Elikkäsh mitäs tuolle nyt pitäis tehä kun pätkii kun laittaa kaasupolkimen lattiaan ihan kun olis jotkut rajottimet? Ei se nyt niin haittaa, mutta olis kiva jos olis nuo maksimitehotkin kuitenkin tarvittaessa käytössä..
Kone on siis 1.6SV, kaasarikone.3
EDIT: Ja kysytään nyt sitten kaikki mitä mieleen tulee
Eli onko kuinka tuskanen homma muuttaa tuo 5-vaihteiseksi, mitä tarvitsee tehdä? Sitten lähen varmaan piristämään tuota jos en vaihda sitä asconaan, niin kannattaako laittaa tuplat vai 1-pisteruitta? Mitä muita kivoja ja suht edullisia piristyskeinoja suosittelette?
<font size=-1>[ This Message was edited by: TM on 2003-03-11 16:25 ]</font>
Kadetista vielä..
Älä ainakaan 1-pisteruuttaa jos piristää haluat.Tuo em.härveli toimii tehojen kuristamiseen paremmin:).On 2003-03-11 16:21, TM wrote:
Kone on siis 1.6SV, kaasarikone.3
Sitten lähen varmaan piristämään tuota jos en vaihda sitä asconaan, niin kannattaako laittaa tuplat vai 1-pisteruitta?
Tuplat tai Irmscherin nelipisteruutta...
1,8 litraisen koneen ruisku ei sovi tuohon 16sv:hen, jos haluaa nelipisteruiskun niin Irmscherin ruisku on vaihtoehto. Yksipisteruiskukin toimii tuossa koneessa oiekin hyvin, ja tuskin ainakaan vähentää tehoja kaasuttimeen verrattuna. Taloudellisuus ja käyttöominaisuudet todennäköisesti paranevat samalla, eli ihan käytännöllinen vaihtoehto sekin. Kokonaisia ruiskupaketteja saa toisinaan varsin edullisestikin.
Tuo yksipisteruisku ei ole "sähköinen kaasutin", vaan ihan täysiverinen ruisku. Toiminta ei muistuta kaasutinta mitenkään, ainoastaan siinä on yhtäläisyys kaasuttimeen että se toimii keskitetysti kuten useimmat kaasuttimet. On olemassa myös oikeita sähköisesti ohjattuja kaasuttimia.
Tuo yksipisteruisku ei ole "sähköinen kaasutin", vaan ihan täysiverinen ruisku. Toiminta ei muistuta kaasutinta mitenkään, ainoastaan siinä on yhtäläisyys kaasuttimeen että se toimii keskitetysti kuten useimmat kaasuttimet. On olemassa myös oikeita sähköisesti ohjattuja kaasuttimia.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Kiitos asiallisista vastauksista! Mitähän irmelin monipisteruutta kustantaisi?
Ja sitten jos tohon joku osais vastata:
"Elikkäsh mitäs tuolle nyt pitäis tehä kun pätkii kun laittaa kaasupolkimen lattiaan ihan kun olis jotkut rajottimet? Ei se nyt niin haittaa, mutta olis kiva jos olis nuo maksimitehotkin kuitenkin tarvittaessa käytössä.."
Ja sitten jos tohon joku osais vastata:
"Elikkäsh mitäs tuolle nyt pitäis tehä kun pätkii kun laittaa kaasupolkimen lattiaan ihan kun olis jotkut rajottimet? Ei se nyt niin haittaa, mutta olis kiva jos olis nuo maksimitehotkin kuitenkin tarvittaessa käytössä.."