Kannattaa koneen maadotukset kattoo tai tulee äkkiä palanut kytkinvaijeri
pyörii käsin ja jako on kohdallaan, maadotuksen tein 35:lla kaapelilla, kokeilin myös isomalla virtakaapelilla ja toisella startilla...
ei vaan jaksa pyörittää nii lujaa et olis mahdollisuuksia käynnistyä! kaapeleilla ja toisella autolla käynnissä ollessa on yritetty mut ei! vetämällä vois saada mut ei vaikuta tähän käynnistys ongelmaan!
huomenna kaverilta laturi ja pikavirtaa! rupee menee hermo mut onnex on viinaa viel kaapissa jos huomenna tirpasis kännit ja lähtis naisiin tana!
Osta multa C30Se alennusvaihteellinen startti niin luulis jaksavan
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
tuli sitte otettuu kaasarit pois (pitää ostaa "tiivisteet" hukkuu kone bensaan) ja rupesin ruiskuu laittaa jos talven ajelis sil kun ei nuita paineitakaan sillee tarvii..
mut uupuu sit tyhjäkäynti moottori tana vittu ja muka olis pitäny täydellinen olla!!! onnex työkaverilla sattuu oleen jos sen mantasta jemmais tai jotai...
harmi ku olis saanu kokeilla käyntiin tuota rotteloa
sit ruiskun termarin koteloa joutuu vissiin hitsaileen ku tulee yks vesiletku taas melkee kii pakosarjaan jos tulppais sen?!
kaasuvaijeri yllättäen lyhyt eli semmonen pitäs tehdä...
ei oikeen oo putkeen menny mikää missään asiassa reiluun kuukauteen meikäläisellä!!
vittu menee muutama sarja kumeja ku ton saan kulkeen!!!!!!!!!!!!!!!
Laita nyt ens alkuun uus paluulinjakin. Sen olis hyvä olla ainakin 1,5 x menolinja. Voi olla yks syy tulvimiseen. Toinen voi olla vuotavat neulaventtiilit ja kolmas syy liian korkeat bensapinnat.
omega16T kirjoitti:Laita nyt ens alkuun uus paluulinjakin. Sen olis hyvä olla ainakin 1,5 x menolinja. Voi olla yks syy tulvimiseen. Toinen voi olla vuotavat neulaventtiilit ja kolmas syy liian korkeat bensapinnat.
neulaventtiileitä epäilen, joo pitäs varmaa toi paluuki tehdä uus ei toi orgis putki kovin isoo oo voi seki kyl tehdä juu
kyllä noi kaasarit tulee takas ku saa hommat kuntoon, kaverit on houkutellu megasquirttiin mut itellä ei oo motivaatiota ruveta tekee
omega16T kirjoitti:Jep, liika ennakko tekee just ton ettei jaksa pyöriä kunnolla.
joo pitää kattoo ku saa motivaatiota, iltavuoro viikko taas, yks purkuvectra pihalla ja eihän tuos ruiskus mitää tyhjäkäyntimoottoreita oo mitä lie taas sekoilen
mitenhän letkut menee tuohon termostaattikoteloon on nii pirusti noita paikkoja
ja olisko jollai kytkentä ohjetta tohon le jettiin väreil
Ainahan näitten kans tahtoo vastustaa. Varsinki sillon jos aluksi näyttää siltä että eessä pitäs olla ihan helppo projekti. Eiköhän siitä saa sitte kunnolla lääkettä vitutukseen kun tää sitte vihdoin ja viimein liikkuu. Eihän vielä oo luntakaan että vois kunnolla takavedolla suditella, joten ei kannata vaipua epätoivoon.
Astvec kirjoitti:Ainahan näitten kans tahtoo vastustaa. Varsinki sillon jos aluksi näyttää siltä että eessä pitäs olla ihan helppo projekti. Eiköhän siitä saa sitte kunnolla lääkettä vitutukseen kun tää sitte vihdoin ja viimein liikkuu. Eihän vielä oo luntakaan että vois kunnolla takavedolla suditella, joten ei kannata vaipua epätoivoon.
kyllä tuota on tullu viron viinoilla lääkittyä heh
se ois tarkotus että ei kerkee tulla lunta olis muutamat kumit käryytettävänä
nonii.. kaverin kans laitettii eilen vedet sisälle nii ei käy enää ku tyhjäkäyntiä, heti jos kaasuttaa nii röpöttää
noh tänää sit koitin katella imuvuotoja ja aukasin ilmamäärämittarin ja rupesin kokeileen nii lähti vauhtipyörästä startin kehä irti! kyllä on taas mahtavaa tuuria!!!!!!!!!!!
eli ei muutaku kone ja loota taas irti! olis ny tallin lattialla ku jaksas laittaa kehän takas ja keulille...
työkaverilta tulee "uus" ilmamäärämittari jos sillä kokeilis viikonloppuna...