Hankin Koni sport iskarit g malliseen farkku astraan ja nyt tarvis tietoa jos jollakin satuu olemaan samanlainen farkku ja samat iskari käytössä ,että mitkä säädöt ovat takana parhaimmat ettei tarvis jatkuvasti aukoa takarenkaita.Olisin kiitollinen jos joltain löytyisi tietoa näihin säätöihin.
Voipi olla aika hankala sanoa mitään säätöarvoa, kun ei tiedä minkälaiset jouset on, ja mikä on mieltymys. Itse pidän jäykästä alustasta, ja säätäisin ne vähän jämäkämmiksi, mutta sekin riippuu jousesta. Ei siinä muu auta kuin pistää vaikka puoleenväliin se säätö, ja kokeilla. Jos on hyvä niin good, mutta jos ei niin ei muuta kuin irti. Kyllä niitä on itse tullut otettua "pari" kertaa eestaas...
niin muuten mulle kun tulee kans noi koni sportit ja suositus katukäyttöön on kuulemma se löysin vaihtoehto, mut jos ei halua että joka töyssyssä ottaa pohja kiinni maahan niin eikös tuo auta kun säätää jäykemmälle ...näin luulisin vai onko se löysin säätö kuinka löysä ?
Kiitti vinkeistä mulla on itsellä einbach jouset ja luultavasti joudun laittaa puoleen väliin sitten sen säädön takapäähän, mutta edessähän se ei tuota tuskaa kun sen saa säädettyä konehuoneen kautta säätö ruuvista.
Se löysin asento on jo aika jämäkkä, jos vertaa tavalliseen iskariin. Talvella kannattaa käyttää suht löysää asentoa, jos pistää jäykkään -> pito takaa häviää aika olemattomiin.
On 2003-03-04 20:16, -jupe- wrote:
Se löysin asento on jo aika jämäkkä, jos vertaa tavalliseen iskariin. Talvella kannattaa käyttää suht löysää asentoa, jos pistää jäykkään -> pito takaa häviää aika olemattomiin.
Tarkoittaako löysin asento samaa kuin että säädetty niin "auki" kuin menee vai jotain muuta? Esim että yksi kierros/kaksi kierrosta?