Onko poikkituesta hyötyä?

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Jyrki K
'Senator'
'Senator'
Viestit: 430
Liittynyt: 12 Maalis 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja Jyrki K »

Scy:tukivarsi ja poikkituki on ehkä hieman eri asia. Tukivarsista on hyötyä uudemmissakin autoissa, kun ne on siellä tehtaalta asti...tarkkuutta
JRT
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 38
Liittynyt: 25 Marras 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja JRT »

On 2003-02-26 21:02, MikkoV wrote:
Missähän päin tämä firma vaikuttaa, kun en sitä tuolta webbisivulta löytänyt? Jos vaikka kävisin autoa näyttämässä.

Onko hinta sillekin tuo sama 80€?

-Mikko


Tosiaan, eipä ole sivuilla osoite tietoja!
Ei ole sattunut omaan silmään, mutta annan palautetta välittömästi sivujen tekijälle/ päivittäjälle!
Toimipaikka on Joensuun kupeessa Ylämyllyllä, Ja Virallinen kotipaikka firmalla on Patsonlammentie 56 A 82110 Heinävaara, eli myös n. 20 km. Joensuusta itään. (toimitilojen valmistuttua myös valmistus siirtyy Heinävaaraan)
Normaalin B-vectran tuki on 110 euroa, ja kalliimpi hinta vs. kadetin tukiin johtuu työmäärästä.
Toki, jos tuot auton malliksi, niin tottakai saat siitä myös hyvityksen.
Matka on kyllä aika pitkä, n.250 km. Mutta jos olet kiinnostunut tulemaan, niin toki tuen myös teen.
Laita vaikka sähköpostia, niin neuvotellaan tarkemmin.

T. Jarmo J
jarmo13@saunalahti.fi
Avatar
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viestit: 877
Liittynyt: 23 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Juu, no täytyy miettiä, onhan tuo sen verran kaukana että noilla bensoilla sille tulee hintaa vähän ehkä liikaa :| Jos vaikka tulee sinnepäin menoa (ei kyllä vielä ole koskaan tullut) :smile: niin sitten kyllä tulen käymään!

-Mikko
Audi S4 Biturbo
Hervast
'Senator'
'Senator'
Viestit: 853
Liittynyt: 01 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Oku

Viesti Kirjoittaja Hervast »

Itse huomasin eron korin jäykkyydessä jo vakioiskareilla. Itse tein eteen poikkituen alumiinisesta neliöputkesta jonka kiinnitin suoraan etutolppiin hitsattuihin korvakoihin. Putken päihin tein sisäpuolelle palat jotta putken voi puristaa pulteilla kiinni korvakoihin.

Jo edellisessä autossani oli bensatankki takatolppien välissä, mutta silti tekemäni takatuki jäykisti autoa. Täten poikkituki tulee myös taakse kunhan sen ehtii tekemään.
Avatar
Dominator
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2379
Liittynyt: 11 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi / Säärijärvi

Viesti Kirjoittaja Dominator »

Hmmm onkoha tossa GT mallin C asconassa mitään tukia vakiona? ei varmaan... mites paljon mahtais kyseistä pirssiä tukevoittaa?
Scy
'Senator'
'Senator'
Viestit: 375
Liittynyt: 21 Maalis 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja Scy »

On 2003-02-26 22:11, Jyrki K wrote:
Scy:tukivarsi ja poikkituki on ehkä hieman eri asia. Tukivarsista on hyötyä uudemmissakin autoissa, kun ne on siellä tehtaalta asti...tarkkuutta
Joo, tietenkin poikkitukea tarkoitin. Tukivarsien puuttuminen voisi jo vaikuttaakin ajettavuuteen melko lailla.. :grin:
Vastaa Viestiin