apua konin säädöistä

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Rane32
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 105
Liittynyt: 27 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Röykkä

Viesti Kirjoittaja Rane32 »

Hankin Koni sport iskarit g malliseen farkku astraan ja nyt tarvis tietoa jos jollakin satuu olemaan samanlainen farkku ja samat iskari käytössä ,että mitkä säädöt ovat takana parhaimmat ettei tarvis jatkuvasti aukoa takarenkaita.Olisin kiitollinen jos joltain löytyisi tietoa näihin säätöihin.
Rane32
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 105
Liittynyt: 27 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Röykkä

Viesti Kirjoittaja Rane32 »

/UP
Rane32
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 105
Liittynyt: 27 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Röykkä

Viesti Kirjoittaja Rane32 »

AUTAKAA nyt miestä hädässä...
Avatar
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viestit: 877
Liittynyt: 23 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Voipi olla aika hankala sanoa mitään säätöarvoa, kun ei tiedä minkälaiset jouset on, ja mikä on mieltymys. Itse pidän jäykästä alustasta, ja säätäisin ne vähän jämäkämmiksi, mutta sekin riippuu jousesta. Ei siinä muu auta kuin pistää vaikka puoleenväliin se säätö, ja kokeilla. Jos on hyvä niin good, mutta jos ei niin ei muuta kuin irti. Kyllä niitä on itse tullut otettua "pari" kertaa eestaas...

-Mikko
Audi S4 Biturbo
Avatar
simo.n
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 593
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Valkeakoski, Finland

Viesti Kirjoittaja simo.n »

niin muuten mulle kun tulee kans noi koni sportit ja suositus katukäyttöön on kuulemma se löysin vaihtoehto, mut jos ei halua että joka töyssyssä ottaa pohja kiinni maahan niin eikös tuo auta kun säätää jäykemmälle ...näin luulisin vai onko se löysin säätö kuinka löysä ?
Opel Astra H Z18XE
Rane32
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 105
Liittynyt: 27 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Röykkä

Viesti Kirjoittaja Rane32 »

Kiitti vinkeistä mulla on itsellä einbach jouset ja luultavasti joudun laittaa puoleen väliin sitten sen säädön takapäähän, mutta edessähän se ei tuota tuskaa kun sen saa säädettyä konehuoneen kautta säätö ruuvista.
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2547
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Päijät-Häme
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Se löysin asento on jo aika jämäkkä, jos vertaa tavalliseen iskariin. Talvella kannattaa käyttää suht löysää asentoa, jos pistää jäykkään -> pito takaa häviää aika olemattomiin.
Avatar
simo.n
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 593
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Valkeakoski, Finland

Viesti Kirjoittaja simo.n »

jep
Opel Astra H Z18XE
Rane32
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 105
Liittynyt: 27 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Röykkä

Viesti Kirjoittaja Rane32 »

Kiitoksia jupe viestistä se oli tärkeä tieto minulle.
ReiluMeininki
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 16
Liittynyt: 02 Helmi 2003, 02:00

Viesti Kirjoittaja ReiluMeininki »

On 2003-03-04 20:16, -jupe- wrote:
Se löysin asento on jo aika jämäkkä, jos vertaa tavalliseen iskariin. Talvella kannattaa käyttää suht löysää asentoa, jos pistää jäykkään -> pito takaa häviää aika olemattomiin.
Tarkoittaako löysin asento samaa kuin että säädetty niin "auki" kuin menee vai jotain muuta? Esim että yksi kierros/kaksi kierrosta?
Vastaa Viestiin