Takavetoisten tekniikanvaihdot
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Mikä saabin kone c-kadettiin kannattaa laittaa jotta leima irtoaa? Turbo konetta haetaan. En löytänyt mitään valmiiksi tehotonta että menisi kadetin teho rajoihin. Vaparin lohko?
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
B204I vapari teho 130-133 lähteestä riippuen
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Nonii,nyt kun on taas lyöty kädet paskaan ja aikaa muutenkin liikaa. Niin päivitetään 1.2 c kadetti 2.0:ksi.
Lueskelin tuolta aikasemmin että 1.2 omaa etuakselia on vahvistettu,millä tämä vahvistus todistetaan inssille hyväksi?
Mitä muita etuakseleita sinne kannattas sovittaa (C:n isot akselit on pois luettuja) ? Tallissa olis 1.9 Basconan etuakseli,ko taka-akseli nyt menee tietty perään...
Joku vois vähän siivoilla tätä topikkii kun aikalailla häviää noin hyödylliset tiedot tonne "pärinän" sekaan.
Lueskelin tuolta aikasemmin että 1.2 omaa etuakselia on vahvistettu,millä tämä vahvistus todistetaan inssille hyväksi?
Mitä muita etuakseleita sinne kannattas sovittaa (C:n isot akselit on pois luettuja) ? Tallissa olis 1.9 Basconan etuakseli,ko taka-akseli nyt menee tietty perään...
Joku vois vähän siivoilla tätä topikkii kun aikalailla häviää noin hyödylliset tiedot tonne "pärinän" sekaan.
-moottorin murinaa ja voimansiirron vollotusta-
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 269
- Liittynyt: 01 Marras 2010, 21:59
- Paikkakunta: Salo
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Mikään muu etu-akseli kuin c- kadetin oma ei sinne mene, ainakaan bolt on tyyliin. Pikkulohko akselin vahvistelu on varmaan ainoo vaihtoehto; ellet löydä sit isolohko palkkia.juha3105 kirjoitti:Nonii,nyt kun on taas lyöty kädet paskaan ja aikaa muutenkin liikaa. Niin päivitetään 1.2 c kadetti 2.0:ksi.
Lueskelin tuolta aikasemmin että 1.2 omaa etuakselia on vahvistettu,millä tämä vahvistus todistetaan inssille hyväksi?
Mitä muita etuakseleita sinne kannattas sovittaa (C:n isot akselit on pois luettuja) ? Tallissa olis 1.9 Basconan etuakseli,ko taka-akseli nyt menee tietty perään...
Joku vois vähän siivoilla tätä topikkii kun aikalailla häviää noin hyödylliset tiedot tonne "pärinän" sekaan.
Kadett C 1200S -79
Manta A 1.9 -72
Manta A 1.9 -72
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Joo on tiedossa. Ja se iso on pois suljettu saatavuuden takia. Mut millä se vahvistus todetaa hyväks? Pitää vissii käydä inssin kaa kinaamassa
-moottorin murinaa ja voimansiirron vollotusta-
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Mitenkäs tota etupalkkia nyt siis pitää muokata. mistä muualta kuin tästä http://s5.photobucket.com/user/opels/me ... 1.jpg.html Muut linkit eivät minulla aukea..
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 269
- Liittynyt: 01 Marras 2010, 21:59
- Paikkakunta: Salo
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
http://www.ebay.de/itm/Vorderachse-Vers ... 33835c84cccee75 kirjoitti:Mitenkäs tota etupalkkia nyt siis pitää muokata. mistä muualta kuin tästä http://s5.photobucket.com/user/opels/me ... 1.jpg.html Muut linkit eivät minulla aukea..
rullaa sivua alaspäin siel on kuvii et missä vahvikkeet on
Kadett C 1200S -79
Manta A 1.9 -72
Manta A 1.9 -72
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Mutta tuo kuvan palkki ei ole 1.6-2.0L palkki, vaan ns. 1000er ralliluokitusmallin etupalkki. Normi 1.6-2.0 palkissa ei ole tuota keskiboxausta eikä noita sivujäykkäreitä. Vain alatukivarret ja jousikupit on vahvistettu.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Elikkä siis ei tarvitse tehdä tuota vahvistusta..? vain alatukivarret ja jousikupit pitää siis vahvistaa että saa leimattua 2.0l koneelle ? löytyykö keneltäkään kuvia kyseisestä vahvistuksesta ?Juho M-P kirjoitti:Mutta tuo kuvan palkki ei ole 1.6-2.0L palkki, vaan ns. 1000er ralliluokitusmallin etupalkki. Normi 1.6-2.0 palkissa ei ole tuota keskiboxausta eikä noita sivujäykkäreitä. Vain alatukivarret ja jousikupit on vahvistettu.
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Ei se vahvistamallakaan muutu isotekniikan akseliksi. Eli kannattaa olla hyshys konttorilla.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
ei muutukkaan. mutta saako ton 1.2l kadetin omalla palkilla katsastettua 2.0l koneelle vain sanomalla että asennettu isotekniikkaisen etupalkki ilman että tekee noita vahvisteita niin että se näyttäisi isoltekniikkaisen palkilta ?
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
En kommentoi.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Ei sinne kannata pikkupalkilla mennä, joutuu katsastusmies vain pulaan jos sattuu vahingossa sellaisen hyväksymään. Laittaa alkuperäisen isonpalkin ja näyttää siitä ostokuitin katsastusmiehelle niin sitten kelpaa.
Eroahan palkeista ei välttämättä asiaan vihkiytymätön katsastusmies voi tietää, joten on hyvä olla ostokuitti josta selviää alkuperäinen malli ja moottorikoko josta palkki on peräisin.
Eroahan palkeista ei välttämättä asiaan vihkiytymätön katsastusmies voi tietää, joten on hyvä olla ostokuitti josta selviää alkuperäinen malli ja moottorikoko josta palkki on peräisin.
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
nämä palkit taitaa vaan olla kivenalla nykyisin..Spikey kirjoitti:Ei sinne kannata pikkupalkilla mennä, joutuu katsastusmies vain pulaan jos sattuu vahingossa sellaisen hyväksymään. Laittaa alkuperäisen isonpalkin ja näyttää siitä ostokuitin katsastusmiehelle niin sitten kelpaa.
Eroahan palkeista ei välttämättä asiaan vihkiytymätön katsastusmies voi tietää, joten on hyvä olla ostokuitti josta selviää alkuperäinen malli ja moottorikoko josta palkki on peräisin.
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
olen 1.2 c kadettiin tekniikan vaihdosta tekemässä, kannattaako laittaa b mantan 2.0, Getrag 240 ja b mantan taka-akseli vai onko jotain "helpompaa" vaihtoehtoa?