy liittyä jotenkin siihen ettei kone pyöri kunnolla.
avaimella kone pyörii ja ajoin tolla toissapäivänä ja pelas ok... ihmetyttää kyllä en oo kuulu et kellää olis irronnu toi... tosiaan startti ei oo kunnolla pyörittäny eli oisko toi kehä voinu jarruttaa tuossa?!

vauhtipyörä on isommalla kytkimellä ainaki ku toi vanha 1.9s ja reilusti sorvattu ja tasapainotettu

kone ei huohota ylimääräsia, sytkä pitäs olla oikein ku kävi ja alakerta on oikeen kasattu, kanteen en oo koskenu sen vois kyl kattoo :lol:
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Avatar
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 8699
Liittynyt: 16 Joulu 2005, 12:30
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja telwin »

Voihan se hammaskehä olla pyöriny siinä vauhtipyörässä sutia,niin ei kone ole sitten pyörinyt kunnolla.
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

iHenkkaZ kirjoitti:
omega16T kirjoitti:
iHenkkaZ kirjoitti: rupesin kokeileen nii lähti vauhtipyörästä startin kehä irti!
kannattaa varmaan purkaa vähän muutakin irti kuin laatikko...ton täytyy liittyä jotenkin siihen ettei kone pyöri kunnolla.
avaimella kone pyörii ja ajoin tolla toissapäivänä ja pelas ok... ihmetyttää kyllä en oo kuulu et kellää olis irronnu toi... tosiaan startti ei oo kunnolla pyörittäny eli oisko toi kehä voinu jarruttaa tuossa?!

vauhtipyörä on isommalla kytkimellä ainaki ku toi vanha 1.9s ja reilusti sorvattu ja tasapainotettu

kone ei huohota ylimääräsia, sytkä pitäs olla oikein ku kävi ja alakerta on oikeen kasattu, kanteen en oo koskenu sen vois kyl kattoo :lol:
oliskohan se startti sit koittanut pyörittää enemmän sitä kehää kuin vauhtipyörää :roll: ja siitä siis johtua tuo nihkeesti pyöriminen :o :what:
Todennäköisesti väärässä.
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

tohtiskohan sitä hepata kii? pitäskai sen pysyy ihan normaalistikki. vittu kaikkee sitä sattuuki meikäläiselle
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15816
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Oon nähny muutaman erittäin kevennetyn CIH vauhtipyörän, joihin oli hepattu hammaskehä kiinni...
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

Juho M-P kirjoitti:Oon nähny muutaman erittäin kevennetyn CIH vauhtipyörän, joihin oli hepattu hammaskehä kiinni...
puoliska viikon takaa kuva vähä kesken...
Kuva

kone ja laatikko taas paikallaan, oottako muuten mihin vetäneet ton jarrutehostimen letkun näissä painevehkeissä :lol:

vauhtipyörään hepattiin toi hammaskehä kii luokkahitsarin toimesta puikolla töis :lol:

myös ilmamäärämittarin piirilevyä siirrettiin saa nähdä pelaako nyt?!

jos täs isänpäiväks sais toimiin nii olis kiva :)
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

koneläjässä mut ei yritä käyntiin... kipinää saa ja poksutti tallissa mut vetämällä ei yrittänykkään :evil:
en tiiä oisko sit boxi hajonnu tos itekseen mistäs tuostakaan tietää!!!!!!!!!!!!!!!!!!

melko henkimaailman vehje toiki ruisku!

kumma homma et itekseen hajoo vehkeet eli normituuri jatkuu

pyörii muuten paremmin startilla nytte kun kunnon maadotukset ja kehäkiinni...

pitää varmaa työkaveri kutsuu käymää ja ottaa toinen ruuta mukaan ensviikolla tai sitte ostan osat kaasareihin!

vittu että taas vituttaa no onnex illalla viinaa.com
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15816
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Laita syttyjohdot 180astetta eri kohtaan...
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

Juho M-P kirjoitti:Laita syttyjohdot 180astetta eri kohtaan...
syttyjohdot pitäs kyl olla ihan oikeen pyörijää pyörittelin mut ei lähde käyntii.. jos huomena kattos krapuloissaan, ainoita päiviä millon oikeesti saanu jotain aikaseksi.... :lol:

jos jollaki olis lähialueelta (c)20xe tekniikka nii kiinnostas... :wink:
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

nonii elikkäs vaihtoin ruiskuntermarin kotelon ja vaihdeltiin yks tulppa ja tulpanjohtoja parempiin!

saatiin käymään normaalisti kaasuttelinki pihalla, noh vaihdettii sit takas kaasarin termarin kotelo nii käy kahdella enimmäkseen?! missähän lienee vika, ilmeisesti joku johtopoikki johtosarjassa, laitoin anturit kii tohon ruiskuntermarin koteloon mut ei kummennu! muutaman kerran sain toimiin neljällä ku värkättiin johdoilla virtaa sai suuttimet ja kipinää mut ei vaan toimi

sitte semmonen et tuossa on kolme liitintä tuohon ruiskuntermarin koteloon eli mitenhän noi tulee ku on kaks 3 samanlaista liitintä ja kahdessa on ruskeenpunaset ja valkoset johdot, sitte yks on missä on kaks valkosta?!

pitäs varmaa ruveta kattoon boxilta noi johdot, ei vaan nappais pätkääkään.

jos vaihtas kaasarit takas vittu! tai ostas toimivan ruiskun joltain!

vittu että vituttaa kokopaska jo!
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
allu1
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 177
Liittynyt: 04 Huhti 2006, 20:49
Paikkakunta: järvenpää

Viesti Kirjoittaja allu1 »

jos liittimet väärinpäin niin tekee lämmettyään juuri sitä ettei käy enään kunnolla kaikilla muut oikein olis näin: ruskea pistoke siihen lämpöaika kytkimeen joka on se isompi/paksumpi anturi. musta pistoke lisäilma luistiin ja valkoinen siihen lämpötila-anturiin.siis jos johtosarjassa on vielä alkuperäisen väriset anturit... löytyis toimiva ruisku mutta johtoja pitäis vähän parsia paremmiksi... jos kiinnostaa soita 0400531992
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

dodii... pääsin jo vähä testaan, ahtoja ei tosin ollu! mutta on se vaan lukkoperällinen takaveto kiva.

jos huomenna vaihtas laatikkoon öljyt ja askartelis vähä pakoputkee 8)
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Hyvä hyvä, pientä valoa siis jo näkyvissä synkkyyteen :D
Todennäköisesti väärässä.
Vastaa Viestiin