2.5TD Omegaan liikettä?
2.5TD Omegaan liikettä?
Elikäs, jos tuommoisen hommaan niin pitäähän siitä savuakin saada.
Onko vain tornihuhua vai tuleeko jo vakio puhaltimella ongelmia pakopaineiden kanssa?
Talliin olisi jäänyt notkumaan tuo AiReseach T04, passaako nuo "bensaturbot" diesel vehkeisiin?
Onko suuremmasta coolerista mitään iloa? Lastulla 170-180hv/300Nm?
Onko vain tornihuhua vai tuleeko jo vakio puhaltimella ongelmia pakopaineiden kanssa?
Talliin olisi jäänyt notkumaan tuo AiReseach T04, passaako nuo "bensaturbot" diesel vehkeisiin?
Onko suuremmasta coolerista mitään iloa? Lastulla 170-180hv/300Nm?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ei mulla tietääkseni ole tässä montaa projektia ollut lähiaikoina(yhtään).madi kirjoitti:sulla se vaihtuu tuo projekti niin monta kertaa viikossa että mullaki loppuu sukat kesken
Huomaat varmaan että tuollainen omega on mahdollisesti ostoslistalla ja tässä etukäteen vähä informaatioo haen että onko siinä mitää tehtävissä tehojen suhteen kun ei aikaisempia juttuja tunnu löytyvän.. Nykyseen omegaan hain manuaaliaskin joka on tarkotus lykätä alle kunhan vp löytyy. Onko tuo projekti? Öfftöpik?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
- Tero Äijälä
- 'Senator'
- Viestit: 979
- Liittynyt: 05 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: Lahti
Lähinnä tuolla meinasin sitä kun dieselien ahtimia ei suositella bensavehkeisiin..Tero Äijälä kirjoitti:Ahtimet eivät tunne poltto-ainetta
Millä laipalla se vakio mutka on? Tekeekö sillä vakio coolerilla siellä mitään vai onko siellä edes sellaista? Isompi löytyis jo entuudestaan mutta onko mitään järkeä ruveta vaihtelemaan?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
- StarBreakeR
- OCF Member 2022
- Viestit: 1626
- Liittynyt: 24 Elo 2002, 03:00
- Paikkakunta: Nokia
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009
- Viestit: 1983
- Liittynyt: 22 Maalis 2004, 02:00
- Paikkakunta: Klaukkala
- Viesti:
Tuo on kyllä minun mielestä opelin laatikolla niin joutuu vähän m5 kytkintä modaamaan.madi kirjoitti:isoturbo koneeseen, pumppu modaukseen, vauhtipyörä vaihtaa bmw m5 samalla m5 asetelma ja kytkin sinne, cooleri, lastun laittaa ja sitten laittaa pumppuun sen vastuksen mistä säätää syöttöjä mutta sitten ku ne yleensä on sillä automaattilootalla nii se alkaa leviään en tiiä miten manuaali kestää
Kaverilla tuollainen jossa pikkasen modattu vakio ahdin, isompi cuuleri, 2.5" putki, ja säätövastus jolla huijataa jotain anturia. Kyytiä on ihan riittävästi ja vakio kytkinkin pitää yleensä hyvin, joskus lähtee luistaa mutta varmasti uudella vakio kytkimellä kestää. teho arvio jotain 180-200hv ja +400nm luokkaa. Kulkee helposti 5 vaihteella kierrosalueen päähän ja pyöriii kakkosella asfaltilla.
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 1314
- Liittynyt: 22 Touko 2004, 03:00
- Paikkakunta: ilmajoki