Ascona GT 2.0i tehot? kokemuksia?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Avatar
Dominator
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2379
Liittynyt: 11 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi / Säärijärvi

Viesti Kirjoittaja Dominator »

Juu eli alko hiukka kiinnostaan kyseinen auto seuraavaksi rojektiksi! mut mitäs noi tehot sanoo vakiona? ja paljonkohan noita sais nostettuu seuraavalla setillä: Greenin vapavirtaussuodatin, 2-2,5"putki peltisatsilla ja kireämmällä nokalla? Ja onkos noi 8- vai 16 venttiilisiä vehkeitä? kun se tuntuu kiertävän niin saakelisti ja tottelee kaasuun pirun ripeästi! kun oisi kamulla tarjota tollasta peliä...
mut ei oo katsastettu tänä vuonna eikä käyttömaksua maksettu, ja takajarrut pitäs laittaa kanssa ja jotain sähkövikaa on valoissa ja valokatkasijassa...
Auto kiinnostas kovasti kun siin ois recaron sisusta ja alusta on laitettu valmiiks -40mm ja tehoja tuntuu löytyvän nätisti pellin alta...

Et oisko kellään kokemuksia tosta vehkeestä? onko hyvä hankinta? ittellä ollu vuoden yks ascona 1.6LS jota oon puunaillu ja kenkää oon antanu mutta hyvin on kestäny... ja aattelin etä oiskohan noi yhtä nöyriä pelejä tottelemaan...
Avatar
|Niksu|
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1415
Liittynyt: 27 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Ylivieska Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Niksu| »

Eikö noissa oo tehoa sen 130hp verran ja suosittelen että jos saat ascon halvalla niin osta pois! Tommoset remontit on pikkuhommia ja eivät varmaan mitään kalliita tai vaikeitakaan.
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
Avatar
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 12704
Liittynyt: 13 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Kone on 8-venttiilinen 20SEH, tehoa tuo mainittu 130 hv.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori
Viestit: 4317
Liittynyt: 04 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja madi »

130hp/4600rpm 180Nm
Avatar
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1659
Liittynyt: 27 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Vaasa, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Turha siihen mitään 2,5" hormia on ostaa. Hyvin riittää 2,0". Eikä ne ny niin hirveesti tehoja nosta pelkkä putsari ja putkisto.
Avatar
Dominator
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2379
Liittynyt: 11 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi / Säärijärvi

Viesti Kirjoittaja Dominator »

On 2003-02-23 14:09, Fotze wrote:
Turha siihen mitään 2,5" hormia on ostaa. Hyvin riittää 2,0". Eikä ne ny niin hirveesti tehoja nosta pelkkä putsari ja putkisto.
jep! sillä vaan ois antaa mukaan putki mut se on just 2,5." ja vähän tuntu isolta siihen jos laskee sen sopivuuden... eli enköhän mä siihen osta uuden 2" putken!
Avatar
Dominator
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2379
Liittynyt: 11 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi / Säärijärvi

Viesti Kirjoittaja Dominator »

On 2003-02-23 12:47, conaman wrote:
Eikö noissa oo tehoa sen 130hp verran ja suosittelen että jos saat ascon halvalla niin osta pois! Tommoset remontit on pikkuhommia ja eivät varmaan mitään kalliita tai vaikeitakaan.
Juu hinta on saatu jo "sorvattuu" mukavaksi mut en tiiä noista sähkö hommista että saako niille mitään lakia... ja oma asco pitäs saada myytyä kanssa ensi... ja sen katsastus ois tässä kohta... että jos sen saan myytyä järkevään hintaan niin ostan kyllä tosta heti uuden pirssin alle...
JoreTuning
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 255
Liittynyt: 25 Maalis 2002, 02:00
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja JoreTuning »

On 2003-02-23 13:58, madi wrote:
130hp/4600rpm 180Nm
Tarkennus:

130hp/5600rpm
180Nm/4600rpm
Avatar
Dominator
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2379
Liittynyt: 11 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi / Säärijärvi

Viesti Kirjoittaja Dominator »

On 2003-02-24 15:49, JoreTuning wrote:
On 2003-02-23 13:58, madi wrote:
130hp/4600rpm 180Nm
Tarkennus:

130hp/5600rpm
180Nm/4600rpm
Kuva
Avatar
Dominator
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2379
Liittynyt: 11 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi / Säärijärvi

Viesti Kirjoittaja Dominator »

Jooh... oma on katsastettu ja odottaa ostajaa... GT pitäs kohta hakea talliin ja alkaa ihmettelemään niitä vikoja... Eli takaa on mennyt jarrusylinteri :wink: onko tietoo kui kallis osa?
Ja noista valoista ei oo tietoo mikä niis mättää... katkasija toimii välillä ja välillä ei... lyhyet ei toimi millonkaan... ja pitkät toimii välillä...
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3852
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Janakkala - Turenki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

GT:n takajarrusylinteri 19,05mm. Löytyy myös muista Opeleista.

Kertoisitko tarkemmin siitä valo viasta vielä? Siinä katkaisijassa ainakin semmosta tyyppivikaa että valot sammuvat yhtäkkiä ja kun siihen katkaisijaan koskee kevyesti niin valot taas syttyvät. Tähän auttaa uuden valo-katkaisijan ostaminen.

<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2003-03-14 13:23 ]</font>
Vastaa Viestiin