Lastu 1,6 16V-koneeseen?
Lastu 1,6 16V-koneeseen?
Löytyy C20XE-koneen moottorinohjausyksikössä ollu lastu. Nininininii olisin tiedustellu, käykö tämä lätkä 2000-vuoden 1,6 16V Astraan? Mihin kannattaa kiinnittää huomiota lastumeininkiä miettiessä 1,6-litraseen? Muutakin kuin että ei yleensäkään kannata...
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 3519
- Liittynyt: 01 Maalis 2002, 02:00
- Paikkakunta: Keskellä Uuttamaata
Lukasepas toi artikkeli ja kysäsepäs vaikka Suikilta http://sektori.com/artikkelit/7647/tietokoneniilot
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
kumimuumi kirjoitti:Lukasepas toi artikkeli ja kysäsepäs vaikka Suikilta http://sektori.com/artikkelit/7647/tietokoneniilot
Kiitos muuten viel tästä asiallisen vittuilun maustamasta infosta. Sain, mitä hain. Toiset vaan hyytyy päivittelemään... Mut eiköhän heilläki patterit vaihdu ku rollaattoriin uutta lastua haetaan...
- 2slow4motion
- 'Diplomat'
- Viestit: 1389
- Liittynyt: 12 Helmi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Pori
- Viesti:
Vaihtoehto pienen vaparikoneen lastuviritykselle: Jättää vararenkaan yms. roipetta pois matkasta ja ajaa vajaalla tankilla. Ei maksa mitään. Suorituskyvyn parantuminenkin on samaa luokkaa sen lastun kanssa.
Ja suorituskyvyn huononemista voi välttää jättämällä ne 235/30R20 pyörät ostamatta. Ja pitämällä moottori kaikin puolin kunnossa.
Tää ei ole nyt mitään tikkuilua vaan asiaa. Ihmetyttää vaan kun pistetään usein rahaa sellaiseen, mikä saa auton vain näyttämään ja kuulostamaan nopealta, mutta jätetään ilmaiset nopeuden lisäämiskikat käyttämättä.
Ja suorituskyvyn huononemista voi välttää jättämällä ne 235/30R20 pyörät ostamatta. Ja pitämällä moottori kaikin puolin kunnossa.
Tää ei ole nyt mitään tikkuilua vaan asiaa. Ihmetyttää vaan kun pistetään usein rahaa sellaiseen, mikä saa auton vain näyttämään ja kuulostamaan nopealta, mutta jätetään ilmaiset nopeuden lisäämiskikat käyttämättä.
kurttu
- 2slow4motion
- 'Diplomat'
- Viestit: 1389
- Liittynyt: 12 Helmi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Pori
- Viesti:
kurttu kirjoitti:Vaihtoehto pienen vaparikoneen lastuviritykselle: Jättää vararenkaan yms. roipetta pois matkasta ja ajaa vajaalla tankilla. Ei maksa mitään. Suorituskyvyn parantuminenkin on samaa luokkaa sen lastun kanssa.
Ja suorituskyvyn huononemista voi välttää jättämällä ne 235/30R20 pyörät ostamatta. Ja pitämällä moottori kaikin puolin kunnossa.
Tää ei ole nyt mitään tikkuilua vaan asiaa. Ihmetyttää vaan kun pistetään usein rahaa sellaiseen, mikä saa auton vain näyttämään ja kuulostamaan nopealta, mutta jätetään ilmaiset nopeuden lisäämiskikat käyttämättä.
AAMEN!
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Eipä ne isot vanteet suorityskykyä huononna, ostaa isot takovanteet niin ei paina vaan saattaa jopa suorityskyky parantuakurttu kirjoitti:Vaihtoehto pienen vaparikoneen lastuviritykselle: Jättää vararenkaan yms. roipetta pois matkasta ja ajaa vajaalla tankilla. Ei maksa mitään. Suorituskyvyn parantuminenkin on samaa luokkaa sen lastun kanssa.
Ja suorituskyvyn huononemista voi välttää jättämällä ne 235/30R20 pyörät ostamatta. Ja pitämällä moottori kaikin puolin kunnossa.
Tää ei ole nyt mitään tikkuilua vaan asiaa. Ihmetyttää vaan kun pistetään usein rahaa sellaiseen, mikä saa auton vain näyttämään ja kuulostamaan nopealta, mutta jätetään ilmaiset nopeuden lisäämiskikat käyttämättä.
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]