se.n männän tappi taitaa olla puriste sovitteella veivissä kiinni kun taas let.issä on uiva tappi ja sokat päissä.
Eli nuo letin männät vaatii kaverikseen xe.n tai let koneen kiertokanget,ite laittaisin heti kerralla kunnon veivit,esim.ojennus koska nälkä kasvaa tunnetusti syödessä.
Let ja xe.n kiertokangissa pitäs olla kyllä sama alasilmä,eli passaa se.n kampeen.
turboaloittelija
Niihän se on!Tunari-82 kirjoitti:se.n männän tappi taitaa olla puriste sovitteella veivissä kiinni kun taas let.issä on uiva tappi ja sokat päissä.
Eli nuo letin männät vaatii kaverikseen xe.n tai let koneen kiertokanget,ite laittaisin heti kerralla kunnon veivit,esim.ojennus koska nälkä kasvaa tunnetusti syödessä.
Let ja xe.n kiertokangissa pitäs olla kyllä sama alasilmä,eli passaa se.n kampeen.
Mutta ensin jostain on lähdettävä, täytyy kuitenkin panostaa säädettävään ruiskuunkin sekä kunnon suuttimiin sekä bensapumppuun, koska tuo on vain talviautona
Toinen hankala homma on hankkia hyvä kuntoiset letin männät ja kiertokanget.
Tuossa heti alapuolella juttua aiheesta http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=130052Timonen kirjoitti:Mites noi 18E:n kanget ja niihin LET/XE-männät? Onnistuuko? Kun noitten 18E:n kankien kuulema pitäis olla vahvemmat kuin esim. XE:n? Jos oikein muistan.
-
- 'Senator'
- Viestit: 746
- Liittynyt: 13 Joulu 2003, 02:00
joutuu 18E:n kankia kaventaa yläpäästä että sopii XE:n männän sisälle.Timonen kirjoitti:Mites noi 18E:n kanget ja niihin LET/XE-männät? Onnistuuko? Kun noitten 18E:n kankien kuulema pitäis olla vahvemmat kuin esim. XE:n? Jos oikein muistan.
Mulla on menossa samanlaine operaatio...
Nii ja kampiin joutuu tekee sellasen holkin sisälle et saa männän kiinni, on liian iso muute se yläreikä.