Hommasin tuossa tuollaisen farkun johon olisi mahdollista törkätä jonkinmoinen turbo.
Mitä kaikkea pitäisi ottaa huomioon?
Vai voiko vain heittää turbon kiinni?
Olen uusi näissä virityshommissa joten suomenkielinen selostus olisi ihan jees.
Kone on 2.0i
a-omegan turbotus?
Kannattaa ensin selailla "hieman" tätä ja muita vastaavia palstoja, noita yläpuolella näkyviä Tiedotteita, käytellä hakua ja vaikka käydä kirjastosta tai muualta hakemassa joku moottoritekniikan ja virittäjän käsikirja joita katsella ja vähän jopa lueskella.
Auttaa kummasti alkuun ja hahmottamaan mihin kiinnittää huomiota. Siltikään ei kannata välttämättä ensimmäisenä haaveilla turbo koneen rakentamisesta, tai ainakaan niin, että sen saisi kestämään koko kesän tai siitä saisi samalla kertaa jopa hieman tehoakin niin, että se vois olla jotenki käyttökelponen. Sekä tietenkin siihen ettei välttämättä tarvitse ihan kaikkea opetella kantapään ja kalliimman kautta.
Tosin, kukin tekee mitä tykkää omille vehkeilleen.....
Auttaa kummasti alkuun ja hahmottamaan mihin kiinnittää huomiota. Siltikään ei kannata välttämättä ensimmäisenä haaveilla turbo koneen rakentamisesta, tai ainakaan niin, että sen saisi kestämään koko kesän tai siitä saisi samalla kertaa jopa hieman tehoakin niin, että se vois olla jotenki käyttökelponen. Sekä tietenkin siihen ettei välttämättä tarvitse ihan kaikkea opetella kantapään ja kalliimman kautta.
Tosin, kukin tekee mitä tykkää omille vehkeilleen.....
eihän siinä mitään (jos siis leimale vielä haluat), kun katot vaan että auto EI ole vähäpäästöinen. Turbottaminen on se ainoa oikea viritys vaihtoehto vaparille. Ja harjoittelemalla oppii, ei ketään ole seppä syntyessään, ja tuollainen ooppelin vahna 2litaranen(ilmeisesti kyseessä c20ne) on melko edullinen harjoittelu kohde.