Oktaaniluvun merkitys lastutetussa C20LET:issä
Oktaaniluvun merkitys lastutetussa C20LET:issä
Eli onko kuinka suuri vaikutus ajaako 95- tai 98-oktaanisella? Mites muut keillä on lastua tyrkätty turbo-calibraan tai vectraan?
Insignia 2.0CDTI OPC-Line -14
Kawasaki ZX-6R -04
Kawasaki ZX-6R -04
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
sama täällä.Jartsu kirjoitti:V-poweria itekkin käyttänyt ja niin tekee muutama muukin...
F5DPOR on toi kylmempi tulppa,tosin yksi maksaa enemmän kuin 4kpl noita F6.....
mutta itelläkin menossa jo kolmas sarja noita F6 alkuisia tänä kesänä
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
Niitä "tavallisia" F6DTC kolmikärki-Boscheja meni tossa omassa kuin leipää, mutta nyt siellä on ollut Boschin platinatulpat (oliko ne nuo F5DPOR:it just, EDS:n sivuilta löytyi suositus) jotka on toimineet ja kestäneet toistaiseksi pidempään kuin yksikään satsi noita F6DTC:itä. Ja niitä meni tosiaan tiheään tahtiin vaihtoon... eli vaikka tuo platinatulppa on kallis, niin se tulee silti halvemmaksi pidemmän päälle...
tuossahan tuo tulppalinkki:
http://www.eds-motorsport.de/de/sonstig ... kerzen.htm
tuossahan tuo tulppalinkki:
http://www.eds-motorsport.de/de/sonstig ... kerzen.htm
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
kyllä kipinä riittää.motorsport kirjoitti:turatkaas LETti äijät jotain CDI sytkäsysteemejä moottoreihinne niin ei kipinä lopu. Vaikuttaa vahvasti siltä, että Boschin kamat ei oikein riitä kun käytetään paksuja seoksia ja isoja ahtoja. Tulppia menee...
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...